נאום תקיף נגד הממשלה • צפו

הגרב"מ: 'רוצים שאימהות לא תוכלנה לשלוח ילדים לחיידר'

חבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, אמר בכנס בירושלים, "חייבים להכריז מלחמה על הממשלה שרוצה למנוע מאיתנו לחיות כיהודים בארץ ישראל; צריך עמידת ברזל" • צפו (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגרב"מ אזרחי, בכנס בירושלים (צילום: דרשו)

במהלך המעמד של סיום ה'דף היומי בהלכה', שהתקיים בהיכל ארנה בירושלים, נשא חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת עטרת ישראל, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, נאום חוצב, כנגד הממשלה הנוכחית והסביר איך צריך להילחם בהם.

במהלך דבריו, אמר ראש הישיבה: "יש עוד נקודת אחת אני רוצה להגיד כאן ואני חושב שזה נורא חשוב, שהבחורים והאברכים היקרים ישמעו זאת".

"אנחנו חיים בצוק העיתים", אמר ראש הישיבה והסביר: "רוצים להצר את צעדנו, רוצים לא לתת לנו ללמוד, רוצים להתערב בתוך הפנים של הפנים שלנו".

"מתערבים אצל אימהות שלא תוכלנה לשלוח את הילדים לחיידר, אני לא איש פוליטי ואנחנו כולנו פה לא באסיפה פוליטית אלא באסיפה של תורה".

"אבל מה לעשות, הם נכנסים לנו לתוך החיים, פתאום הרפורמ'ר מרים ראש, פתאום הם נהיים אדוקים, פתאום הם נלחמים בשבת. וודאי, אנחנו צריכים להשיב מלחמה חזקה".

"איך נשיב מלחמה?", שאל הגרב"מ רטורית והשיב: "הערב הזה אגיד לכם איך אנחנו צריכים להשיב מלחמה - "כל השונה הלכות בכל יום מובטח לו שהוא בן עולם הבא, אל תקרי הלכות אלא הליכות", צריך לדעת שעיקר חיינו היא הלכה, וצריך להקפיד על קוצו של יוד".

"אנחנו לא נוותר על כלום", הוסיף ראש הישיבה ואמר: "אנו נישן על מיטת ברזל ולא נוותר על מאומה ויחד עם זה נרבה להתחזק בלימוד התורה הקדושה".

כזכור, לפני כחודש נדבק ראש הישיבה בפעם השנייה בנגיף הקורונה והחלים ממנו - בחסדי שמיים. מיד לאחר שהחלים, נסע ראש הישיבה למסע חיזוק בן שבוע ימים בארה"ב.

צפו בוידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר