משהו קטן וטוב; עולם חסד וידידים

כמה פעמים יצא שנתקעתם בדרך? פנצ'ר, דלק, מצבר או כל תקלה טכנית שלא הצלחתם להתגבר עליה. מעשה קטן שהפך לארגון חסד נטו, יעזרו לכם בדרכים, והכי חשוב תרכשו ידידים טובים לחיים (עולם חסד)

מאמע | כיכר השבת |
בשעה 17:20 התקבלה שיחה במוקד ידידים, על הקו עובר אורח נרגש טוען שיש גברת ברכב נכה עם מעלון שעלה בטעות על מעבר דוקרנים ונוצרו שני קרעים בצמיגים. הוא והגברת היו נשמעים נסערים, עבור המוקדן בידידים היה זה דיווח שגרתי במוקד, והוא העביר את המידע בקבוצות ידידים סניף ירושלים, ע"מ למצוא את מתנדבים שיוכלו לסייע לגברת.

מספר יקותיאל משי: "יצא לי לעבור היום ליד החניון של בנייני האומה כשהבחנתי ברכב שנכנס לחניון מהצד שמתנוסס שלט ״זהירות דוקרנים״ כמובן שנשמע קול פיצוץ והרכב נסע והתרחק לתוך החניון, עקבתי אחר הרכב לראות מה קרה, ושהתקרבתי ראיתי גברת מבוגרת אובדת עצות שיושבת מחוץ לרכב עם מכשיר הטלפון ביד ואומרת לי אני אפילו לא יודעת למי להתקשר" .

הרכב היה מצוייד במעלית חשמלית לצורך העלאת נוסעים עם כיסאות גלגלים, בבנייני האומה התקיים באותה שעה אירוע לילדים עם מוגבלות והגברת הייתה אמורה לקחת חלק בפעילות ולאחר מכן לאסוף את הילדים. בעבר סיפרו לי על ארגון ״ידידים" שמסייע במקרים כאלו, פניתי אליהם דרך המוקד הטלפוני, שם ענה לי במהירות המוקדן שרשם את פרטי האירוע ואמר שהוא כבר שולח כונן.

"האישה אמרה לי שאני הופעתי ממש כמו אליהו הנביא אבל האמת, אם במלאכים עסקינן אז הכונן שהגיע תוך זמן קצר, אליו הצטרפו בהמשך כוננים נוספים אשר ניסו לטפל בבעיה במסירות וללא כל תמורה, הם המלאכים האמיתיים. מחמם את הלב לראות את הנתינה הזו של ידידים, שמתנדבים 24 שעות ביום בכל הארץ, מבלי לבקש פרס. אפשר בהחלט לומר, כל ישראל ידידים..."

המוקד של ידידים לא נח רגע בשעה 19:43 התקבל דיווח נוסף על אמבולנס מד"א שעלה על חפץ חד והגלגל התפנצ'ר, כוננים של ידידים הגיעו באופן מיידי למקום וסייעו לחובשי מד"א לטפל בבעיה, שיתוף פעולה מציל חיים.

לעתים גם המשטרה נעזרת בידידים, אבל בעיקר המון אנשים ונשים שנתקעים עם פנצ'ר, רכב שלא מניע, זקוקים לכבלים ועוד מקרים שונים המטופלים על ידי הארגון באופן מיידי ובהתנדבות. ארגון ידידים פועל 24/7 ונותן מענה לכל פונה ללא הבדל של גזע, דת ומין, הארגון מבוסס על כ- 2,000 מתנדבים שמקבלים את הקריאות דרך רשת הוואטסאפ ובקרוב מאד תושק אפליקציה חדשה עבור הכוננים. כל יום מתקבלות במוקד הארגון כ-120 קריאות לעזרה בכל רחבי הארץ, שמתוכן 99% מהאירועים מטופלים ונסגרים ע"י הכוננים המתנדבים. חסד נטו, יש דבר כזה!

אז אם נתקעתם ואתם זקוקים לחילוץ, וכמובן אם אתם מעוניינים להצטרף למתנדבי הארגון: 0533131310 / 0533199357

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית