"רעידת אדמה"

אוהבים קניות ברשת? צפו להוזלה בקרוב

אם אתם נמנים על האנשים שמכורים לשופינג מאתרים בחו"ל, יש לנו בשורה נורא מרגשת בשבילכם: אחד מהאתרים הגדולים, צפוי להוזיל את המחיר לישראלים; וזו הסיבה (בארץ)

בני סולומון | כיכר השבת |
קניות ברשת | ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

האם כבר בקרוב נראה הוזלה משמעותית במחירים באתר 'עלי אקספרס'? על פי הדיווח היום (רביעי) בחדשות 12, התשובה היא כן.

על פי הדיווח, האתר הפופולרי בקרב הישראלים שכר בחודשים האחרונים מחסני ענק ליד השדה תעופה, וזאת במטרה להתחיל לייבא מוצרים מבוקשים לישראל.

מנהל קבוצת פייסבוק של קניות, ומי שנחשב כנציג הלא-רשמי של האתר בישראל - יניב פורת, סיפר לחדשות 12, "מדובר ברעידת אדמה, זה מהלך שהחל להתבשל כבר לפני יותר משנתיים, אמנם המוצרים שיגיעו בשלב הראשון לישראל - יהיה מספר מצומצם של פריטים".

"המשמעות של מהלך כזה היא גדולה. ראשית, זמן האספקה של מוצרים עומד להתקצר ל-3 עד 7 ימי עסקים בלבד. שנית, פתיחת מחסנים בארץ זו הוזלה של הפריטים, וזאת מכיוון שהוצאות השילוח קטנות", אומר פורת וחושף: "באתר מתכננים לסוף החודש הנוכחי מגה סייל ענקי - יחד עם השקת המתחם הישראלי באופן רשמי, ואז מגוון המוצרים יגדל משמעותית, הם מבטיחים".

יצוין, כי ל'עלי אקספרס', יש מחסני יבוא גדולים רק במדינות מפתח כמו בארה"ב, רוסיה, ספרד וברזיל ועכשיו יהיה להם גם בישראל הקטנה, לפני 4 שנים נפתח מחסן בקפריסין כדי לשרת את ישראל וכעת המחסן נפתח כאמור בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר