אימל'ה: את כבר מתכוננת לפורים?

פעם היינו יוצאות ומכתתות את רגלינו לכל חנות משחקים ותחפושות, גוזרות מעצבות ורוצות להיות מקוריות. היום אנחנו משוטטות ברשת מה שמצריך אמנם הכנה מוקדמת יותר, כי ייתכן שמה שהזמנת לפורים יגיע ממש לקראת פסח (פורים 2017)

מאמע | כיכר השבת |
כמה שיותר מהר..
עוד שניה פורים כאן, ואני מטבעי המולד תמיד מוכנה בדקה ה-90. לא ברור למה כל שנה אני מבטיחה לעצמי כי שנה הבאה בטוח אני מתארגנת חודש לפני, טוב זה כבר קשור לאימון אישי או התארגנות נבונה ועוד שמות מפוצצים ומקצועיים כאלו. מה שכן - השנה עשיתי והזמנתי תחפושות מכל מיני אתרים נחמדים. המשלוח הגיע, אני טופחת לעצמי על השכם 'פייי אין... אני גאון עשייה', השנה יותר מכל שנה - אני פשוט מוכנה.

יש לי 3 נסיכות בבית ומלך אחד קטן, עם הקטנטן סגרתי סיפור עם מיקי מאוס שהשאלתי מאחותי, עם הנסיכות זה סיפור אחר לגמרי, למצא להן תחפושות הולמות, מתאימות וכמובן מיוחדות וצריכות להיות זהות - כדי לחסוך בעיקר מעצמי את ההתעסקות עם 'נדנודי קינאת אחיות' מיותרים. כל עוד הן בטווח הגילאים בין 4-7, את סיפורי ה'למה לה יש ולי אין' שכנראה לא ייגמרו לעולם בבית של בנות.. אבל כל עוד נקודת הבחירה שלהן תלויה בי - אני עושה לעצמי חיים קלים. אין לי שום ייסורי מצפון שאני לא מכינה תחפושות מושקעות עם קרטוני ביצוע והפקה בלתי נשכחת. אולי זה יהיה בלתי נמנע כבר שנה הבאה כשהגדולה תהיה בכיתה ב' - אבל כרגע, נסיכה זה החלום, של הגדולה שזה אומר שזה חלום מדבק וגם הקטנות חולמות בדיוק כמותה.

אז הזמנתי שמלת נסיכות מיוחדת ב-3 גדלים מתאימים והמתנתי, להפתעתי זה כבר הגיע - מה שסימנתי לי כאופציה שייתכן ויגיע לכבוד פסח, הפתיע והגיע בזמן..

פתחתי להנאתי את חבילת החלומות - ברגע הראשון חשבתי שכנראה היתה טעות במשלוח, לא סימנתי נכון את התחפושת המבוקשת, רצתי למחשב, בדקתי ולא נושעתי. זו בדיוק ההזמנה, רק שבמציאות הכל שונה, הנכס המדובר היה קטן ונראה כמו חבילת בד לקראת סיום ושלא ידעו מה לעשות איתה אז ייצרו שמלות קטנות, לנסיכות בובות קטנות ובאתר המידות היו שונות לחלוטין.

גם אם אהיה ממש חרוצה ואחבר שתי שמלות לאחת לא ייצא מהן דבר טוב, החלטתי, שאני פשוט לא הורסת לעצמי את התדמית החדשה שאני מנסה לשדר (בעיקר לעצמי) - להגיע מוכנה לפורים ולא בדקה התשעים!

יצאתי למסע קניות - ורכשתי לנסיכות תחפושות תואמות ו-3 בובות אותן הלבשתי בנסיכות המדומות, יצרתי שילוב בין הנסיכה האמיתית 'לבגדי הבובה' המוזמנת. מה שבטוח את הדקה התשעים ניצחתי הפורים הזה - על ההזמנות מהרשת הבנתי כי אין דבר כזה מהר, זריז וכמעט חינם - לא סומכת פשוט מתכוננת.

לא ניתן להתעלם מההכנות לפורים המתחוללות ברשת, שמלות תחפושות, הצעות, עידוד הקונות המאוכזבות ועוד כהנה. אז אם לא ממש אמא יצירתית, עם עזרה ברשת, את יכולה להרים הפקת תחפושות מיוחדת..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית