לפני שאת שותה קפה, מים חמים יעזרו לך יותר!

החורף בפתח, שתיית מים חמים הופכת למשימה קלה יותר מלבד זאת תוכלי ליהנות מיתרונות בריאות המסייעים לחיזוק מערכת החיסון, חילוף חומרים ולמערכת העיכול, וגם מאיצים ירידה במשקל (בריאות)

Mame | כיכר השבת |
שתיית מים חמים בבוקר גורמת למערכת העיכול להתעורר ליום עבודה נוסף ברעננות, להנעת פעילות מעיים, ניקוי ופינוי הרעלים וגורמת לפעילות תקינה, גורם לריכוך את המזונות שנותרו בקיבה, ובטיהור הגוף, בהפחתה משמעותית לסובלים מנפיחות, עצירות ע"י פירוק המזון באופן יעיל.

המים החמים נחשבים גם כתרופה מרגיעה, ערכי ניסוי, לפני שאת פותחת את הבוקר שלך במנת הקופאין הראשונה, הכיני את הקפה האהוב עלייך, שימי אותו בצד, מיזגי לך כוס מים חמימים ושתי לפני הקפה, הרגשתך תוטב. הצריכה האובססיבית לקפאין תפחת, ולאחר מכן תשתי את הקפה הראשון שלך בצורה נינוחה יותר.

המים החמים ידועים גם כמרגיעים ומקלים על כאבים, הם מסייעים להרפיית השרירים, ומונעים התכווצויות שרירים. משפרים את זרימת הדם ומסלקים רעלנים מיותרים מהגוף, מה שגורם אוטומטית לחיזוק מערכת החיסון.

יתרון נוסף שיש בשתיית מים חמים בבוקר, מסייעים לירידה במשקל, משפרים את חילוף החומרים בגוף, מה שמאפשר לגוף לשרוף קלוריות בצורה מהירה ויעילה.

כתכשיר קוסמטי יעיל ניתן להוסיף למים החמימים לימון, משקה זה יסייע לעור הפנים ולמניעת קמטים, שתיית מים חמים באופן קבוע ישפר את מראה העור ויעשה אותו קורן וחיוני יותר.

בקיצור, שווה לך לנסות, כוס מים חמים אחד בבוקר לפני הקפה, ואת מסודרת..

לבריאות!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית