"לכן אני מצליח"

הצייר החב"די הפתיע את הזמר איתי לוי • צפו

"רציתי מאוד להפתיע את הזמר הפופולרי בציור של הרבי שציירתי", סיפר שניאור ליפסקר, על המפגש בינו לבין הזמר; לוי: "מרגיש שהקשר עם הרבי זה סוד ההצלחה שלי" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ליפסקר מעניק לאיתי לוי תמונה של הרבי (צילום: הרשתות החברתיות)

שניאור ליפסקר, אמן ציור מחסידות חב"ד, הפתיע את הזמר והיוצר איתי לוי אותו הוא מעריץ - בציור יוקרתי של הרבי מליובאוויטש.

"רציתי מאוד להפתיע את איתי לוי בציור של הרבי שציירתי", סיפר שניאור ליפסקר, "ידעתי שאם אני אשלח לו הודעה הסיכוי שהוא יענה לא גבוה... והחלטתי לפנות אליו באמצעים פחות שגרתיים".

"צילמתי כמה סרטונים שבהם אני מספר שאני הולך לפגוש אותו והם שברו את הרשת, תוך 24 שעות הסרטונים האלה הגיעו ביחד ל-2 מיליון צפיות! וכבר באותו לילה ב-1:30 בלילה, מיד אחרי ההופעה המפיק של איתי התקשר אלי כדי לספר לי שאיתי קיבל את הסרטונים מכל כיוון אפשרי ושהם רוצים להיפגש איתי".

"קבענו להיפגש ובסוף הם ביקשו לדחות את זה בכמה ימים בגלל אילוצים. שוב קבענו ושוב זה נדחה בגלל המצב. ואז קבענו שוב, ל-11.4 יום שני - בשביל המפיקה זה היה ה-11.4 אבל בשבילי זה היה סימן גדול מיזה. באותו ערב חל יום ההולדת של הרבי י"א ניסן, זה היה מאוד מרגש עבורי".

"איתי סיפר לי שהוא מרגיש שכל ההצלחה שלו היא בזכות הקשר שלו עם הרבי", סיפר לסיום.

הזמר איתי לוי נחשב לאחד מכוכבי הזמר הישראלים הבולטים ביותר בשנים האחרונות. הוא מחובר לחסידות חב"ד, כך שבחדר השינה שלו תלויה על הקיר תמונה של הרבי מליובאוויטש.

לוי, מקורב למסורת היהודית ומקפיד להניח תפילין מידי יום. בעבר הוא תרם ספר תורה לעילוי נשמת אביו, אותו הכניס לבית כנסת ברוב פאר והדר.

בעבר אף פורסם ב'כיכר השבת' תיעוד וידאו בו נראה הזמר הישראלי שמקפיד לא להופיע בשבת קודש, מתברך ממרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר