ביקוש רב להשתתפות

הערכות לקראת הועידה השנתית לתיירות חרדית בבניני האומה

למעלה ממאה עסקים מתחום התיירות צפויים להשתתף בועידה, המרכזת את שוק התיירות והנופש במגזר החרדי בישראל זו הפעם השנייה (תיירות)

בעוד פחות מחודשיים, תיערך בבנייני האומה בירושלים בפעם השנייה ועידת 'לתור' – הועידה היחידה המרכזת את נושא התיירות והנופש למגזר החרדי, ואוספת מאות עסקים ובעלי עניין בתחום למתחם אחד, בו יוכלו לפגוש את הצרכנים המרכזיים.

מארגני הועידה מספרים על ביקוש רב ועל עסקים רבים חדשים שהצטרפו לאלו שכבר הופיעו בועידה הראשונה. "רבים מהם באים אחרי ששמעו מחברים שהיו בפעם הראשונה ונחשפו לשווקים חדשים וללקוחות משמעותיים. זה המקום היחיד שהם יכולים לפגוש בו בצורה בלתי אמצעית נציגי מפתח מהמגזר בתחום התיירות כמו מעולם הישיבות, מוסדות החינוך, סמינרים, תנועות הנוער ועוד, שבאים לבחון אפשרויות נופש ותיירות ברחבי הארץ".

מלבד המפגש הישיר עם השוק העצום של לקוחות במגזר החרדי, נהנים העסקים גם מחשיפה לתוכן משמעותי המדריך אותם באשר לדרישות ולצרכים של הציבור החרדי, המונה היום כ-1.25 מיליון נפש. הם נחשפים לצרכים הייחודיים בענייני שבת וכשרות, לפתרונות הקיימים, להתמקדות של שוק הנופש החרדי – נופש שמותאם למשפחות גדולות, אזורים מועדפים ברחבי הארץ ועוד.

בן המציגים - עמותות תיירות רשויות רלוונטיות אטרקציות הפעלות ותוכניות למחנות התאחדות המלונות וכל נותני השירות בתחום

ועידת לתור 2 תתקיים בבנייני האומה בירושלים ביום שלישי, כ"א אדר (14.03.2023). לפרטים והרשמה חייגו 1-700-559-600 או כנסו לאתר >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר