כלה? איזו הקלה

ב-2023 כל הכלות הולכות להראות *ככה*

הכנות לחתונה הן דבר מתיש ולעתים יש תחושה שכל הכיף נלקח מהן. אז כדאי שתשימו לב למגמות הבאות, שיגרמו ליום הכי מאושר בחייכן להרגיש אקסטרה מיוחד (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: Jonathan Borba on Unsplash)

כשזוג מתארס, כל המשפחה שלו נשאבת ללופ אינסופי של סידורים מתישים ולפעמים יש תחושה שכל הכיף נלקח מהאירוע הכה משמח הזה. אז הנה, כמה נקודות אור שיזכירו לכן שהוא בעצם אמור להיות מהנה. שימו לב למגמות החתונה המודרניות אך המשמעותיות הללו, שיגרמו ליום הכי מאושר בחייכן להרגיש אקסטרה מיוחד:

1. זרי פרחים קטנים

לפי "פינטרסט", כלות מחפשות זרים זעירים במקום סידורים פראיים ושופעים שראינו בשנים עברו. הם לרוב מורכבים מצמחים עדינים, כמו שושנת העמקים, לילך, אסטילבה ולבנדר. והם לא רק אלגנטיים, אלא גם פרקטיים (ניתן לייבש אותם ולעטר בהם את הבית החדש).

ראו, שמלות כלה אינן זולות, אז למה שלא תהפכו את שלכן למוקד ההתעניינות, כשאתן צועדות לחופה?

(J Y on Unsplash)

2. תסרוקות מרושלות

שכחו מכמויות ספריי לשיער. אליסון סמלר, מפיקת אירועים במקצועה, מספרת שהלקוחות שלה מוותרות על פריזורות רשמיות מדי ומבקשות ללכת על גרסה משודרגת של הסטייל היומיומי שלהן. "רבות מהקליינטיות שלי עדיין רוצות להיראות כמו עצמן ולהרגיש בנוח ביום נישואיהן וזו הסיבה שהן בוחרות בפן מקצועי, מראה מוברש או קוקו גבוה ולא בהנדוס של עשרות סיכות סבתא ותוספות שיער". ככאלו שניסו לחלץ סיכות מהשיער ב-2 בלילה, אנחנו תומכות בלב שלם בטרנד הזה.

3. שמלות צבעוניות

במהלך שבוע האופנה לכלות 2023, נצפו על המסלול שרוולים מתנפחים, חצאיות טול ובדים נשפכים. אבל הדבר הבולט ביותר שם היה השימוש בצבע בקרב המעצבים: הדפסי פרחים תוססים ושמלות משי בגוון תכלכל (!) הם רק דוגמא. כן, סגנון החתונות של 2023 הוא שובב ובלתי צפוי. ורוד פסטל הוא הלבן החדש, בנות!

(צילום: שאטרסטוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר