מבצע שבא בזמן:

נסקפה טייסטרס צ'ויס ואימפרס שעונים ותכשיטים בהטבות מפנקות

שיתוף פעולה ראשון בין מותג הקפה הנמס המוביל 'נסקפה טייסטרס צ'ויס' לרשת חנויות השעונים והתכשיטים הארצית 'אימפרס', מזמין אתכם למצוא את הזמן לכוס קפה משובח וגם ליהנות מחודש שלם של הטבה ותחרות נושאת פרסים. תודו שזה בא לכם בזמן (מבצע)

השתתפו במבצע 'בא בזמן' ותוכלו לזכות (צילום: אסם)

הקפה של הבוקר - רגע לעצמכם, לפני שהעולם מתעורר והבלאגן מתחיל. הקפה של הצהריים - שנותן אתנחתא לפני שתגשו לפצח עוד סוגיה בכולל או משימה בעבודה. הקפה של הערב - שמסמן שהיום מסתיים ושסוף-סוף אפשר להוריד הילוך. לכל אחד מאיתנו יש את הרגע שבו קפה בא בזמן. רובנו בוחרים לחוות את הרגע הזה עם נסקפה טייסטרס צ'ויס מבית אסם-נסטלה. אבל בחודש הקרוב, מבצע ייחודי בשיתוף רשת השעונים והתכשיטים הארצית 'אימפרס', עומד להפוך את זמני הקפה שלכם למענגים אפילו יותר.

נסקפה טייסטרס צ'ויס הינו המותג המוביל בשוק הקפה הנמס בישראל, ומאז חדירתו לארץ הגדיר מחדש את סטנדרט האיכות והטעם של קפה בבית. המותג מעניק חוויית קפה משובחת, החל מבחירת פולי הקפה במטעי הקפה, דרך תהליך מוקפד של קלייה, טחינה ומיצוי הקפה לאיכות מקסימלית של טעם משובח, ארומה מעולה ומרקם עשיר, ועד צנצנת ומכסה המאפשרים הנאה מאיכויות הקפה לאורך זמן. נסקפה טייסטרס צ'ויס בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

להשתתפות במבצע לחצו כאן >>

מבצע 'בא בזמן' מחבר בין הקפה המובחר של נסקפה טייסטרס צ'ויס, שעוני המותגים ותכשיטי הזהב היוקרתיים מבית 'אימפרס', ואתר המתנות המקוריות 'אהבה קטנה'. כך אתם משלבים את הטעם והארומה האהובים עם אפשרות זכייה בפרסים שווים ב-3 שלבים. שלב ראשון: רוכשים ברשתות המשתתפות את מוצרי נסקפה טייסטרס צ'ויס שבמבצע - נסקפה טייסטרס צ'ויס 'אוריג'ינל', 'בריסטה' או 'נטול קפאין'. קניתם? הרתחתם מים? הינה השלבים הבאים:

נסקפה ומתנות

בקניית מוצרי נסקפה טייסטרס צ'ויס הכלולים במבצע 'בא בזמן', תקבלו עם החשבונית שובר בשווי 50 ₪, למימוש בקנייה ב-100 ₪ ומעלה ב'אימפרס'. 15 סניפי רשת 'אימפרס' מבית 'רולטיים' מציעים עשרות מותגי שעונים בינלאומיים מובילים, לצד קולקציות תכשיטי זהב ויהלומים איכותיים. בינינו, לא תתנגדו להחזיק את ספל הקפה שלכם ביד שעונדת שעון מעוצב או טבעת מהממת, נכון?

ומה עם ספל הקפה שלכם באמת? השלב האחרון במבצע נועד במיוחד לעשות לו כבוד. טלפנו לטלמסר: 079-969-2020 או היכנסו לאתר:www.Ba-Bazman.co.il, השאירו פרטים ואת מספר חשבונית הקנייה, וענו על שאלת המבצע: 'מהו הרגע שלכם בו נסקפה טייסטרס צ'ויס בא בזמן?'

להשתתפות במבצע לחצו כאן >>

התשובות היצירתיות ביותר יעניקו ל-4 זוכים שעון אופנתי מהמותג 'קלווין קליין' מתנת 'אימפרס'. עוד 100 זוכים מקוריים יקבלו ספלים ממותגים בהדפסה אישית, עם כל כיתוב או תמונה שיבחרו, מתנת 'אהבה קטנה' - אתר אונליין להזמנת מתנות מלאות מחשבה, המיוצרות בישראל ומספקות פרנסה לעשרות עובדות. טוב קפה טוב בספל טוב.

מבצע 'בא בזמן' בתוקף מ-ב' בתמוז עד א' באב תשפ"ב, ומימוש ההטבות אפשרי מ-ב' בתמוז עד ד' באלול תשפ"ב. חגיגה של קפה ומתנות מתחילה, רק תבואו בזמן.

להשתתפות במבצע לחצו כאן >>
המבצע בכפוף לתקנון.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר