תיעוד מסעיר

תדהמה בגור: מי הפעיל רחפן מעל הרבי?

בחסידות גור נסערים, לאחר שרחפן חג מעל ראשו של הרבי במהלך חופת חתונה בהשתתפותו • הרחפן שב והופיע גם באולם נוסף שבו שהה הרבי • החסידים טוענים: הצקה (בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מגור (צילום: דוד ארזני. ווידאו: באדיבות המצלם)

תדהמה בחסידות גור לאחר שאלמונים הפעילו הערב (רביעי) רחפן מעל ראשו של האדמו"ר, במהלך עריכת חופות וקידושין באולמי גוטניק בירושלים.

על פי אחד החסידים, האדמו"ר שיצא מביתו כדי להשתתף במעמד החופה של משפחת אלתר, מנכדי ה'אמרי אמת' זיע"א, עם משפחת וקסלמן מאשדוד - הגיע למקום עריכת החופה כשלפתע המשתתפים שמו לב לרחפן באוויר שמתעד את החופה ואת הרבי.

עוד הוא מספר כי לאחר החופה עבר האדמו"ר לאולם השני הסמוך, שם מתקיימת הערב שמחת החתונה של משפחות פרייא ומנלה - משפחות שמשתייכות לחסידות גור, כאשר במעמד החופה הופיע שוב הרחפן שליווה את הרבי בזמן שעבר בין האולמות בשטח הפתוח, תוך שהוא עולה ויורד בסמוך לחצר האולם.

חלק מהחסידים שעקבו אחר הרחפן שמו לב כי הוא חזר לאחד השטחים הפתוחים ממול האולם, בעברו השני של השכונה, כאשר לא ברור מי עומד מאחורי המעשה, אשר לטענת החסידים מטרתו להציק ולפגוע ברבי אישית.

יצויין כי לפני מספר שבועות במהלך הגעתו של הרבי לבית העלמין בקרית שאול בתל אביב לתפילה על קברה של חמותו ע"ה, הופיע גם אז רחפן שתיעד את הרבי ואת הרבנית ביציאה מהרכב, מה שעורר את זעמם של של רבני הקהילה והחסידים אשר כזכור יצאו לרחובות ומחו נמרצות על המעשה - מחאה שיצאה משליטה וכללה מכות, נזק לרכוש, ואף פריצה לבניין בית המדרש של הגר"ש אלתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר