"הכפיש במכוון"

רון קובי הפסיד בתביעה ליו"ר 'דגל' בטבריה

ראש עיריית טבריה לשעבר רון קובי הפסיד בתביעת לשון הרע שהוגשה על ידי יו"ר 'דגל התורה' בטבריה דוד אוחנה וישלם מעל 50 אלף שקלים פיצויים. השופט: "מעשה מחושב של רצף פרסומים שנועד להכפיש אדם במתכוון" (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
קובי, ארכיון (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

אביים ברקאי, שופט בית משפט השלום גזר היום (חמישי) על ראש עיירית טבריה לשעבר רון קובי לפצות את יו"ר 'דגל התורה' בטבריה ב-52 אלף שקלים.

הפיצוי מגיע ברקע פרסומים של רון קובי ומשפחתו נגד יו"ר 'דגל' בטבריה דוד אוחנה אותם פרסם בקבוצת פייסבוק מקומית.

אוחנה טען במהלך הדיון בבית משפט השלום כי ראש עיירת טבריה לשעבר רון קובי הוא 'מכונת דיבה' שיורה דיבה ללא הפסקה.

בהחלטתו כתב השופט כי "הרושם המתקבל ממקרא הפרסומים הוא שהתובע מוצג כאיש מושחת שמועל בכספי הציבור ומתעשר על חשבונם, הפרסומים מייחסים לתובע האשמות פליליות וביניהן, האשמות חמורות של שיתוף פעולה בזיוף מסמכים והונאה ."

עוד אמר: "הפרסומים מייחסים לתובע מעשי שחיתות ומרמה, מעשי "קומבינות" ופרשות מפוקפקות. הפרסומים אף מציגים את התובע כאדם שמשתמש באיומים וכן כאדם שמשתמש בכספים באופן לא חוקי, זאת לצד הצגתו כמי שמעלים תשלומי ארנונה בדרכים לא חוקיות וכיוצא בזה".

"אין מדובר כאמור בפרסום אקראי אליו השתרבבה מילה מכפישה כזו או אחרת. לפנינו מעשה מחושב של רצף פרסומים אשר נועד להכות פעם אחר פעם בתובע. לפנינו מעשה מחשבת של רצף פרסומים שנועד להטמיע בלב הקוראים והשומעים את ההנחה לפיה התובע הוא גנב, שותף לקומבינת פשע, מושחת ועוד ועוד".

לאחר הדברים כאמור, פסק השופט על קובי לשלם פיצויים בסך 52 אלף שקלים הכוללים הוצאות משפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר