מה אוכלים היום?

8 מתכונים לקציצות שהכי כיף לאכול בפיתה

מכפיתות טוניסאיות ועד קציצות עוף, קציצות בשר וקציצות בטטה וגם קציצות חומוס, מטוגנות, אפויות או מבושלות ברוטב עסיסי - לא משנה מה תבחרו, אין יותר "בית" מקציצות טובות וחמות בפיתה טרייה או בטורטייה (מתכונים, אוכל)

מתכונים לקציצות - קציצות חומוס (צילום: shutterstock)

קציצות חומוס
קראנצ'יות מבחוץ, נימוחות מבפנים, מתובלות היטב והכי חשוב? תוך פחות משעה על שולחנכם. הן יחליפו בקלות כל מוצר סויה קנוי ויארגנו לכם יופי של ארוחה.
לחצו כאן למתכון

כפיתות
מורן פינטו עם מתכון מעולה לכפיתות - קציצות טוניסאיות טעימות ועסיסיות. אל תחששו מרשימת הרכיבים הארוכה, ההכנה לא באמת מסובכת.
לחצו כאן למתכון

כפיתות #2
גרסה נוספת לקציצות הטוניסאיות שאיכשהו, גם אם אתם לא טוניסאים, כל ביס יעלה בכם טעם ילדות נוסטלגי נפלא.
לחצו כאן למתכון

קציצות עוף ברוטב עגבניות
עוד לא נולד מי שיסרב לארוחה הזו: קציצות עוף מבושלות ברוטב עגבניות ומגולגלות בטורטייה עם רצועות חסה וכרוב סגול ומגוון רטבים פיקנטיים.
לחצו כאן למתכון

קציצות בשר אפויות
לאכול בריא בלי לוותר על אוכל מנחם? הקציצות הרכות והמעולות האלה הן בדיוק מה שאתם מחפשים. בונוס: ניתן להכין כמות גדולה מראש, להקפיא - ויש לכם ארוחת ערב מזינה וטעימה לכל יום בשבוע שאפשר להגיש עם כל תוספת - בלי לעבוד קשה. ואנחנו? מעדיפים אותן בפיתה כמובן.
לחצו כאן למתכון

קציצות בטטה והודו
הקציצות מעט מתקתקות הודו לשילוב של הבטטה עם נגיעה של סירופ מייפל (לא חובה!) והמרקם שלהן רך ונימוח שפשוט מתחנן לפיתה או לחמניית המבורגר וירקות טריים.
לחצו כאן למתכון

קציצות עוף - מטוגנות או אפויות
מורן פינטו עם הקציצות האולטימטיביות שמכינים במהירות ואי אפשר לסרב להן. עיגולים רכים וטעימים שדוחפים בפיתה עם כל תוספת אהובה. אוקיי, תוכלו להגיש אותן גם עם אורז ופסטה, אנחנו גמישים.
לחצו כאן למתכון

קציצות עוף וכרישה
תוך 30 דקות מקסימום ינוחו על שולחנכם קציצות חמות, פריכות ומלאות בטעם של בית. פיתה חמה, סלט ירקות טוב והמון רוטב פסטו ואתם מסודרים.
לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר