רוצה לרזות בקיץ? תה ירוק עם קרח יכול לעזור

סגולותיו של התה הירוק ידועות, אך הפעם מחקר חדש בדק ומצא את הסיבה לכך * אם קשה לך לשתות מים בימי החמסין, תה ירוק בשילוב קוביות קרח יסייע לך לך לרדת במשקל (בריאות)

Mame | כיכר השבת |
מחקר חדש שנערך באוניברסיטת פוזנן שבפולין, מצא כי תמצית התה הירוק גורמת לעיכול מהיר של העמילן אחרי הארוחות ובכך מסייע לרזות, ל שהם חידשו משהו מיוחד, הרי התה הירוק היה ידוע בסגולותיו עוד הרבה לפני מחקר אוניברסיטת פולין. אך תמיד טוב לוודא שהכל עובד כמו שצריך באמצעות מחקר.

במחקר זה השתתפו אנשים בגילאים 19-28, הם קיבלו צלחת דגני בוקר לאחר צום של 12 שעות, הם חילקו את הקבוצה ל-2 אחת קיבלה וופל המכיל תה ירוק השווה ערך לכמה כוסות תה, והקבוצה השנייה קיבלה וופל רגיל. למשתתפים נערכה בדיקת נשיפה שבדקה מהי כמות העמילן בגופם.

הקבוצה שאכלה את הוופל המכיל תה ירוק, נמצאה כי עיכלה יותר מהר את העמילן שהצטבר בגופם. התה הירוק מכיל פוליפנולים המונעים מהעמילן להיקלט בגוף ולמנוע הצטברות שומן מיותרת. מכיוון שתה ירוק הוא זמין ונגיש הוא יכול לעזור להרבה אנשים בתהליך ירידה במשקל, וכמו כן מסייע לשמירה ואיזון לאנשים הסובלים מסוכרת ולחץ דם.

במחקר זה השתתפו אנשים בגילאים 19-28, הם קיבלו צלחת דגני בוקר לאחר צום של 12 שעות, הם חילקו את הקבוצה ל-2 אחת קיבלה וופל המכיל תה ירוק השווה ערך לכמה כוסות תה, והקבוצה השנייה קיבלה וופל רגיל. למשתתפים נערכה בדיקת נשיפה שבדקה מהי כמות העמילן בגופם.,הקבוצה שאכלה את הוופל המכיל תה ירוק, נמצאה כי עיכלה יותר מהר את העמילן שהצטבר בגופם. התה הירוק מכיל פוליפנולים המונעים מהעמילן להיקלט בגוף ולמנוע הצטברות שומן מיותרת. מכיוון שתה ירוק הוא זמין ונגיש הוא יכול לעזור להרבה אנשים בתהליך ירידה במשקל, וכמו כן מסייע לשמירה ואיזון לאנשים הסובלים מסוכרת ולחץ דם.,,‏ניתן לשלב תה ירוק בתוספת לימון וקרח, מרענן ומועיל (צילום: shutterstock)
‏ניתן לשלב תה ירוק בתוספת לימון וקרח, מרענן ומועיל (צילום: shutterstock)

מתוצאות המחקר נמצא כי מומלץ לשתות כ-4 כוסות תה ירוק ביום, ולשלב תה ירוק בתוכנית הדיאטה שלכם, תוספי תזונה עשירים בתמצית תה ירוק גם יכולים להועיל ולסייע. ובלי קשר למחקר וכערך מוסף, תה ירוק טוב גם למערכת העיכול ולעור הפנים. אז בימים חמים אלו שלבו תה ירוק עם קוביות קרח, זה גם מועיל ומרענן, ובמיוחד אם אתם לא אוהבים לשתות מים זה יכול להיות פתרון טעים יותר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית