ילדה בת 5 הצילה את חיי משפחתה

החופש דורש מאיתנו לעתים להיות ערים שעות נוספות, בהעדר שיגרה גם זמני השינה משתנים. לכן צריך לשים לב להיות ערניים במיוחד כאשר נוהגים, לאנג'לה שימנסקי ארע נס יוצא דופן כאשר חזרה מחופשה משפחתית * עצרו להתרעננות וקראו את הקטע הבא

יערית אלבז | כיכר השבת |
אנג'לה שמנסקי מקנדה חזרה מחופשה משפחתית, שני ילדיה היו חגורים בכיסא הבטיחות שלהם במושב האחורי. אנג'לה התחילה בנסיעה חזרה לביתה, וכדי להרדים את ילדיה היא שמה מנגינות שקטות, כדי שיוכלו להנעים את נסיעתם ולגרום לילדיה לישון בזמןן הנסיעה, הילדים היו עייפים מהחופשה בה בילו יחדיו.

פיטר בן ארבעה חודשים, ולקסי בת חמש שנים נימנמו במושב האחורי, השירים אכן סייעו להם להרדם אבל כנראה שגם גרמו לאנג'לה להרדם על ההגה לכמה דקות, שהיו מאד קריטיות לחייה ולחיי ילדיה. היא סטתה מהכביש ונפלה עשרה מטרים מצד הדרך במורד מדרון תלול והתנגשה בעץ.

אנג'לה קיבלה מכה חזקה בראשה היא איבדה את ההכרה וסבלה מזעזוע מח חמור. לקסי בת החמש הפתיעה מאד בבגרותה, היא חילצה את עצמה מכיסא הבטיחות החגור שבו ישבה ויצאה יחפה מהרכב, היא טיפסה כ- 12 מטר במדרון אל הכביש על מנת להזעיק עזרה.

פיטר התינוק סבל גם הוא מדימום בראשו, אך הוא יצא מכך, האם אנג'לה ספגה פציעה קשה מאד, כיום חודש לאחר התאונה היא עדיין בכיסא גלגלים, ואילו לקסי גיבורת הסיפור סבלה משריטות קלות. חייה של אנג'לה ניצלו בזכות ביתה הקטנה והאמיצה שהזעיקה עזרה בזמן הנכון. היא נשאלה מדוע נהגה כך וענתה: כי היא חשבה שאמא שלה ישנה, ואילו היא היתה ערה בוודאי היתה אומרת לה לנהוג כך, ולכן זה מה שעשתה" אנג'לה וילדיה ניצלו בנס. תעשו טובה לעצמכם כשאתם נוהגים תהיו ערניים, ועוד משהו..אל תשמעו שירים שקטים זה יכול לגרום לכם להרדם.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית