"חבל שכל הנושא הנשי לא מדובר בשיעורי טבע"

השבוע, ב"נפלאות בפרשת ויחי", ארחנו את דבורי קרנובסקי, אם ל-9 ובעלים של חברה לפתרון בעיות במעגל החיים הנשי. שאלנו אותה מאיפה הכוח להתעסק בנושא כה רגיש, מה עוזר לה כשקשה ועוד (אקטואליה, מאמע, כיכר TV)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

למה נקראת פרשתנו בשם 'ויחי', בה בשעה שהיא עוסקת בהפך הגמור, בפטירתו של יעקב אבינו ולא בחייו?

אכן, שם הפרשה מדויק, אלא שאנו לא הבנו מהם "חיים", מהו עומק משמעותם. חיים אמיתיים הם נצחיים. חיים שיש בהם תנודות ושעלולים להיפסק אינם חיים במובנו האמיתי של המושג. משום כך, רק על הקב"ה, מקור החיים, אפשר לומר שהוא חי באמת, כמו שנאמר: "וה' אלוקים אמת הוא אלוקים חיים". הקב"ה הוא 'אמת'. אין בו שינויים ואינו נפסק לעולם ולכן הוא גם נקרא 'חיים'.

יעקב מזועזע לחלוטין מזה שעדיין לא באה הגאולה ותשוקה עצומה זו, היא שדוחפת לפעול ללא הרף להביא את הגאולה בפועל ממש ולא לשקוט ולא לנוח אף לרגע עד לביאתה.

גם עלינו מוטלת המשימה להרגיש, בכל העוצמה, יותר מרגשי הצער והגעגועים לגאולה, את השמחה מגודל הביטחון שהיא מגיעה תכף ומיד ממש.

נקודה נפלאה: קחי לך כמה דקות ביום לחיות את הנפש וללמוד מה זו גאולה, כדי להרים את היום כולו.

השבוע, ב"נפלאות בפרשת ויחי", אורחת צעירה נמרצת ששמה דבורי קרנובסקי, בת 36 ואמא לתשעה ילדים בלעה"ר, בעלים של החברה העולמית "Mother Nature", שמומחית לפתרון בעיות במעגל החיים הנשי. (צמחי מרפא על פי תורת הרמב"ם) ומטפלת בשיטת המסע, כהשלמה לטיפול.

שאלנו אותה האם זה אפשרי להיות אמא לתשעה ולהצליח כבעלים של חברה עולמית, בלי הצורך להתפשר, איך היא עוזרת לאמהות למתבגרות להתמודד עם בנותיהן, איפה היא מרגישה שנדרש ממנה להפגין אומץ בעבודה, מהיכן מגיע הכוח שלה להתעסק בנושאים כל כך פרטיים ורגישים, מה עוזר לך כשקשה לה ועוד. צפו.

קרדיטים:

פאה: פאות טילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, ירושלים

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי, רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עריכה והגשה: מירי שניאורסון- נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר