7 דברים שלא ידעת על טיפוח ורפואה אסתטית

התקדמות הטכנולוגיה והמדע בשנים האחרונות, שינו את תחום האסתטיקה הרפואית מן הקצה אל הקצה. כיום, יש טכנולוגיות למגוון טיפולים מתקדמים המכסים את מכלול הבעיות האסתטיות הקיימות ונותנים את התוצאה הטובה ביותר ללא כאב. דבי וולף החלוצה בתחום מסבירה את הקשר בין טיפוח ורפואה אסתטית (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
הקשר בין חדשנות, רפואה, אסתטיקה וטיפוח

דבי וולף, המייסדת והבעלים של המרכז הרפואי אסתטי 'דבי וולף' בבני ברק, לקחה על עצמה את האתגר לפני כ-25 שנה לגרום לכל אחת מאתנו להראות ולהרגיש טוב יותר עם עצמנו. כחלוצה וכמובילה בתחום האסתטיקה הרפואית, היא סימנה לעצמה מטרה להוביל מהפך בחיים של אלפי נשים עם הטכנולוגיות המובילות, המכשור המתקדם והמותאם לכל צורך במגוון המחלקות;

במחלקת הטיפוח - טיפולי פנים, איפור, עיסויים רפואיים, פדיקור, מניקור, הזרקות בוטוקס עם מיטב המותגים המובילים בתחום.

במחלקת האסתטיקה הרפואית – טיפולי לייזר לטיפול בצלקות, אקנה, פיגמנטציה, הצרת היקפים, הבהרת כתמים, טיפול בקמטים וכדו' בליווי ובפיקוח רופאי עור מומחים, ובמחלקת הסרת שיער בלייזר – עם המכשירים הטובים ביותר בעולם המותאמים לסוגי העור השונים ולעובי השערה.

בקשנו ממנה, לגלות לנו איך יוצרים את המהפך הזה:

1. חדשנות טכנולוגית

במקביל למהפכה הטכנולוגית העולמית, גם הרפואה האסתטית היא תחום מתפתח שעובר בשנים האחרונות מהפך של ממש - טכנולוגיות חדשניות מתבססות בתחומי היופי, האסתטיקה והרפואה.

התקדמות הטכנולוגיה והמדע בשנים האחרונות, שינו את תחום האסתטיקה הרפואית מן הקצה אל הקצה. כיום, יש טכנולוגיות למגוון טיפולים מתקדמים המכסים את מכלול הבעיות האסתטיות הקיימות ונותנים את התוצאה הטובה ביותר ללא כאב.

אנו, מדגישה דבי וולף, נפגשים מידי יום עם עשרות לקוחות, שכל אחת מהן רוצה לקבל את הטיפול הטוב ביותר ובשבילן, אנו מקפידים על השתתפות בכנסים בינלאומיים ומעקב אחר כל התפתחות שתביא ללקוחה את התוצאה הטובה ביותר, ללא כאב ובמספר טיפולים נמוך וכך, כל אחת תוכל להרגיש טוב עם עצמה.

לדוגמא, בתחום הלייזר ראינו שהמכשור הסטנדרטי אינו מביא לתוצאות מספקות והבאנו את המכשור החדשני ביותר בעולם – YAG LAZER, המאפשר לטפל בכל סוגי השערה וצבע העור בהתאם ליעוץ מקצועי חינם אצלנו במכון. או במחלקת אסתטיקה וטיפוח, הבאנו לכן את הטכנולוגיה החדשנית ג'ט פיל שמחדשת את העור ומעניקה לו גוון זוהר ובריא במיוחד לאורך זמן.

2. בינלאומיות

לפני 25 שנה הקמתי את המכון, האפשרות לשנות פגמים קטנים שמציקים לאישה ללא התערבות כירורגית, מקצה לקצה, לתקן א-סימטריה בפנים, להעלים קמטים, "שקיות" מתחת לעיניים, למחוק שנים ממראה העור והצוואר, לטפל בבעיות ורידים ברגלים ולראות את הבעת הפנים של המטופלות שלי בתום התהליך, קסמה לי, מספרת דבי וולף, ומאז אני לא מסתפקת בחומרים שנמכרים כאן בארץ אלא מסתובבת בעולם ומחפשת את החומרים והמוצרים הטובים ביותר שיתנו את התוצאה המקסימלית לאורך זמן ובטוחים לשימוש - אפילו את המחטים לאפלציה אני מביאה מאנגליה, את החומרים להזרקות וכמובן את המכשור המקצועי שלנו ועוד.

"אני מקפידה לרכוש אך ורק ציוד שעומד בתקנים הבינלאומיים, מכשור הלייזר שלנו הyag LAEZER, הוא המכשור הטוב בעולם שעומד גם בתקנים המחמירים של הCE האירופי, הFDA האמריקאי ומשרד הבריאות בארץ" את תקן ה-CE האירופי קשה מאד להשיג והוא מבטיח שהמכשור הרפואי בטוח לשימוש. כשנכנסים למכון מרגישים שזה לא רק אמירה, אלא ממש נכנסים לפלנטה אחרת, אווירה רפואית אסתטית ויחס אישי לכל אחת.

3. חומרים טבעיים

יום עובר ועוד יום ואחריו שבוע וחודש ושנה ועוד שנה ואנחנו מוצאות את עצמנו רצות במרתון של החיים. הלחץ, העייפות והעול על כתפינו הצרות – רחבות נותן את אותותיו בכל מפגש מול המראה ומסמן לנו שאנחנו לא נהיות צעירות יותר...
ואנו צריכות לעזור לעור שלנו להיות בריא וצעיר. הערכים שלנו, מציינת דבי, באים לידי ביטוי גם כאן ואנו מקפידים להשתמש בחומרים טבעיים בלבד וכך לתת לעור את מה שהוא צריך ללא תופעות לוואי.

גם בתחום התכשירים הקוסמטיים, יש לנו את הליין שלנו, ליין מיוחד המיוצר מחו"ל בהתאם לצרכים שראיתי אצל המטופלות שלי ומותאם למזג האויר פה בארץ ועשוי מחומרים טבעיים בלבד ועומד בתקנים במחמירים ביותר.

4. ללא פשרות

דבי מדגישה, שאצלה, אין פשרות היא מקפידה על יחס אישי ומפנק לכל אחת, על המכשור הטוב ביותר בעולם עם תקני הבטיחות המחמירים ביותר כמו הCE האירופאי, הFDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראל ועל כל הפרטים הקטנים שהופכים את החוויה למפנקת במיוחד כמו מכשירי קירור מיוחדים לקירור העור בטיפולי הסרת שיער בלייזר, טכנאיות לייזר עם ניסיון של שנים בתחום, קוסמטיקאיות שעברו הכשרה מקצועית ונבחנו במבחנים בינלאומים ועוד.

5. התאמה אישית

סוג העור משתנה מאישה לאישה, מבהירה דבי, ויש חשיבות רבה להתאמת הטיפול ו/או התכשיר לכל אחת בהתאם להרגלים שלה ולסוג העור שלה כדי להביא תוצאה מושלמת, אפילו בדברים שנראים פשוטים כמו תכשירים, יש חשיבות להתאמה אישית, אנו מביאים למטופלות שלנו רק תכשירים מעולים שחייבים התאמה אישית. בכל המחלקות במכון, תקבלי ייעוץ והתאמה אישית מבעלת מקצוע בתחום, דבי מזמינה אותך להגיע לפגישת יעוץ והתאמה אישית ללא תשלום

6. צוות ופיקוח רפואי

הצוות ב'דבי וולף' נבחר בקפידה בהתאם לקריטריונים מקצועיים ואישיים גבוהים שנקבעו במכון.את מכשור הלייזר המקצועי, מפעילות קוסמטיקאיות שעברו הכשרה לטכנאות לייזר במרכזי הלימוד הטובים בעולם, התנסו במכונים שונים בטיפולי קוסמטיקה ולייזר, נבחנו בהצלחה בבחינות הבינלאומית והוכשרו לעבודה ב'דבי וולף' בחברת הלייזר. במחלקת אסתטיקה וטיפוח – קוסמטיקאיות מוכשרות, עם ניסיון עשיר בתחום. במחלקה הרפואית – צוות רופאים מומחה מייעצים ומטפלים בהתאם לצורך בכל אחת מהמטופלות כל המכשור במכון מאושר ע"י מכוני התקנים המחמירים בעולם וכל הפעילות במכון נעשית בהתאם לפיקוח הרפואי הצמוד.

7. ניסיון ומוניטין

הבית ספר של החיים הוא הבית ספר הטוב ביותר בעולם! כך דבי מסכמת בסיפוק. גם אני בתור בעלת מקצוע מרגישה את ההתקדמות האישית-מקצועית שלי בכל יום ויום במהלך 25 שנות ההתמקצעות בתחום האסתטיקה הרפואית, ואת הניסיון הזה אני מנתבת לטובת הנשים היקרות שגם מהן אני לומדת הרבה... כי כל מה ששלי, שלהן הוא!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית