בשורה לתושבים

במעמד כ״ק האדמו״ר מתולדות אברהם יצחק: נחנכה המרפאה החדשה של מאוחדת בהר יונה ג'

כ״ק האדמו״ר בירך במעמד קביעת המזוזות את מאוחדת ואמר: "יש לנו הכרת הטוב להנהלת מאוחדת על כל העשייה והשירות החשוב. הם שלוחי מצווה" • המרפאה החדשה בשכ' הר יונה ג' מתווספת לשלוש המרפאות הוותיקות של מאוחדת בעיר • מנהל המרחב מיקי מאיר: "יחד עם התפתחותה של העיר והאיכלוס בשכונות החדשות, מאוחדת, כקופה הגדולה והמובילה בציבור החרדי, היא הראשונה שדואגת לבריאותם של תושבי השכונות החדשות" • מנהלת מרפאות מאוחדת בנוף הגליל הגב' ק' איטח: "פתיחתה של המרפאה החדשה מהווה נדבך נוסף בשרשרת שירותי הרפואה של מאוחדת בנוף הגליל" (בריאות)

כ״ק האדמו״ר מתולדות אברהם יצחק בקביעת מזוזה (צילום: באדיבות המצלם)

מעמד מיוחד ויוצא דופן התקיים כאשר כ״ק האדמו״ר מתולדות אברהם יצחק שליט״א טרח והגיע במיוחד כהכרת הטוב להשתתף במעמד פתיחת המרפאה החדשה של מאוחדת בשכונת הר יונה ג'.

במעמד קביעת המזוזה ובלחיים שערך כ״ק האדמו״ר הוא בירך את מאוחדת על כל פועלה ואמר: "יש לנו הכרת הטוב להנהלת מאוחדת על כל העשייה והשירות החשוב. הם שלוחי מצווה שעושים למען הכלל והפרט".

במעמד המיוחד השתתפו מנהל מגזר חרדי במאוחדת הרב משה ברים, מנהל מגזר חרדי במחוז צפון של מאוחדת הרב ברוך ברוין, מנהל מרפאות מירון ומרום הגליל הרב יוסי זליקוביץ ומנהלי קשרי הקהילה של מאוחדת בצפון.

המרפאה החדשה המתווספת לשלוש המרפאות הוותיקות של מאוחדת בעיר, ממוקמת בשכונת הר יונה ג' בנוף הגליל, ברחוב האדמו״ר מבעלזא 9.

במרפאה החדשה יינתנו מיטב שירותי רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, רפואה מקצועית, שירותי אחיות ומזכירות ובית מרקחת לרווחת לקוחות מאוחדת.

(באדיבות המצלם)

כחלק מהיערכות לקראת פתיחתה של המרפאה החדשה, הגיעו ראשי המרחב לסיור מקדים בשכונה ובמרפאה החדשה. בסיור השתתפו מנהל המרחב מיקי מאיר, מנהל מגזר חרדי במחוז הצפון הרב ברוך ברוין, מנהל קשרי קהילה ר׳ שמעון גוטמן, מנהלת שיווק וצמיחה סבטלנה, ומנהלת מרפאות נוף הגליל קרן איטח.

פתיחתה של המרפאה החדשה בשכ' הר יונה ג', מהווה המשך ישיר להתפתחות שירותי הבריאות בעיר, המפעילה כעת שלוש מרפאות בעיר, בהנהלתה של הגב' קרן איטח.

בנוסף למרפאה החדשה, לרשות לקוחות מאוחדת בנוף הגליל קיימות 3 מרפאות בהם מוענקים מיטב שירותי הרפואה ובהם שרותי אחיות, קרדיולוגיה, נשים וילוד, ילדים, שרותי משרד ומזכירות, אורולוגיה, מחלות ריאה, כירורגיה, מעבדה, אורתופדיה, גסטרואנטרולוגיה, דיאטה קלינית, נפרולוגיה, נוירולוגיה ילדים, עובדת סוציאלית, אנדוקרינולוגיה, גריאטריה, משפחה, מכוני אולטרסאונד, מכוני לב, מכוני פיזיותרפיה, עיניים, מתן עירוי ברזל, רופאי עור ומכון להתפתחות הילד.

כמו״כ לא מכבר לקוחות מאוחדת בנוף הגליל קיבלו בשביעות רצון רבה את הידיעה על שירות חדש של מאוחדת בעיר: פתיחתו של מוקד רפואה דחופה בהסדר עם מאוחדת.

המוקד, שיהווה תחליף במרבית המקרים לפניה לחדר המיון, יאפשר ללקוחות מאוחדת לקבל שירותי רופא, אחות, בדיקות מעבדה ורנטגן, בין השעות 19:00-07:00 וכן בסוף השבוע מיום שישי בשעה 14:00 ועד ליום ראשון בשעה 07:00 בבוקר. במסגרת המוקד ניתן לקבל גם שירותי רפואה כירורגית, אורתופד ורופא נשים.

שירות זה אשר יינתן תמורת השתתפות עצמית של 94 ₪ ופטור במקרים כפי הנהלים הידועים, מהווה בשורה של ממש לציבור התושבים, ובהם בני הקהילה החרדית הגדולה בהר יונה שבנוף הגליל. מעתה יוכלו הלקוחות לקבל את השירות הרפואי הדחוף בשעות הערב והלילה, מבלי הצורך במרבית המקרים להגיע לחדרי המיון מחוץ לעיר.

מנהל המרחב מיקי מאיר אומר כי "יחד עם התפתחותה של העיר והאיכלוס בשכונות החדשות, מאוחדת, כקופה הגדולה והמובילה בציבור החרדי, היא הראשונה שדואגת לבריאותם של תושבי השכונות החדשות, עם פתיחתה של המרפאה החדשה, בנוסף לשתי המרפאות הוותיקות של מאוחדת הפועלות בעיר. המוטו של מאוחדת להעניק את מיטב שירותי הרפואה במסגרת הרפואה הקהילתית מוכיח את עצמו בכל הארץ, וביתר שאת גם בנוף הגליל, עיר שנמצאת בתנופת התפתחות ואיכלוס מאסיבי".

מנהלת מרפאות מאוחדת בנוף הגליל הגב' קרן איטח מוסיפה כי "פתיחתה של המרפאה החדשה מהווה נדבך נוסף בשרשרת שירותי הרפואה של מאוחדת בנוף הגליל. אנו פועלים כל העת להמשיך ולפתח את שירותי הרפואה ולהתאימם לצרכי הלקוחות תוך הנגשה מלאה כדי שהלקוחות יוכלו לקבל את השירות הטוב והמותאם ביותר קרוב לביתם".

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות