רואים שאהבתם

סיכום שבוע: 5 מתכונים מנצחים ששווה להכין שוב ושוב

עוגת חלבה ושקדים בחושה, פריקסה טוניסאי, עראייס עסיסי, צ'יפס ללא שמן ופלפלים ממולאים באורז ובשר: אלה 5 המתכונים שהכי דיברו אליכם השבוע - ואנחנו לגמרי יכולים להבין למה, אז ריכזנו לכם אותם במקום אחד (מתכונים, אוכל)

עוגת חלבה ושקדים בחושה (צילום: חיה דר)

עוגת חלבה ושקדים
עוגה בחושה טעימה טעימה והחלק הטוב ביותר בה: מתקתקים אותה במהירות שיא. מערבבים, יוצקים לתבניות, אופים וזהו. מי אמר שצריך לכלות שעות במטבח בשביל פרוסה מתוקה ליד הקפה?
לחצו כאן למתכון

פריקסה
כך תכינו בעצמכם את הכריך הטוניסאי הכי טעים שיש: לחמניות מטוגנות ומילוי עסיסי של טונה, ביצה, תפוחי אדמה, מלפפון חמוץ, לימון בלאדי, זיתים וכמובן אריסה. בקיצור, תפנו בלו"ז זמן לשנ"צ ארוך מיד אחרי.
לחצו כאן למתכון

עראייס
כדי להכין אותו תצטרכו מחבת, גריל חשמלי, מנגל פחמים או רק טוסטר - בשרי כמובן. מנה אהובה וטעימה שתתחסל ברגע ומגיעה אלינו מהמטבח הסורי-לבנוני-ירדני. מגישים לצד סלט ירקות וטונות של טחינה לטבילה.
לחצו כאן למתכון

צ'יפס תפוחי אדמה ללא שמן
כן, בצ'יפס הזה אין טיפה אחת של שמן - והוא כל כך טעים! עסיסי מבפנים, פריך מבחוץ ואנחנו מגישים אותו עם מטבל אבוקדו נהדר בצד. מוכנים להתמכרות החדשה - והבריאה יותר - שלכם?
לחצו כאן למתכון

פלפלים ממולאים בבשר ואורז
כל אחד יכול להכין את המנה הכי ביתית ואהובה בספר, זו שממלאת את האוויר בארומה נוסטלגית ומנחמת. מורן פינטו עם מתכון מושלם לפלפלים ממולאים בבשר ואורז מבושלים ברוטב עגבניות.
לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר