דתייה? רשתות האופנה לא סופרות אותך

אנחנו החרדיות-הדתיות פאשנסטיות ברמות הכי גבוהות שיש!! אנחנו לקוחות יפות, קונות בלי סוף לחגים וארועים, ובעלות טעם משובח! אז למה שאתם - בעלי רשתות האופנה הישראליות לא תדאגו גם לנו?

אורית שוהם ראבד | כיכר השבת |
השבוע כולנו שמענו ובעיקר ראינו על מחאת הדתיות.

מי שלא התוודעה לסערה שהיתה אספר בקצרה: חיה דובוב, מאפרת ובעלת בלוג האופנה "glat fashion" העלתה ברשתות החברתיות צילום עצמי שלה כשהיא מחזיקה שלט שעליו כתוב: "אני דתיה, לקסטרו אין מה להציע לי".

מטרתה היתה להביע מחאה על כך שברשתות האופנה הישראליות אין מענה לציבור הנשים הדתיות, אישה דתיה שתקנה בגד ברשת ישראלית בדרך כלל תצטרך להוסיף חצאית/חולצת בסיס, סגירה של מחשוף, הארכת חצאית וכדו'

מה שמאוד לא נח ובנוסף מוריד מיופיו של הבגד.

הרבה שאלו אותי מה דעתי בנושא, והרי היא לפניכם:

א. אני חושבת ש: "צניעות נקנית בייסורים" כן, אני ממש לא רבנית, ומאוד מאוד אוהבת להתלבש הכי אופנתי שיש, אבל אנחנו צריכות להבין ולהפנים שלא תמיד יהיה לנו קל, בחרנו להיות דתיות/חרדיות וזו חבילה שלמה ולא קלה בכלל.

ב. אני עקרונית לא בעד מחאות (מסוג זה), אני חושבת שזה מסבך את החיים (שגם כך מסובכים), אם על כל דבר שלא ניראה לנו בעין נעשה מחאה לא נישן בלילה! ההגיון שלי אומר להתמודד עם המציאות ולא לנסות כל הזמן לשנות אותה.

בנוסף כדי שיהיה לנו קל לצלוח את החיים אני אישית אימצתי לעצמי את המשפט: "תמים תהיה עם ה' אלוקיך"- ובמילים אחרות לא צריך לחפור!!!

תזרמו! תסתדרו! זה כל כך טוב ונותן שקט נפשי- תנסו!

מאידך ובאותה נשימה, נוצרה מחאה נוספת (גם היא ע"י חיה דובוב) והיא: "אני דתיה לקוחה פוטנציאלית" , אז זה שקמה עוד מחאה פחות אהבתי אבל לרעיון הכללי התחברתי בהחלט!

אנחנו החרדיות-הדתיות פאשנסטיות ברמות הכי גבוהות שיש!! אנחנו לקוחות יפות, קונות בלי סוף לחגין וארועים, ובעלות טעם משובח! אז למה שאתם - בעלי רשתות האופנה הישראליות לא תדאגו גם לנו?

ובעצם למה "תדאגו"?

אם זיכרוני אינו מטעה אותי אנחנו משלמות על כל פריט שאנחנו קונות, כך שהרווח (או ההפסד) כולו שלכם!

בטוחני שרשת אופנה ישראלית שתרים את הכפפה ותייצר בגדים צנועים ואופנתיים תופתע לראות כמה שווה לעבוד עם הציבור הדתי...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית