3 תגובות שונות של נשים שלא מאמינות בעצמן

אם היה לכן מספיק כסף מה הייתן עושות? הייתן קונות דירה, יוצאות לחופשה, מתפנקות, מורידות אחוזי משרה, מוציאות את הילדים מהצהרונים, ומגדלות את הילדים איך שתמיד רציתן. מה שבטוח, החיים שלכן היו נראים אחרת * כדאי שתתחילי להאמין בעצמך (משפחה)

מאמע | כיכר השבת |
איך כאמא במשרה מלאה הרווחתי פי 3 מאשר בתור שכירה, בתקופה האחרונה אני נחשפת יותר ויותר לאימהות שרוצות לחיות חיים שלווים ושקטים ולגדל את ילדיהן בנחת. ובמקום זה מוצאות את עצמן במרוץ החיים שלא עוצר לרגע.

מה עוצר אותן מלחיות את החיים שאליהם הן כ"כ משוועות? כסף. דמיינו לעצמכם מה היה קורה, אם מישהו היה מכניס לכן לחשבון הבנק מליון ש"ח.. מה הייתן עושות איתו? ומה היה קורה אם כל שנה מחדש הסכום הזה היה נכנס באופן קבוע?
מדהים.. לא?

הייתן קונות דירה, יוצאות לחופשה, מתפנקות, מורידות אחוזי משרה, מוציאות את הילדים מהצהרונים, ומגדלות את הילדים איך שתמיד רציתן. מה שבטוח, החיים שלכן היו נראים אחרת. אז, בגלל שלא זכית עדיין בלוטו, וכנראה שגם לא קיבלת ירושה מכובדת. בואי נדבר איך עושים את זה.כתבתי עבורך מדריך קצר שיעזור לך להבין איך לייצר הכנסה קבועה.

מהפכת האינטרנט פתחה בפנינו עולם עצום של אפשרויות. זה כלי אדיר, שברגע שיודעים להשתמש בו אפשר להכניס המון כסף. כל אחד ואחת מאיתנו מחוברים לרשת במחשב הנייח או בנייד שלנו , אנחנו יכולים לדבר עם אנשים ברחבי הארץ והעולם, לקנות דברים בזול, להתייעץ עם מומחים, לקבל רעיונות וטיפים וכו' , קחי את עצמך כדוגמא ונסי להיזכר כמה פעמים ביום את גולשת באינטרנט? קוראת מיילים? נכנסת לפייסבוק? גולשת באתרים שונים ומעניינים? כמה פעמים?

עשרות פעמים ביום!! וכמוך יש עוד מיליונים.ומה היית אומרת על זה, שמעכשיו את יכולה גם לגלוש באינטרנט וגם להרוויח על זה כסף? גם להיות בבית עם הילדים וגם להכניס משכורת גבוהה?

נתחיל בזה שהיום אפשר לקנות ולמכור כל דבר ולהגיע למיליוני אנשים בלחיצת כפתור. זה יכול להיות מוצר ספציפי שאת מכינה (תכשיטים, בגדים) או משווקת משהו של מישהו אחר (מוצרי בריאות), סדנאות (קרמיקה, הגנה עצמית), טיפולים (קוסמטיקה, איפור, טיפול זוגי) קורסים ( הכנה ללידה, הכנה לכיתה א') אלו רק כמה דוגמאות, אבל זה בהחלט יכול להיות כל דבר, חול מארץ הקודש ובוץ מים המלח, תתפלאי אך כבר ראיתי לא פעם שהם נמכרים באיביי.

כל אחת שיש לה ניסיון ו/או ידע בתחום מסוים יכולה למכור אותו. לדוגמא: השלת 15 קילו ממשקלך? תוכלי לחלוק עם אנשים אחרים את הסוד להרזיה שלך ולתת טיפים איך גם הם יכולים.

העיקרון החשוב והמנחה שיש לזכור תמיד הוא שכל דבר בעולם שעשוי לעזור לאנשים אחרים ולענות על צרכים מסוימים שלהם, שווה כסף שאנשים מוכנים להוציא מכיסם! כל דבר שעונה על צורך מסוים ומסייע להם להתקרב אל עבר מטרתם - הם ירצו לקנות אותו. אנשים מוכנים לשלם לאנשים אחרים בשביל הידע או הזמן שלהם. אם יש לי פיצוץ בצנרת, אזמין איש מקצוע, אינסטלטור. אם יש לי אירוע משפחתי בערב- אפנה לאשת מקצוע, מאפרת ותמורת כל שירות שכזה מוכנה אני לשלם.

על מה בעצם אני משלמת? על זה שהם יודעים משהו שאני לא, או שאין לי את הזמן לעשות אותו...כל אדם עם בעיה שלא מצא לה פתרון- מחפש מי שיספק לו את המענה שלו הוא זקוק. וישלם על זה כסף.

הידע שלך שווה כסף למישהו אחר רק צריך לדעת איך להגיע אליו ולספק לו את זה ושני הצדדים יצאו מורווחים! הידע הרב שרכשת,הכישרון שלך הייחודי שלך,הניסיון שצברת עם השנים,עשוי לעזור להרבה אנשים שישמחו לשלם לך עליו

בשנים האחרונות, התוודעתי לשיטות שיווק באימייל , היתרון הוא שזה קל ופשוט ללמוד וכל אחת יכולה , צריך רק להתגבר על הקושי הראשוני ולקפוץ למים, על מנת להתחיל להרוויח.

ומה בסך הכל את צריכה לעשות? לקחת את הידע שלך או את המוצר שלך ולהתחיל למכור.

תגובות הנשים מתחלקות ל- 3 קבוצות:

1. אלו שטוענות שאין להן מה למכור, שהן לא טובות בשום דבר

אמונה בעצמך- חייבת להאמין בעצמך! זה הדבר הכי חשוב. אם לא תאמיני שאת יכולה להצליח, בחיים לא תצליחי. את טובה. את מיוחדת ויש לך משהו שאת טובה בו במיוחד. איך אני יודעת? כי אין אחת שלא טובה במשהו. אין דבר כזה בעולם. לכל אחת יש משהו, אפילו קטן שהיא טובה בו יותר ושהיא יכולה להראות או ללמד אותו לאנשים אחרים. משהו שהתנסת בו ויכולה להמליץ עליו לאחרים, כשרון/ידע או ניסיון שרכשת.

2. אלו שטוענות שבשביל למכור הן צריכות ללמוד עוד ולשפר את המוצר שלהן

תמיד רצוי לשאוף ליותר, לעשות יותר, אך בד"כ מי שמרגישה את הצורך לעשות יותר כל הזמן, בסופו של יום פשוט לא עושה. וזו תוצאה לא רצויה. אין 100%, אפשר להתחיל גם בפחות. אז זה לא משנה מה יש לך עכשיו ביד, איתו את יכולה להתחיל. לשדרג תמיד אפשר, לעשות יותר טוב תמיד אפשר. אבל חייבים לקפוץ למים. אם תחכי עד שתסיימי ללמוד עוד, שתעשי עוד משהו ואז... לעולם לא תתחילי. כמו בדיאטה, קל לדחות אותה לאחרי..אחרי הלידה, אחרי ההנקה, אחרי שנחזור לשגרה, אחרי החגים, אחרי הכול... רק לא עכשיו! השילוב בין דחיינות לפרפקציוניזם, יכול להיות מסוכן לנו. עדיף לך שכרגע, עם מה שיש לך תתחילי לעשות.

3. אלו שטוענות שיש להן מוצר או ידע, אבל למה שמישהו ירצה לקנות אותו מהן?

במהלך חיינו אנו למדים מהסביבה, כבר מגיל 0 אנחנו לומדים מההורים שלנו ומהסביבה, מחקים אותם ופועלים כמוהם. לאכול, לדבר, ללכת, לרכב על אופניים. הם המבוגרים שעברו כברת דרך, למדו בעצמם ועכשיו מלמדים את ילדיהם.
מה שעברתן בחיים, חוויתן, למדתן- הוא המשאב הגדול ביותר שלכן, ותמיד יהיו את האנשים שאין להם אותו וזקוקים לו.

לדוגמא: אמא שהבן שלה רגיש לחלב. יכולה לתת עצות לאימהות אחרות איך להתמודד עם ילדים רגישים לחלב, מהניסיון שלה בלבד. מתכונים מיוחדים, התמודדות בגן/ביה"ס ועוד..

חשוב שתאמיני שבאמת כל אחת יכולה!

כל אחת יכולה לקחת את עצמה בידיים ולבחור לחיות את החיים כפי שתמיד חלמה. זה אפשרי. אל תהססי. תתחילי לעשות.

אני האמנתי בעצמי, שמי יעלי. אני אימא ל-3 ילדים קטנטנים וחמודים. אני מגדלת את ילדי בנחת ובשלווה, הקמתי עסק מצליח מהבית ואני כבר לא צריכה להתרוצץ אחרי העבודה והכסף כל אחת יכולה! בואי הצטרפי לאלפי נשים שבחרו לחיות אחרת

http://money.ravpage.co.il/mame

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית