איכותי ביותר

כולן מדברות עליו: הגרביון שהפך ללהיט בין הבנות

זו תוצאה של הקפדה על איכות וחשיבה על הפרטים הקטנים ביותר שהפכו את גרבי שרייבר למוצר מוביל בכל בית (משפחה)

צג
מקודם |
כולן מתארות את הגרביון הקטיפתי והנח שנשאר עמיד לאורך זמן ושומר על צבעו (צילום: יח"צ)

בעוד החנויות מתמלאות בציוד חדש לקראת פתיחת שנת הלימודים, יש פריט אחד שבולט מעל כולם: הגרביון. אבל לא סתם גרביון – מדובר ב"ולטו", מבית שרייבר, שהפך במהרה לשם דבר בקרב נערות, נשים ואימהות כאחד.

הסיפור של ולטו לא התחיל ביום בהיר. מדובר במותג שעשרות אלפי נשים בוחרות בו פעם אחר פעם, ומדובר בתוצאה של הקפדה על איכות וחשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. כולן מספרות על הגרביון הקטיפתי והנעים, שעמיד לאורך זמן ושומר על צבעו – כזה שאפשר לסמוך עליו ביום יום, באירועים או בחגים.

להשיג בחנויות המובחרות >>

חיים שרייבר, שמוביל את המותג המשפחתי מזה שנים, מסביר את סוד ההצלחה: "יש מספר דברים שמובילים אותנו ואנחנו לא מתפשרים עליהם. ראשית – איכות: המוצרים שלנו מיוצרים תחת הקפדה מדוקדקת ומהחומרי גלם הטובים ביותר. שנית – מחיר: בשביל גרביון לא צריך לקרוע את הכיס. ושלישית – מגוון: יצרנו סגנונות, צבעים ועוביים שונים שמתאימים לכל אחת."

אבל לא רק האיכות והנוחות עושים את ההבדל. הסוד של ולטו טמון גם בהבנה עמוקה של אורח החיים החרדי וצרכיו הייחודיים – חוטים גמישים, חוזק שמחזיק גם לאחר שימוש יומיומי אינטנסיבי, והצבעים – מחמיאים ועמידים לאורך זמן.

דווקא עכשיו, רגע לפני הצלצול הראשון של השנה, זה הזמן להתחדש במלאי שישמש את כל השנה. לא פלא שכולן בוחרות בו – ולטו פשוט לוקחת בהליכה.

להשיג בחנויות המובחרות >>

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

עוד בצרכנות:

|

ש

נערכים לעונת השמחות?

kikar.co.il בשיתוף גינדי|מקודם
|

עונת החתונות

||
4
ש
kikar.co.il בשיתוף אלקטרה|מקודם
ש
kikar.co.il בשיתוף חיה פאות|מקודם

ש
|