פתח תקווה

אברך שרכב על קורקינט נפצע קשה בתאונה

אברך בשנות ה-30 לחייו, אב לשלושה ילדים, נפצע באורח קשה לאחר שנפגע מרכב בעת שרכב על קורקינט בפתח תקווה; הוא פונה לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם; התפללו (ארץ)

זירת התאונה בשכונת הדר גנים בפתח תקווה (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

אברך בשנות ה-30 לחייו, אב לשלושה ילדים, נפצע הערב (שלישי) באורח קשה לאחר שנפגע מרכב בעת שרכב על קורקינט ברחוב קהילת שיקגו בפתח תקווה.

חובשי מד"א - 'הצלה פתח תקווה' יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול רפואי לאברך הפצוע והוא פונה לבית החולים בילינסון במצב קשה עם חבלת ראש.

יוסף פרנקל ואשר בללו חובשים במד"א - הצלה פתח תקווה סיפרו: "כשהגענו למקום הבחנו בפצוע שרוע במרכז הכביש כשהוא מעורפל הכרה עם חבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול ראשוני והעלנו אותו לאמבולנס מד"א שברשותנו ופינינו אותו לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ, שהמשיכה בטיפול מתקדם ובפינוי הפצוע לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם".

אריה לרנר חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר ברוכב קורקינט חשמלי שסובל מחבלות ופציעות בראשו כתוצאה מתאונה עם רכב פרטי. בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה".

אריה סממה חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים בלינסון כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה - מורדם ומונשם".

הציבור נקרא לעורר רחמי שמים עבור שמואל בן יוכבד לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר