ממודיעין עילית

צעירה חרדית חשודה בייצוא, יבוא, מסחר ואספקת סמים

צעירה המתגוררת בעיר מודיעין עילית נתפסה בירושלים עם סמים מסוגים שונים במשקל גבוה מכמות לצריכה עצמית - ועם אלפי ש"ח במזומן | בית המשפט האריך את מעצרה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

צעירה ממשפחה חרדית המתגוררת בעיר מודיעין עילית, נתפסה הלילה בירושלים עם כמות סמים גדולה, מסוגים שונים - ועם סכום כספי מזומן.

היא נעצרה על ידי המשטרה והובאה הבוקר (שישי) לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

בפתח הדיון אמר נציג המשטרה כי המשיבה נתפסה הלילה סוחרת בסמים במרכז העיר ירושלים, על ידי בלשים. המשיבה הובאה לחקירה, בחיפוש ברכבה נתפסו סמים מסוגים שונים במשקל הגבוה בהרבה מעל הצריכה עצמית.

בנוסף, נתפס עליה סך של 5,950 שקל במזומן מעסקאות הסמים. המשיבה נחקרה והודתה במיוחס לה, אך ניסתה להמעיט ולמזער את חלקה בטענה כי לא ידעה שמדובר בסמים, ולא ידעה שמדובר בסמים קשים.

עורך דינה של החשודה אמר בדיון הבוקר בבית משפט השלום בירושלים: "אני מבקש לשחרר את המשיבה, המשיבה צעירה נעדרת עבר פלילי, האירוע טראומטי מאוד עבורה. אני בטוח שהיא לא תחזור על השטות הזאת יותר. המשיבה שיתפה פעולה בחקירה".

שופט בית משפט השלום בירושלים האריך בשלושה ימים את מעצרה וכתב: "המשיבה חשודה בביצוע עבירות של ייצוא, יבוא, מסחר, אספקת סמים מסוכנים".

"מצאתי כי קיים חשד סביר הקושר את המשיבה לעבירות המיוחסות לה. כן מצאתי כי מתקיימות עילות המעצר, וזאת נוכח האמור במסמכים, וכן נוכח המעשים המיוחסים למשיבה", ולכן, כאמור, האריך את מעצרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר