הסוף ל: "מי כיבה את הדוד"

פזגז דואגים לכם לחורף עם אנרגיה טובה בבית

הימים הקרים שבחוץ גורמים לכל אחד ואחת מאיתנו לחשוב על תחושת חמימות בתוך הבית. לשמוע את נקישות הגשם הבלתי פוסק בחוץ כשהאנרגיה שמציפה אותנו היא טובה, מחממת ונעימה. אם תשאלו אם מסורה מה עוזר לה לשוות את האווירה המיוחלת, סביר להניח שהיא תענה מרק חם על הגז ומים חמים בברזים (חורף)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

סאגת המים החמים בחורף, היא עניין גדול במשך השבוע והופכת משמעותית הרבה יותר בימי שישי הקצרים, כאשר השבת נכנסת בשעה ארבע ומאפשרת מרווח זמן מאוד קצר להתארגנות מרגע שהילדים חזרו ממוסדות הלימוד. אם השאלות הפופולאריות בכל בית לאורך שעות היום, הן 'מי גמר לי את המים החמים'? וקריאות 'תשאירו לי מים למקלחת...' מהדהדות היטב, ביום שישי הן צפופות הרבה יותר. על פי רוב, ביום כזה, אמא או אבא שמבשלים במטבח, נאלצים לבחור בין עוד מקלחת של אחד הילדים לבין שטיפת כלים במים חמים. המקלחות תמיד מנצחות ומי שנאלץ להדיח את הכלים, נרעד מול המחשבה של מה מחכה לו.

הסוף ל: "מי כיבה את הדוד" >>

הכי פחות נעים להיכנס למקלחת ולגלות לאחר דקות ספורות שהמים הופכים לקרים. הם גם אינם נותנים התראה כלשהי אלא הופכים באחת לקפואים ואם הספקתם להוריד את השמפו מהראש, הרווחתם את האפשרות לצאת במהירות. כל אחד ואחת מאיתנו חוו לפחות פעם אחת את התחושה של מקלחת מקפיאה. חוויה שאנחנו מעדיפים להניח בארכיון, שכן היא עשויה לגרור בעקבותיה חוסר סבלנות ולעתים אף כעס.

אנרגיה טובה בבית אינה בגדר מותרות. כולם רוצים בית רגוע וחיים על מי מנוחות. כשהאנרגיה בבית טובה אנחנו שמחים וקלילים יותר ויכולים לעבור את החורף עם המשפחה בצורה הרבה יותר נעימה. כאשר יורד לנו עול רב מהראש ואיננו צריכים לדאוג למים חמים במשך השבוע ובימי שישי הקצרים, הדבר בהחלט תורם באופן משמעותי לאנרגיה הטובה בבית. ואכן, מאז צאתו של מחמם המים של פזגז לשוק הביתי, אפשר בהחלט להניח את החוויות המתוארות, בארכיון. למעשה, אלפי משפחות כבר עשו זאת ואינן מבינות כיצד לא עשו זאת קודם.

תמיד יש מים חמים בחורף!

נשמע בלתי אמין? עם מחמם המים של פזגז זו מציאות חיים נעימה ורגועה. אנשים שמשתמשים במחמם המים של פזגז נהנים ממים חמים ברגע, ללא הגבלה. גם אם רוצים ששני בני משפחה יתקלחו בשתי מקלחות בו זמנית, או לשלוח ילד למקלחת ולהדיח כלים במטבח באותו זמן – עם מחמם המים זה אפשרי. נשמע חלום? אתם יכולים להגשים אותו ללא זמן המתנה.

אתם חייבים את זה לחורף >>

מחמם המים מגיע עם שלט דיגיטלי לשליטה בטמפרטורה, כולל חיישני בטיחות ובקרת אבנית, כך שיש לכם שליטה מוחלטת בעוצמה וגם בתחזוקת המכשיר מבלי לשבור את הראש בעצמכם. עכשיו כשאתם מדמיינים את החלום מתגשם, תשאלו האם אתם משלמים יותר על התענוג ובכלל, מה קורה כשהשמש יוצאת ובדוד ישנם מים חמים? חבל עליהם. מי רוצה לשלם סתם? ובכן, גם כאן דואגים לכם לתחושה טובה. כי מחמם המים של פזגז, מסתנכרן עם דוד השמש ומופעל רק כאשר נגמרים המים החמים.

מחמם המים של פזגז מסייע לכם להכניס אנרגיה טובה יותר הביתה. סאגת המים החמים שעלולה לגרום למתחים וכאבי לב, אם למשל שכחנו להדליק דוד או לחלופין, שכחנו לכבות... כל אלו מתפוגגים ונעלמים מחייכם. מחמם המים של פזגז הוא מקום 1 בארצות הברית. אמין, בטיחותי ועם 3 שנות אחריות. מחמם את המים – מחמם את הלב!

אתם חייבים את זה לחורף >>

החורף הזה אתם שומרים על אנרגיה טובה לכל המשפחה וללא הגבלת זמן ומתקדמים לאיכות חיים משתלמת.

חייגו כעת לפזגז (כוכבית 9636) ותתחילו ליהנות מאנרגיה טובה בבית ללא הגבלת זמן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר