סיפור מצמרר • משפחת זעפרני

הניתוח הצליח. בני המשפחה הוזמנו להלויה

הוא היה נהג הסעות חביב ואהוב, אבל ביום אחד הוא חש ברע • הניתוח הצליח והוא הבטיח לילדיו "אבא חוזר הביתה" • את ההבטחה הוא לא הצליח לקיים, בפתע פתאום, התחוללה סערה והוא השיב את נשמתו ליוצרה • הותיר אחריו אלמנה ויתומים שבורים ורצוצים • חייבים לעזור להם (חרדים)

"זה קרה בערב חג השבועות", כך מספרים לנו ילדי משפחת זעפרני שיחיו, "ערב חג כמו כל ערבי חג. אמא הכינה עוגות גבינה, אנחנו יצאנו כדי להשלים את מה שהיינו צריכים לקנות, ואבא שלנו, נהג ההסעות המסור והאהוב, הרב יצחק זעפרני, עסוק היה בעבודתו, עמל ומתייגע כדי להביא פרנסה לבית בו גדלו וגדלים תשעת ילדיו.

"אבא שלנו עשה כברת דרך ארוכה מאוד, כנהג הסעות. הוא תמיד היה שמח, תמיד היתה לו גישה חיובית, הוא גמא מרחקים עצומים עם רכבו, אבל את הדרך שלו בחיים הוא פסע פשיעה אחרי פסיעה, חיתן עוד ילד ועוד ילד, חינך אותנו באהבה ובסבלנות, הנחה אותנו בדרך הישר.

"פתאום באמצע הדרך הוא חש ברע. הוא ניגש ל'טרם', ומשם שלחו אותו בבהילות לבית החולים, לאחר שזיהו שהוא סובל מהתקף לב חמור.

"בבית החולים הוא עבר ניתוח שהוכתר בהצלחה. אחרי חג השבועות, אבא הבטיח לנו שהוא יחזור הביתה, אבל אז, כשהכל כבר היה נראה תקין והמדדים היו יציבים, פתאום התחוללה סערה בגופו, כל המדדים החלו לצנוח ובתוך דקות ספורות האו השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה, בעודו באמצע הדרך, כשיש לו עוד ילדים בבית לגדל ולחנך, כשיש לו את רעייתו, אמא שלנו, שנותרה המומה, אלמנה שבורה ורצוצה".

איך נעמוד מנגד? חייבים לסייע למשפחה השבורה >>

הסיפור המזעזע של משפחת זעפרני הרעיד את אמות הסיפים. אנשים התקשו מאוד להישאר אדישים. כך, ביום בהיר ובלי שום הכנה מוקדמת, נקטף בחטף נהג ההסעות החביב, והותיר את משפחתו באמצע הדרך, כשאלמנתו ויתומיו אובדי עצות, לצד הכאב והשכול הנורא, הם גם נשארו בלי מקור פרנסה.

אנחנו חייבים לעזור למשפחת זעפרני, בואו והצטרפו להקמת הקרן עבור בני המשפחה, כדי שהאלמנה והיתומים לא ירעבו ללחם חלילה וחס. כדי שהם לא ישבו בחושך, וכדי שיוכלו לשלם את חשבונות החשמל והגז..

איך נעמוד מנגד? חייבים לסייע למשפחה השבורה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר