"מתחננים שיגיע לבר מצווה"

אחרי 135 יום: נציג ממשלתי ביקר בבית של מוישי קליינרמן

לאחר חודשים של התעלמות ממשלתית מההיעדרות של מוישי קליינרמן ממודיעין עילית, היום, הגיע שר התרבות לבקר בבית המשפחה; "תפעיל את ההשפעה שלך", ביקשה האם מהשר • צפו (בארץ)

השר טרופר בבית משפחת קליינרמן (צילום: טל מרום)

שר התרבות והספורט חילי טרופר, הגיע בשעה האחרונה (שני) לבקר בבית משפחת קליינרמן במודיעין עילית, ובכך היה הנציג היחיד מטעם הממשלה שביקר בבית המשפחה.

השר שביקר בבית הנער מוישי קליינרמן, שנעדר כבר למעלה מ-135 יום, שמע מהאם והאב על הציפייה שלהם למוישי והם ביקשו ממנו שיעשה מאמץ להשפיע על גנץ ולפיד שיכנסו לעובי הקורה.

לאחר הפגישה אמרה האם: "תודה רבה לכבוד השר, זו פעם ראשונה שמגיע אלינו הביתה שר, אחרי 135יום שאנחנו מחפשים את מוישי, אני מתרגשת באופן אישי, שפינת את סדר היום העמוס שלך, כדי להתפנות לבעיות של האזרח הפשוט".

עוד אמרה האם: "אני מקווה שהממשלה תפעיל את ההשפעה שלה, ואתה תפעיל את ההשפעה שלך על שר הביטחון גנץ וראש הממשלה לפיד, וכולנו תפילה שמוישי יחזור אלינו במהרה".

"עוד חודש", הוסיפה האם לומר לשר טרופר, "הבן שלמה יחגוג בר מצוה והוא רוצה לחגוג עם אחיו האהוב מוישי, אני מבקשת שתעשו הכל כדי למצוא אותו".

השר טרופר השיב לדברי האם: "אני באתי קודם כל להקשיב ולהבהיר לכם שאתם לא לבד במערכה הזו, אעשה כל מה שאני יכול כדי לגייס עוד ועוד אנשים שיחפשו את מוישי".

"מה ששבר את ליבי", הוסיף השר טרופר, "זה לדעת שאתם במשך 19 שבתות, אתם עורכים לו צלחת ומכינים לו כסא בתקווה שהוא יופיע בדלת, אני מאחל שיהיה לכם כח ואני אשתדל לסייע כמה שאוכל".

כזכור, בשבוע שעבר נעצרו שני חשודים נוספים בפרשה, ולפני יותר משבוע, הותר שמו של אברמוב לראשונה לפרסום ועל כל שאר פרטי החקירה עדיין יש צו איסור פרסום. עו"ד רועי אטיאס שמיצג את אברמוב מסר בתגובה: "למען הסר ספק אף אחד לא יכול לחשוד במרשי, גם לא היחידה החוקרת, בכך שגרם להיעדרותו של הנער. אין לי צל של ספק שבסוגיית ההיעדרות מרשי ינוקה מכל חשד בזמן הקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר