3 דברים שאת חייבת לדעת על 'תמר'

לתמר יש סגולות נפלאות מעבר לכך שהוא פרי מתוק ודל שומן, הוא יכול להוות תחליף נהדר למכורים למתוק. מכיל רק 57 קלוריות, עשיר בוויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון. בקיצור כל הטוב שבעולם בפרי אחד קטן ומתוק. אך יש עוד 3 דברים עיקריים בתוספת לכל הטוב הזה * ועוד דבר אחד נוסף וחשוב (בריאות)

Mame | כיכר השבת |
תתחילו לספור עד 3...

1. התמר טוב לעצמות

מגנזיום וסידן הם המרכיבים החיוניים לשמירה על עצמות בריאות וחזקות, בארבעה תמרים ישנה כמות המכילה שישית מכמות המגנזיום והסידן מהקצובה היומית הנדרשת לנו, ובכלל המינרלים המצויים בתמר באופן כללי, כל אלו מרכיבים חיוניים התורמים לשמירה על עצמות חזקות והבריאות שלך.

2. התמר טוב למערכת העיכול

על בטא גלוקן שמעת? זהו סיב מסיס המצוי בתמרים בכמות נאה וטובה כדי להגן על מערכת העיכול מפני התפתחותם של תאים סרטניים, הוא אחראי להגברת פעילותם והתרבותם של תאי הדם הלבנים המזהים התפתחות תאים סרטניים ומשמידים אותם, התמר מסייע בשמירה והקלה על מערכת העיכול מפני עצירות, ופעילות מעיים לקויה.

3. התמר מגן על הלב

על הפוליפינים שמעת? אז גם הם מצויים בתמר בכמות המסייעת לעכב התפתחות טרשת, מה שמכונה בשפת העם 'הכולסטרול הרע', הפוליפינים ידועים כנוגדי חימצון, הם מסייעים בהרחקת הכולסטרול מדפנות העורקים ומונעים הצטברות שומן רע הגורם לשבץ והתקפי לב, מגינים ושומרים על מעטפת הלב.

ועוד אחד ממש חשוב!

התמר ידוע כפרי המעורר שמחה, אין לכך הוכחה מדעית או מחקר מדוייק, אך כך טוענים אבות אבותינו, תאכלי תמר שישמח את לבבך..ובעיקר יגן עליו.

לבריאות!!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית