צאו לי מהוריד: הגיע הזמן לטפל בורידים שלך!

הגיע הזמן אחת ולתמיד להיפטר מהורידים. דבי וולף לא גומרת להפתיע ולחדש; השיטה החדשה להעלמת ורידים, חוסכת את הצורך בניתוח המכאיב המקובל לטיפול בדליות. ויש עוד שיטות שיחסכו לכם זמן, כסף ובעיקר כאב (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
דליות או בשמן הכואב 'ורידים' הנם בעיה נפוצה זוהי אמנם בעיה שנתפסת כאסטתית, אך מעבר לזה היא גם יכולה להתפתח לבעיה בריאותית. מנתוני המכון הלאומי לבריאות בארה"ב, עולה כי -41% מהנשים בגיל 50 סובלות מבעיה ורידית ובכ-60% מהאוכלוסייה הכללית קיימת פגיעה בתפקוד הוורידי שבמידה ולא תטופל יכולה לגרום לנזק בריאותי ממש.

במרכז הרפואי אסתטי 'דבי וולף' בבני ברק, מתרכזים כל החידושים והטכנולוגיות לטיפולי אסתטיקה, בריאות ויופי שנותנים לכל אחת את האפשרות להיות צעירה, בריאה, רעננה ויפה.

30% מהאוכלוסיה בישראל סובלת מ'דליות', ורידים, הסבל הוא גדול, מעבר למראה החיצוני ,עלול לגרום לבעיה רפואית אמיתית. הטיפול הנפוץ לורידים הוא ניתוח לשליפת הוריד הכולל הרדמה מלאה, אשפוז של כמה ימים והחלמה של מספר שבועות.

הטיפול החדש, במחלקה הרפואית של דבי וולף, נותן מענה לכל מי שסובל מורידים בולטים ונפוחים ורוצים לפתור את הבעיה, מבלי לעבור טיפול פולשני הכרוך בהחלמה ארוכה באמצעות טיפול לייזר מיוחד וחדשני מסוגו, הנעשה ע"י רופאה מומחית עם נסיון עשיר בתחום.

"חשוב מאד להגיע ליעוץ אצל הרופאה לאחר שנעשו כל הבדיקות אצל רופא המשפחה" מדגישה דבי וולף "כשהרופאה רואה את התמונה המלאה ניתן לבחור את שיטת הטיפול בקלות ובמהירות. לעיתים הבעיה חמורה וכן יש צורך בניתוח, אך אנו מקפידים על ניתוח בהרדמה מקומית עם החלמה מהירה ללא צורך באשפוז"

"בעיית ורידים ניתן לראות אף בגיל הבחרות, מי שהיו לה או יש לה בעיות ורידים, כדאי שתשים לב לבנות שלה, כיוון שתמיד קל וזול יותר למנוע את הבעיה עוד לפני שהיא מתפרצת והופכת לבעיה גדולה יותר".

במחלקה הרפואית של דבי וולף, תוכלי לקבל מגוון רחב של טיפולים מקצועיים לבריאות ויופי: הזרקות בוטוקס, טיפולי לייזר לאקנה, הבהרת כתמים, פיגמנטציה, צלקות וכדו'.

לפגישת ייעוץ חינם: 1700-500-401, רח' רבי עקיבא 74, בני ברק.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית