בהוראת הרבי:

ההדלקה של 'תולדות אהרן' במירון - בוטלה

למעלה מחצי שנה מאז אסון מירון, בחסידות 'תולדות אהרן' הודיעו היום כי בהוראת האדמו"ר - ההדלקה השנתית בהר - תבוטל וזה לאחר שלא נמצא פיתרון לקיום ההדלקה (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מתולדות אהרן (צילום: חיים גולדברג)

לקראת הילולת רשב"י במירון בעוד כחודשיים, הודיעו בחסידות תולדות אהרן כי השנה לא תתקיים ההדלקה המסורתית של החסידות במירון.

ההדלקה של תולדות אהרן שנערכת מזה למעלה מעשר שנים, ואשר הפכה במרוצת הזמן לאחת ההדלקות הגדולות במירון, אשר נעלו את ההילולא מידי שנה, הפכה כזכור בשנה האחרונה לאסון כבד, בו נהרגו 45 בני אדם, וכעת הודיע עסקן החסידות ר' הערש מיכל הלר במכתב מיוחד כי האדמו"ר אינו מתכוון להגיע למירון בל"ג בעומר יחד עם הציבור בשנה זו.

ל'כיכר השבת' נודע כי בחודש האחרון פעלו גורמים בחסידות יחד עם המשטרה והמרכז הארצי למקומות הקדושים למציאת שטח מתאים מחוץ למתחם הר מירון כדי לערוך את מעמד ההדלקה על פי הנחיות הבטיחות, אך כאשר העסקנים נכנסו אל הרבי, הם שמעו ממנו כי הוא אינו מעוניין לערוך השנה את מעמד ההדלקה במירון.

במכתב שנשלח לאליהו ארנד, עוזרו של הפרוייקטור צביבי טסלר, כותב הלר. "על דבר בקשתכם להודיע לכם תכניות מקהילת תולדות אהרן להאי שתא במירון ביום ל"ג בעומר, הננו להודיע כי בשנה זו האדמו"ר מתולדות אהרן אינו מתכוון להגיע למירון בל"ג בעומר בשנה זו, וכי לאחר בירור אצל ציבור אנ"ש, כאלפיים נפשות, אנשים ונשים מתכוננים להגיע למירון בין השעות 16:00-20:00.

יצויין כי בחסידות מציינים כי נושא ההגעה של הרבי למירון לא הוכרע עדיין סופית, אך מעמד ההדלקה נכון לעכשיו בוטל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר