בעקבות ההתפתחויות:

ועידת חירום נוכח סכנת השמד המתרחבת

היום יתקיימו דיוני עומק בהשתתפותם של בכירי ארגון יד לאחים מסביב לעולם • המטרה: יצירת בלמים לסכנות החדשות שצוברות תאוצה • איך אנו יכולים לעזור? (אקטואלי)

אסף מגידו | כיכר השבת |
יש כאן יהודים? השאלה שיזעקו בכינוס (צילום: יח"צ)

סכנות השמד מגיעות לממדים איומים שלא היו מעולם. אחר עשרות שנות פעילות, בתקופה האחרונה מגיעים אל ארגון הפעילים יד לאחים נתונים מזעזעים ממישורים שונים ומגוונים, שהצד השווה שבהם הוא גזירת שמד רוחנית רח"ל.

בעקבות זאת, בהודעה בהולה מטעם הנהלת יד לאחים, נמסר כי בהוראת ובהכוונת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, יתכנסו היום כל ראשי ובכירי הארגון לוועידת חירום, כשאת הדיונים ילוו גם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המלווים את הפעילות הרגישה של יד לאחים.

בין הנושאים הרבים שיעלו בוועידת החירום: ערעור חומות הגיור בארץ שמקדמת הקואליציה תוך רמיסת כל כללי ההלכה, סכנת התבוללות משמעותית עם עלייתם של אלפי גויים לארץ תחת כיסוי של פליטי מלחמה, התרחבות משמעותית והשקעה של עשרות מיליונים מכנסיות נוצריות עבור פעילות מיסיון אינטנסיביות בקרב עולים יהודיים, וכל זאת לצד פעילות מסוכנת ביותר בפלטפורמות דיגיטליות שונות בהיקף של מיליוני דולר ועוד.

אל ועידת החירום התקבצו סקירות עדכניות ייחודיות מכל רחבי תבל, שהוכנו באופן ייעודי לוועידה. "המגמה בקרב הפעילים המיסיונרים מסוכנת באופן מחריד", מסכמים גם פעילי הארגון מחו"ל.

"מדובר בשיטפון מסוכן חסר תקדים שלא היה כדוגמתו, המופיע במגוון זירות", אומרים ראשי הארגון. "במקביל לפעולות מניעה מהירות שאנו עוסקים בהם, עלינו לטכס עצה כיצד לבנות חומה בצורה אל מול הסכנות המאיימות האלו".

בהודעות שהתפרסמו לציבור, ביקשו בהנהלת יד לאחים מהציבור הרחב לפקוח עיניים ולהעביר מידע רלוונטי נוסף למוקד החירום הטלפוני של יד לאחים הפעיל 24 שעות ביממה. "לצד המידע הרב שהגיע למוקד החירום הטלפוני שלנו, נבקש כי כל מי שברשותו מידע חדש בהנ"ל וכן בתחומי טמיעה, התבוללות, או מיסיון, נא להעבירו בדחיפות לטלפון שמספרו 1800-620-640".

"יש כאן יהודים?"

כזה הוא סיפור אותנטי שנשמע מפי אחד מפליטי המלחמה באוקראינה. סיפור זה מצטרף אל העובדות הרבות שמגיעים אל יד לאחים בעת האחרונה.

"היה זה ביום רביעי שעבר, בגבול שבין אוקראינה למולדובה. הייתי חלק מתוך קבוצת פליטים שברחה ממלתעות המלחמה הרוסית, ונעצרנו לנוח מספר דקות ממנוסת הדרך.

"אנו יושבים מותשים וחסרי כוחות, ומהיכן שהוא הגיע אדם אדיב מחויך כשבידיו מזון ומשקה, כשהוא מברר בטבעיות: 'יש כאן יהודים?' לתומי השבתי חיובית, והאיש התחיל 'לעזור' לי כביכול היינו ידידים מימים ימימה.

אם בדקות הראשונות היה נראה לי שמדובר ביהודי עם לב טוב הגומל חסדים במסירות נפש, תוך זמן קצר שיחה הבנתי את מטרתו השפלה: הוא רוצה לשייך אותי לאחת מהקהילות המיסיונריות, ולהמיר את דתי רח"ל.

כמי שיודע דבר או שניים בתחום, הזעקתי את פעילי יד לאחים העוסקים רבות בגזרת אוקראינה. אלו הכירו כבר את האיש ושיתפו אותי בסודות הפעילות שלהם. לאחר זמן מה נודע לי כי המיסיונר המתחזה נאלץ לקפל את רגליו ולהסתלק מהמקום. היה זה לא לפני שפעילי יד לאחים חשפו את כוונתו השפלה בפני היהודים העושים את דרכם אל הגבול.

סיפור זה מצטרף לאין ספור עדויות קשות על דברים שהתחדשו בתקופה האחרונה ולא רק בגזרת המלחמה. ברשות פעילי יד לאחים נתונים מצמררים על תקציבי ענק בסכומים של מיליוני דולרים המיועדים לפעילות ברשת הדיגיטלית, שם המיסיונרים כבר החלו לעבוד באופן שיטתי ואינטנסיבי.

"יש כאן יהודים?" – זה יהיה משפט הפתיחה היום בועידת החירום של 'יד לאחים', כשמטרת המשפט הפוכה מכוונת המקור. הפעם, מתאספים ראשי ובכירי הארגון, יחד עם כל הצוותות המקצועיים, כדי למנוע שמד ולהציל נפשות. "יש כאן יהודים!", הם יזעקו מכל ליבם ויהפכו כל אבן בעולם כדי להשיב בנים אל אביהם שבשמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר