איך לייבש לק במהירות הבזק?

צדק מי שאמר: "בשביל יופי צריך לסבול" המתח, העצבים והתסכול שמלווים בד"כ את פרוצדורת מריחת הלק גורמים לנו לדחות את החוויה הזאת במידת האפשר או להוציא ממיטב כספינו בשביל מניקור מקצועי * קבלי טיפ שישנה לך את החוויה ויעזור לך לייבש את הלק במהירות הבזק (טיפים)

מאמע | כיכר השבת |
15 הדקות שאת נאלצת להמתין אחרי שאת מורחת לק. הם פרק הזמן ה'נמרח', האיטי, הארוך והמעצבן ביותר בחייך. כמה שתפני לך את הזמן, תודיעי לכולם שאת יוצרת לפגרה בת רבע שעה ומתריעה שלא יפריעו לך - תמיד הדברים הבוערים והחשובים ביותר יתנקזו לפרק הזמן הקצר הזה, כשאין לאל ידייך המרוחות בלק טרי לעשות מאומה.

את נאלצת לשבת בחוסר מעש , עצבנית וקצרת רוח, כשהלק מצידו ממאן לבצע את הפעולה הפשוטה והיחידה שמוטלת עליו ו-ל-ה-ת-י-י-ב-ש. לעומתו - את התייבשת כבר בדקה הראשונה. ומה שהכי מעצבן? תמיד בסוף, גם אחרי "שהגנת בציפורנייך" על הלק, ואף שהקדשת 5 דקות נוספות לייבוש מזמנך, תמצאי איזה פגם קטן ומעצבן שאין לך מושג איך ומתי הוא נגרם.

צדק כ"כ מי שאמר: "בשביל יופי צריך לסבול" המתח, העצבים והתסכול שמלווים בדר"כ את פרוצדורת מריחת הלק גורמים לנו לדחות את החוייה הזאת במידת האפשר או להוציא ממיטב כספינו בשביל מניקור מקצועי.

על הטיפ הבא, את לא תפסיקי להודות לנו. קבלי עצת קסמים שתשנה את סאגת המניקור שלך מקצה לקצה.

כל שעלייך לעשות הוא להצטייד בקערת מים, קוביות קרח וב-3 דקות בלבד.

הכניסי קוביות קרח לקערה. מרחי את הצבע האהוב עלייך על ציפורנייך, המתיני דקה או שתיים, ואז טבלי את האבעות התוך קערת המים. ההלם שבמפגש עם הטמפרטורה הקרה, יגרום ללק להתקשות במהירות ולשחרר אותך לחופשי.

אז קדימה, לכי למרוח לק. והפעם - בכיף.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית