כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על השיער שלך

נזקי מזג האוויר גורמים גם לשיער להראות לא ממש במיטבו. אם את משתמשת בפן או במחליק שיער יש כמה דברים שאת חייבת לדעת כדי לשמור על שיער בריא ונקי * כמה טיפים חשובים שיסייעו לך להגן עליו (יופי)

Mame | כיכר השבת |
עונת החתונות כבר כאן, הבנות הצעירות עושות תסרוקות החלקות וכל מה שקשור לקישוטי שיער. לפני שאת באה לעשות פן או החלקה לשיערך, בדקי אם הקרקפת שלך נקיה ולא שומנית, כאשר יש לכלוך או שומנים על גבי השערה, במגע עם הפן או המחליק השערה נשרפת ונשברת. בין אם את עושה לבנותייך, או בין אם הן בנות צעירות העושות לעצמן. (בלי קשר כדאי שתשמרי גם על שיערך גם אם הוא מתחת למטפחת) כמה דברים שאת חייבת לדעת לפני שאת מחליקה את השיער:

יבשי את השיער

לעולם אל תשתמשי בפן או במחליק כאשר השיער רטוב, הברישי היטב את השיער לפני שאת מתחילה בייבוש, כדאי שתשתמשי בקרם או סרום המגן על השערה. השתמשי ברקם עשיר בקרטנין המפריד בין החום הגבוהה של הפון לשערה, וכך מגן עליה מפני שבירה ומראה מקורזל.

הרחיקי את השיער מהפן

כאשר את משתמשת בפן הרחיקי אותו מהשערה ככל שניתן, אל תצמידי את השיער הישר לפיית הפן, תני לו מרווח של כמה סנטימרים על מנת לא לשרוף אותו. בכלל חשוב לזכור כי שימוש מוגזם בפן ובמחליקי שיער גורם לאיבוד השערה, מאבד מהברק ומחיוניותה של השערה.

הגני על קצוות השיער

בקיץ כאשר השמש קופחת יש למרוח את קצוות השיער בסרום מגן, על מנת למנוע יובש ופיצול, כדי לשמור על שיער חלק איספי אותו בצורה קלה, כדי שהגומיה לא תותיר סימן. אל תשכחי להבריש אותו פעמיים ביום, זה גורם לקרקפת לפלוט ויטמינים הנחוצים לשיער. השתדלי להגן על שיערך מפני השמש, שימוש בקרם הזנה ובמסיכת שיער יכול לשפר את מראהו.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית