שלטי ניאון: טרנד ילדותי או דווקא להיפך? זה תלוי רק בכם

תנור אמבטיה מיושן? כיכר ה"טיימס סקוור" השוקקת? נורות ניאון יכולות להיות בכל מקום ועדיין לבטא דברים שונים. כך תשבצו אותן בביתכם באלגנטיות שיא, כיאה ל-2022 (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שכחו מכל מה שאתם חושבים על קישוט קירות ביתכם בנורות ניאון שונות ומשונות - הן כבר לא באות רק בצורת משפטי העצמה קיטשיים ("האמינו בעצמכם" בלעז) ואביזרי אמבטיה חיוניים (תנורי אמבטיה כעורים). בימים אלה, שלטי ניאון זרחניים מופיעים כפריט נוי בבתים שמרניים ועכשוויים כאחד. בנוסף, הם הפכו לזולים יותר, מכיוון שהם יכולים להיות עשויים מצינורות מלאי גז המכילים גז ארגון זוהר (ניאון מסורתי) או צינורות לד שהם פחות יקרים ושבירים.

על פי חברת גופי התאורה, "בירדוג לייטינג", נורות ניאון צורכות כ-50 אחוז פחות אנרגיה מסוגים אחרים של נורות ויחזיקו מעמד למעלה מ-10 שנים אם יתוחזקו כהלכה. (בהשוואה לנורות מסורתיות, שעשויות לשרוד רק כמה שנים.)

"מאז שפרצה הקורונה ואנשים החלו לבלות את רוב הזמן (אם לא את כולו) בבית, יותר ויותר צרכנים פונים לניאון כדי להרים ולחמם את האווירה ולהביא מנה מבורכת של אופטימיות, אנרגיה ומשחק לחלל שלהם", מוסיף ג'רמי קורטיאל, המייסד השותף של מותג שלטי הניאון "ילופופ". שוכנעתם? הנה כמה דוגמאות שיעזרו לכם להאיר את חדרי הבית (וחדרי הלב) בעזרת הניאון:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר