פירה מתפוצ'יפס זה הדבר הכי חכם שנתקלנו בו אי פעם

משתמשי הרשת החברתית "טיקטוק" המציאו את הדרך המושלמת להכין פירה, ללא קילוף / קיצוץ / בישול ועם מעט מאוד עבודה. הוא מבוסס, כפי שהבנתם, על חטיף צ'יפס. אז איך עושים את זה? (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אין לכם תפוחי אדמה באמתחת? אין בעיה. משתמשי הרשת החברתית "טיקטוק" המציאו את הדרך המושלמת להכין פירה, ללא קילוף / קיצוץ / בישול ועם מעט מאוד עבודה. הטכניקה הזו דומה לפירה אינסטנט - שבבי תפודים מיובשים הארוזים בשקית ונקנים מוכנים בסופר, להם מוסיפים רק מים חמים (בדיוק כמו "מנה חמה"). ובכן, למה שלא תהפכו את הפיסות המטוגנות (או האפויות) שיושבות לכם במזווה לתוספת ראויה לארוחת צהריים?

זול, קל ורב-תכליתי. כך תעשו את זה:

איך להכין פירה מתפוצ'יפס

התחילו עם הסוג האהוב עליכם. מומלץ ללכת על יחס של 85 גרם צ'יפס לכוס מים. אפשר בהחלט לשחק עם הכמויות בהתאם לצ'יפס בו אתם משתמשים ולהוסיף עוד ממנו או מהמים.

מביאים את המים לרתיחה, טורפים פנימה את הצ'יפס ומרסקים אותו מעט. לאחר ערבוב של כמה דקות, תראו שהיצירה שלכת מתחילה להידמות למחית. כעת, הוסיפו כרבע כוס שמנת או חלב כדי להפוך אותו לעשיר יותר. גרסאות מסוימות של המתכון מתחילות בבישול של הצ'יפס בחלב חם, כך שתפוחי האדמה מקבלים טעם עשיר כבר מהשלב הראשון וורסיה אחרת ממליצה להוסיף קצת חמאה בתהליך הבישול ההתחלתי.

לאחר שכל החומרים מתאחדים, מעטרים בקוביית חמאה או גבינה מגוררת, אם רוצים ומגישים מיד.

המלצת השף

השתמשו בכמה סוגים של צ'יפס ובמיוחד כזה בטעמים, כמו שמנת ובצל. ניתן, כאמור, גם לנסות להשתמש בצ'יפס אפוי, כמו פרינגלס, שטעמו יהיה קצת פחות מלוח.

פזרו מעט פירורי תפוצ'יפס מעל (החתיכות בתחתית החבילה יהיו מושלמות לכך) כדי להוסיף מרקם, פריכות ועוד קצת טעם לפירה ועשבי תיבול טריים, כמו פטרוזיליה קצוצה או עירית, ישדרגו אותו לרמת הגורמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר