כל היתרונות במקום אחד

תואר אקדמי לבוגרי ישיבה עילויים? תחשבו בגדול - תחשבו בעברית

האוניברסיטה שהקימה מערך סיוע ייעודי הכולל מלגות חסרות תקדים, לסטודנטים וסטודנטיות מהחברה החרדית, חוגגת 100 שנים • בוגריה מבוקשים במיוחד ולא רק בתפקידים בכירים בשירות הציבורי (לימודים)

כל היתרונות לסטודנטים חרדים באונ' העברית | צפו (צילום: יחצ)

בשוק העבודה של היום יש משקל לא מבוטל לתואר אקדמאי. משרות רבות - ולא רק בשירות הציבורי - סגורות בפני מי שאינם בעלי תואר שכזה. אבל זה לא סוד שיש משקל גם למי שחתום על התואר. כך למשל תואר של האוניברסיטה העברית בירושלים מעניק למחזיקו נקודת זינוק טובה יותר לשוק העבודה ובשוק העבודה. בוגרי העברית מבוקשים במיוחד ויש לכך כמה וכמה סיבות.

אגב, בין שלל החוגים (כ־140) שמציעה האוניברסיטה, בולט במיוחד החוג להנדסה ומדעי המחשב. זהו אחד התארים הנחשבים ביותר בענף ההייטק ולא בכדי. בוגרי העברית הם מהמבוקשים בשוק ההיי טק והם זוכים לביקוש גדול מאוד בעולם החדשנות הישראלי והעולמי. אז מה הופך את הלימודים האקדמאיים בעברית להזדמנות ייחודית לסטודנטים בכלל ולסטודנטים (וסטודנטיות) חרדים בפרט?

נחמיה שטרנברג בוגר האוניברסיטה, שנבחר לאחד מ-40 הצעירים המשפיעים של מגזין דה מרקר לשנת 2021 (באדיבות המצלם)

נתחיל בהתחלה. העברית בירושלים היא האוניברסיטה הציבורית הראשונה בישראל שתחגוג בעוד שנתיים מאה להיווסדה. הניסיון שנצבר במשך כל־כך הרבה שנים מוכיח את עצמו בשורה ארוכה של בוגרים, מרצים וחוקרים נחשבים ומובילים בתחומם. הסיבה השנייה שרלוונטית לכל הסטודנטים אך רלוונטית במיוחד לאלה החרדים, היא מערך הסיוע שמפעילה האוניברסיטה עבור תלמידיה.

חושבים על תואר? בעברית תקבלו הרבה יותר >>

מערך הסיוע של העברית לסטודנט החרדי מציע ליווי ותמיכה אקדמית, מעטפת זהותית, וכמובן מעטפת כלכלית שנותנת לכם את השקט ללמוד לתואר המתאים לכם. זה לא נעצר בסיום התואר - האוניברסיטה מעניקה גם סיוע בהשמה ביום שאחרי הלימודים.

על הסיבה השלישית כבר עמדנו לעיל. המגוון העצום של החוגים אותם מציעה העברית למי שמעוניינים ללמוד לימודים אקדמאיים, מדבר בזכות עצמו. הסיבה הרביעית היא הסיבה המרכזית: באוניברסיטה העברית דורשים מהסטודנטים את המקסימום ונותנים הרבה מעבר למקסימום. לשואפים להשתייך ליחידת עילית וליישם את דברי חז"ל "אין דבר העומד בפני הרצון", אין מקום טוב יותר מהעברית שדרישות הסף שלה אינן קלות. האוניברסיטה מפעילה מכינה אקדמאית שמאפשרת למי שמוכנים להשקיע להגיע רחוק. כלומר, להתקבל לחוגים הנחשקים של העברית.

היית מהעילויים? מקומך איתנו >>

כך שאם אתם "שפיצים" שלא שוחים עם הזרם, כאלה שיודעים לשאוף גבוה, לחשוב מחוץ לקופסא, להעיז ולנצח, סביר להניח בוודאות גדולה שיש לכם סיכוי גבוה להתקבל למסלולי הלימודים באוניברסיטה העברית. תהיו בטוחים שלא משנה מה תבחרו ללמוד, מערך הסיוע של העברית לסטודנטים מהציבור החרדי, יעמוד לצידכם.

(באדיבות המצלם)

בהתייחס למערך הסיוע (הייעודי לציבור החרדי), אומר אחד מהבוגרים את הדברים הבאים: "הידיעה שיש מישהו שיכול לעזור וזה לא משנה אם מדובר בהתלבטות רוחנית או לימודית. בכלל, עצם העובדה שישנה אוזן קשבת, הוא דבר שמסייע מאוד במעבר לספסלי האוניברסיטה ומעניק ללומד בה תחושת ביטחון ושייכות. מה שעזר לי במיוחד הייתה החונכות הלימודית לסטודנטים. בשנה הראשונה לתואר היו קורסים מסוימים שהתקשיתי בהם. במערך הסיוע דאגו להעניק לי סיוע וליווי לימודי שעזר לי לצלוח את התואר בהצלחה".

רוצים לבדוק מה יש לאוניברסיטה העברית ירושלים להציע לכם? לחצו כאן >> בדרך לעתיד מבטיח

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר