כיכר השבת

"בחרה להשמיץ ללא אבחנה ובידול"

ההכללה המכוערת של לוסי אהריש: "השתוללות החרדים"

לוסי אהריש, עיתונאית ערביה המשמשת לפה למגזר ממנו היא מגיעה - הסובל מהכללות גזעניות, בחרה - להכליל בעצמה את כלל הציבור החרדי, להשמיץ ולתקוף, בעקבות הפגנת 'הפלג' (מדיה)

107
ישראל כהן | כיכר השבת | ג' בניסן | 30.03.17
לוסי אהריש על רקע הפגנת הפלג
לוסי אהריש על רקע הפגנת הפלג (צילומים: הדס פרוש ויונתן זינדל - פלאש 90)

אחת מכוכבות התקשורת בשנים האחרונות הינה העיתונאית הערבייה לוסי אהריש המשדרת כיום בערוץ 2.

לוסי, הנחשבת לערביית המחמד של התקשורת הישראלית, מסבירה ברהיטות פעמים רבות את עמדת המגזר המקופח לטענתה בנושאים ציבוריים שונים וסובל מהכללות גזעניות וסטריאוטיפים פוגעניים.

אלא שמתברר כי אותה לוסי אהריש אינה מתביישת לחטוא באותה הכללה בדיוק כאשר היא מסקרת את הציבור החרדי.

בתוכניתה 'שיחת היום' סיפרה אהריש על האירוע הקשה בו היכו נערים וילדים בחורה צעירה לאחר הפגנת 'הפלג הירושלמי' ו'העדה החרדית' בירושלים.

"בואו נדבר על הפגנת החרדים", פתחה אהריש במונולוג, והוסיפה: "סליחה, בואו נדבר על הלינץ' שנמנע אתמול. התמונות המזעזעות היו אמורות להרעיד את המדינה, אשה צעירה שנקלעת להפגנה שחוטפת בעיטות קללות ויריקות ואיומים מנערים שדקות לפני כן שמעו מסרי הסתה ממוריהם שקראו לבני דתם כופרים".

לחצו כאן


המונולוג של לוסי אהריש

"אבל הדבר עבר בשקט של ממש. דממה. איש בממשלה לא בא לבדוק מה קורה ברחובותיה של החברה החרדית", הוסיפה אהריש. "רק על התאגיד יפילו ממשלה אבל לא ידרשו דיון על השתוללות החרדים. נשתוק כדי שהחרדים שמחזיקים לנו את הקואליציה לא יתעצבנו, תשאלו את ישראל כץ מה קורה למי שמתעסק איתם".

לוסי אהריש ממשיכה במסרי ההסתה וההכללה ותוקפת גם את תגובתו של השר אריה דרעי שגינה את התקיפה.

גורמים תקשורתיים חרדים שנחשפו לדברים הביעו כעס ותמיהה מדוע דווקא השדרנית הערביה שמודעת לבעייתיות שבהכללה משתמשת בעצמה באותה שפה כשהיא בוחרת להסית נגד כלל הציבור החרדי. "בדרכה לקדם את עצמה במיינסטרים התקשורתי בישראל דורכת העיתונאית הערבייה על החרדים בנסיון למצוא חן בעיני הממסד התקשורתי וקובעי הטון התרבותי בישראל", הם טוענים.

איש תקשורת בכיר אומר ל"כיכר השבת" כי "הייתי מציע לאהריש: טלי קורה מבין עינייך ותתמקדי באלימות של ערביי ישראל כלפי העם היהודי ולמחלוקות הפנימיות בתוככי החברה שלך לפני שאת באה להטיף מוסר לאחרים".

תקיפת הנערה בהפגנת 'הפלג' (צילום: באדיבות חדשות 2 )

"מדובר בצביעות", הוא מוסיף, "שכן, ראשית כל, הנתונים אינם נכונים ומעוותים וכולם יודעים כי מדובר היה בהפגנה של פלגים מסויימים של החברה החרדית כאשר העיתונאית הערביה בוחרת להשמיץ את כלל הציבור החרדי ללא אבחנה ובידול.

"שנית, כיצד היא יכולה להעז פניה ולדבר כאשר הממשלה ומדינת ישראל מעלימים עין מאלימות מתמשכת ומסרי הסתה הנשמעים בגלוי ללא פחד וללא מורא במגזר הערבי כנגד יהודים ולא רק? האם היא הביטה במראה לפני שהיא תוקפת את הציבור החרדי?

"הרי במקרה דנן, דרעי גינה את ההתקפה ועוד יש לה ביקורת עליו ואילו בכל מקרי הרצח המתרחשים בשיטתיות יום יום מהערבים כלפי יהודים ובתוך הערבים עצמם ולא מדובר במכות ויריקות אלא בהרג ורצח של ממש איש בכנסת מהמפלגות הערביות לא משמיע ולו רמז של גינוי".

מאמצינו להשיג את תגובתה של לוסי אהריש עלו בתוהו.

תוכן שאסור לפספס
107 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
71
אחרי זה החרדים אומרים שאומרים עליהם שקרים גם אם הכל שקר כל אדם שיראה דבר כזה ישנא חרדים
הפגנה03.04.17
70
הייתי רוצה לראות מה יקרה לך כאשר תכנסי להפגנה של המגזר שלך כן שלך , מן הסתם אחרי שיאנסו אות לפחות 10 ערבושים יבתרו את גופתך וישלחו אותך בשק למשפחתך.
א01.04.17
69
השיחיים
יש31.03.17

הצגת כל התגובות

68
איפה הח"כים של יהדות התורה? למה הם שותקים??? בושה!!! את הקול שלי בבחירות הקרובות אתם איבדתם! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר 31.03.17
גם אני בחירות הבאות עובר לש"ס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל01.04.17
67
חילול ה גמור והם יתנו את הדין על כך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל30.03.17
66
עוד ערביה מטונפת יש לה שפה יפה אבל תכלס היא כמו כולם מחבלת בתחפושת זה לא משנה אם יתנו לה להדליק ביום בעצמאות היא עדיין תישאר ערביה מטונפת ושחקנית גדולה וצבועה
יונתן30.03.17
65
כי לערבים יש הכרת הטוב למדינה על החיים הטובים שמעניקה לאזרחיה. ובזים לחרדים שמשיבים רעה תחת טובה.
דן סגל30.03.17
64
זה מה שאתם מלמדים אותם? לבעוט ? חרדי. חחח
הפגנה03.04.17
63
לידיעת כל המגיבים תהל הינו צבא חילוני שחוקיו חילוניים ואף נותנים לאנשים לעבוד בכיפור בתירוץ שזה פיקוח נפש כך גם חילול שבת.. ובטירונות נותנים לך 40 דק שחרית ו50 דקות בשני וחמישי פשוט בזיון יש נשים לא צנועות וגם נשים ששרות שירים טמאים.. כמו כן כולם כמעט גלויי ראש ומחללי שבת בפהרסיה.. היה לי עוזר רב
יש צהל ויש צבא השם01.04.17
מי אמר שהיא עברה בכוונה אני מתעניין ברצינות
ליאור24.04.17
62
תחילה מי הם הבכירים אותם ציטטתם בכתבה? מדוע אינם נחשפים? כמו כן, לטעון כי הציבור הערבי אינו כשורה, לא מצדיק התנהגות לא כשורה בקרב מגזר אחר. טענה כזו מטרתה רק להסית מהבעיה עליה עסקינן, אלימות חרדים כלפי בחורה חילונית שנקלעה למקום. שנאת חינם בקרב חרדים כלפי חילוניים, בזרם כזה או אחר. על כך דיברה אהרי
שרון01.04.17
61
שדרנית קטנה קטנטונת. . . . בחורי ישיבה הם הם מלח הארץ עדיני נפש. יראת שמים.ה' ישמור אותם. . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דבי31.03.17
60
הרי אתם אלו שללא הרף ובכל דרך אפשרית הורסים את הציבור החרדי מבפנים, אתם מטפטפים ללא הפסקה את הדעות שלכם וגורמים להרס בלתי הפיך מהבית ועד הרס מוחלט של הציבור החרדי. אתם יודעים, כיצד אנו יודעים שהדרך שלנו צודקת? מכיוון שזה בדיוק כמו קורח ועדתו! שהרי גם להם היו צדיקים בקבוצה אבל בכל אופן, כל הרשעים ה
אלי 31.03.17
כל הסיפור זה חילול השם אחד גדול כל ההתנהלות של המחאות הלגיטימיות לכאורה הינם גוררים חילול השם צודק או לא חכם בטוח לא! צריך להתעלות מעל השיקולים הקהילתיים ולראות את התמונה הכוללת אם הצר שווה בנזק וכנראה שהנזק הוא אדיר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנשין01.04.17
59
תתחיל לנבור בפלגים והזרמים שלכם? לא מדובר בחרדי או שניים . מדובר בהמונים
עדינה 31.03.17
58
הצועק נאצי על נהג שמכה מי שמפריע לו לנסוע הרי הוא כןפר בתורת משה שפ סקה עביד איניש דינא לנפשיה ומאה פכדנא בפנדי
חרדי נאמן30.03.17
57
העציצים הארורים ישמחו לחבק אותה באולפן ומחוצה לו.
אבי30.03.17
56
איפה היא הכלילה? היא אמרה מה היה. ממש לא הכללה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה30.03.17
55
אני ימנית אבל מה לעשות שהיא צודקת כל הכבוד לה שהיא באה להיות שדרנית חדשות לא בגלל שהיא ערבייה אסור לה להשמיץ את ההתנהגות המגילה שמתרחשת בתוך העם היא צודקת מילה במילההההה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ספיר30.03.17
54
כשפנינו הבוקר לקבל גינוי מראשי יהדות התורה נתקלנו בגינויים רפים, או בתגובות מתחמקות. "הם רודפים גם אותי" הסביר אחד הח"כים. השני אמר "כבר גיניתי לפני כמה שבועות", והשלישי עם תירוץ מקורי אחר: "לא רוצה לתת להם פרס בכך שאתייחס אליהם". כך גם היה עם ההסתה והתקיפות נגד החיילים החרדים. חודשים ארוכים חלפו בד
אריה30.03.17
53
זה תופעה ידועה זה ניסיון להפוך את החרדים לאלימים במקום הערבים ניסיון שכל אדם שמרגיש רע על דבר מסוים שעשה או שעשו לו מנסה להעביר הלאה האנשים שהכי הרבה יעשו אפליות זה כאלה שהיו מופלים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד30.03.17
52
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמן30.03.17
51
אני לגמרי נגד אלימות אבל אין פה כלום! והיא עוד הלכה להחטיף לילד הקטן... בכל אופן כואב לראות את זה... הקדוש ברוך הוא אמר: כלום חזרתי דבר שאבקש מכם? אלא מה אני מבקש מכם? שתהיו אוהבים זה את זה...
מ04.04.17
50
בוז לחרדים הקיצונים אין לכם מקום במדינה היהודית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דבורה01.04.17
מה קרה לא שני מצדיק אלימות אבל את יכולה להיכנס גם להפגנות של שמאלנים ולראות אלימות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גרשון02.04.17
49
מזכיר לה את הבלאגנים שהיא רואה בעזה אז לא פלא שמרגישה ,בבית" ופוערת פה... אבל אשמים אנחנו! הקב,ה יושיענו בקרוב מהפלג מחלל ד' שיצא ממחננו!!!
חילול ד'31.03.17
48
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בית שמש ציונית02.04.17
לך /לכי ללמוד לכתוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נדב02.04.17
47
זה שזה באמת לא בסדר ההפגנות האלה שמחרפנות את המדינה זה נכון. אבל הכי מעצבן שהערבוצ'קית הזאת הגיע לדרגות שאנחנו אוכלים את מה שהיא מגישה וכך גם כל העם היהודי... גועל נפש!!!!!!!!
חן02.04.17
46
יש להם אינטרס להעלים עין, ככה מתגברת ההסתה נגד הציבור החרדי..
אינטרס ממשלתי30.03.17
45
במקום למות באהלה של תורה הם יוצאים להפגין ולפגוע בעוברות אורח.....בזיון.לא צריכים אותם בצבא והם סתם עושים פרובוקציות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברכה30.03.17
44
לוסי לוסי לוס לוסד ערביה שמטיפה מוסר זה באמת יסגיי חוצפה .הערבים בארץ אלימים עם העיניים שלהם אפשר לראות עד כמה.אבל גם אצלינו יש עשבים שוטים ומקולקלים איפה התורה החסד אק הסתה יש אצלינו????ואין גינוי ....פחד לקהילה ולראשים ואיפה הרבנים?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל30.03.17
43
ם מגנים אותנו.
חרד מחילול ה'30.03.17
42
היא צודקת מה זה לתקוף נערה ככה לאן הגענו מה אנו קופים..
דן סגל 30.03.17
41
כותרת מתנשאת וגזענית
בית מדרשער30.03.17
40
מה יש לה לאמר על היחס לנשים במגזר הערבי???? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אזרחית30.03.17
39
כל עוד הציבור השפוי כולל הרבנים והגדולי שותקים כולנו הופכים שותפים לקיצונים המשתוללים
חרדי שפוי וחרד 30.03.17
38
מה רוצים ממנה, היא פשוט למדה ממכם, גם אתם לקחתם סיפור שולי והכללתם אותו כל הפלג הירושלמי, אז היא לוקחת סיפור שולי ומכלילה על כל הציבור החרדי. פשוט מאוד אותו הדבר. מה היא צריכה להיות יותר צדיקה ממכם? ההסתה של האתרים נגד הפלג הירולשמי, אומרת הרבה, אם כל האינטרנט עם דגל התורה, אז אני בצד השני.
שאול30.03.17
37
מי נראה לכם שאתם? חיים במדינה ולא רוצים להתגייס. מבעירים את הרחובות ובוכים שמטנפים עליכם בתקשורת. למה ציפיתם? צריך להיות הדיוט לחשוב שאלפי בני אדם מהחרדים יפגינו וישתוללו וכולם יסתכלו מהצד וישתקו. גם בפייסבוק רוב רובם של התגובות מגדפים אתכם. ואת מי זה מעניין שזה לא כולם? יש לכם מנהיגים? אז שיקומ
יוני30.03.17
36
שתדבר על בני עדתה קודם כל ...
יהודי30.03.17
35
יעשו עצרות נגד החילול השם ולא מוחים בהם ברם קהל ועדה אז יכלילו את כולם יחד הרי נראים אותו דבר, אותו זקן, אותו פיאות (אם יש), אותו חליפה למה ציפיתם?? שחילוני יתחיל להבדיל מי כן ומי לא???
מאיר30.03.17
34
מה לעשות??היא צודקת בכל מילה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה31.03.17
33
פתאום מותר לבנים לגעת בבנות לבעוט. איכססס
הפגנה03.04.17
32
הרי גם אתם יודעים ש99% מאנשי עץ מגנים בצורה דרסטית את התקיפה ובכל אופן אתם מצליחים את כל אנשי ה"פלג" כפי שאתם קוראים להם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה30.03.17
31
אם אתם לא תומכים בעץ תרימו הפגנה נגדם
סימה30.03.17
אנחנו לא ערבים שנצא על הפלג בהפגנה ובמיוחד לא רק בשביל לצאת טובים בעיני החילונים אנחנו נתפלל על המיעוט הזה שיעשו חושבים ויחזרו בהם ממעשיהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל01.04.17
30
אכן גם אני מתרשמת שיש ללוסי טון מתנסה ונשמעת מטיפה מוסר. אינני דתיה ובוודאי לא חרדית. אבל יש צדק בדברי המתלוננים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יערה30.03.17
29
עדיף לא לראות דברים כאלה זה רק עושה אותי כופרת
הפגנה03.04.17
28
היא דיברה על מה שבני מגזרה "הנאורים" מחוללים בהתנחלות אום אל חיראן????? על הבנייה הפיראטית בוואדי ערה???????? הא???? פשוט געוואלד אחד ארוך במיוחד!!!!!!
מ30.03.17
27
תלך לעזאזל. מה שאמור לזעזע את המדינה זה הרצח של תהילה נגר שבוצע על ידי ערבי מרצח נאצי ועל אותם יהודים יקרים שקמים בבוקר ומגלים שהמכונית שהם נעלמה
אמיר30.03.17
26
אמהלה איזה דור גדל כאן.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי חרדי חרד30.03.17
25
מה נלחצתם ממנה כולה ערביה ציונית. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
השכן מימול03.04.17
24
שהקבהה יפתחחח להם את הפנים בקרוב שיהרוג ישמיד ויאבד אחד אחד מהםם נשים תינוקות גברים כולםםםםם!!!ו-יאאלה משיח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסוי02.04.17
23
יש תמונה של אשה...אוי ואבוי
אליהו30.03.17
22
לא מאמין כמה טיפשים אותם חרדים עלק...מסתובבים אלפים בלי עולם הבא מגעילים דוחים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף30.03.17
21
נס שהבחורה לא מתה מהלינץ' שעשו בריוני הפלג
בריוני הפלג30.03.17
20
No one from the outside knows who is who (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
David30.03.17
19
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל30.03.17
18
העדה החרדית כולה צריכה לגנות את המקרה , הציבור החילוני לא מבין מה זה הפלג , זה מזיק לכל העניין הדתי , התנהגות כזו מבזה כל יהודי ,כולל אנשים מהפלג . זה בכלל לא קשור לכתבת הזו ,זה ממש חילול השם לתקוף כך ,מה גם שהצעירה לא היתה לבושה בלבוש לא צנוע . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון 30.03.17
17
ימח שמה וזכרה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל30.03.17
16
גזענית מסריחה שתוקפת ציבור שלם
אבי רוזן 30.03.17
15
היא פשוט יודעת שחרדים זה הפלג הירושלמי כל השאר זה כאילו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים30.03.17
עולם התורה הקיא מתוכו את עץ בני תורא
בני תורא30.03.17
14
זה בדיוק כמו שיש מאתנו שמכלילים שכל הערבים מחבלים, וזה ממש לא נכון, יש הרבה טובים ויש את המחבלים, פשוט אנחנו לא מעורים ומכירים אותם לכן אנחנו רק את מי ששומעים עליהם, אותו דבר היא הערבייה לא מכירה את הציבור החרדי אלא שמעה עליהם רק בהפגנות, אז מבחינתה החרדים הם מפגינים ומשתוללים לכן אין להכליל גם אצלנ
דניאל30.03.17
13
לדעתי הדיון הוסט ראו נא מה קומץ מכוער ומבולבל גורם לכל הציבור החרדי. צריך להוקיע קבוצות כאלו בעודם באיבם!!!!
יוסי נתי30.03.17
12
היא צודקת בכל מילה.
1 שלא יודע30.03.17
11
גם אם ביקורת קשה
ברק30.03.17
10
זה אך ורק הבעיה שלנו, אנחנו נותנים לקיצוניים להציג אותנו בפני העם,בפני התקשורת. במקום להראות את כל העשיה המבורכת. והפעילות למען הזולת. אדם מבחוץ לא אמור לדעת שזה "רק זרם מסויים" שהוא רואה הפגנה של אלפי חרדים. ושבכל רחוב שאליו הוא נכנס הוא רואה פשקווילים נגד "החרדקים" ונגד כל פגעי החברה החילונית.
אדם30.03.17
9
תמיכה בנחל החרדי , במכסות ויעדים, כולם להתרחק מהם ולהצטרף לציבור החרדי שלא יסכים לעולם לשום פשרה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוגרי30.03.17
8
החרידימשוגעים ורןצחים צריך לישלח טותם לתאי הגאזים עים הגדוילים הרעבס שלהםאולישכמה צדיקימעטימאוד ו
חנה 30.03.17
7
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם30.03.17
6
נאלץ לנקוט צעדים ולזורקה לאלתר מכל במת מדיה ישירות לעזה.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנכ"ל הרשות השניה30.03.17
5
היא לגמרי צודקת. כל עוד שמנהיגי הציבור החרדי ממשיכים לשתוק על הנושא, אז נוצר מצב שהם כאילו מסכימים עם מה שקורה. אם היו נלחמים על הפרשה הזאת כפי שהם נלחמים על כספי הישיבות, אף אחד לא היה עושה הכללות! אני כמובן דוחה לגמרי את ההכללה, כמעט כל החרדים הם נגד ההפגנות האלה. אבל כל עוד שכולם ממשיכים לשתוק, ה
רפאל30.03.17
4
היא אמרה דברים כהוויתם והיא לא אמורה להיכנס לכל הניואנסים של הציבור החרדי המתפורר,כן ממש לא נעים קבוצה גדולה מאוד של ח ר ד י ם היכו דחפו ירקו הרביצו לבחורה חסרת אונים מול בהמות חרדיות.מה זה השיימינג המטופש שאתם עושים לה.אה בגלל שהיא שאלה על אריה דרעי מנציח העוני המיתולוגי????????????? באמצעות
מאיר30.03.17
3
אדם לבוש כחרדי מתנהג כמו חיה רעה. אדם אחר, שאינו מבין בנבכי החלוקה של החברה החרדית חושב שזו התנהגות טיפוסית של חרדי, ושזו דרכם של לומדי תורה. בטענות יש לבוא למי שגרם בהתנהגותו לחילול השם.
זלמן30.03.17
2
וכשאתם מכלילים ומשמיצים בהסתה פראית את כל הפלג בגלל בודדים, רק לכם מותר?
שמעון30.03.17
1
ליצור חומה עבה בנינו לביו החילונים ואם הם שונאים אותנו זה מצויין !
הפלס30.03.17
החילונים הם אלו שזכו להקים את המדינה ולמסור את נפשם עליה. בן אדם מפונק, אם יש לך בעיה אתה מוזמן לעוף מכאן. בגלל שאתה "כאילו" לומד תורה אז אתה חושב שאתה מעליהם?? רק מהתשובה שלך ניתן לראות שהתורה רק מקלקלת אותך. גם לחילוני יש נשמה אלוקית כפי שלך יש. הם שייכים לעם ישראל באותה מידה שאתה שייך אליו. תלמד
א30.03.17
אולי גם יעניין אותך
עיתונות ומדיה

סגירת הערוץ העוין; זה מה שביקש נתניהו מיו"ר הקואליציה

יאיר טוקר | 01.04.24

דרמה בעולם הטלוויזיה

בדרך לקרב משפטי: ערוץ 14 לא מקבל את התפטרות שרון גל

יאיר טוקר | 26.03.24

באולפן חדשות 12 | צפו

כשישי כהן התפוצץ: "האידיוט הקיצוני הזה מייצג אותנו?"

יאיר טוקר | 03.03.24

קמפיין הגיוס

עמית סגל תוהה: "מתבקש לשאול במה "אחים לנשק" השתנו"

יאיר טוקר | 23.02.24

הקמפיין של סמוטריץ

ידידיה מאיר: "ניסיון לסכסך בין החרדים לציונות הדתית"

יאיר טוקר | 22.02.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

"רוצים לפגוע בביטחון"

האם אל ג'זירה תפסיק את שידוריה בישראל? צפו בדיון בנושא

יאיר טוקר | 20.02.24

הזווית הפלסטינית 

"יללת החורבן": העיתונים הפלסטיניים מקוננים על נפילת עזה 

יאיר טוקר | 18.02.24

צפו בוידאו

גפני: "מעניין אותי מה ארץ נהדרת עושה?"

יאיר טוקר | 15.02.24

יוזמה חסרת תקדים

התכנית בלשכת נתניהו: להעמיד לדין עיתונאים; זו הסיבה

יוני גבאי | 13.02.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

"לחמאס יש את '13'" | צפו

הפרשן האשים את נתניהו: "הוא רוצה במות החטופים" - וחטף

יוני גבאי | 11.02.24

בעין עזתית

העיתונים הפלסטינים מקוננים: "הכיבוש מגביר את המצור"

יאיר טוקר | 31.01.24

מתוך 20 מועמדים

שר הביטחון גלנט החליט: מפקד גל"צ החדש - טל לב רם

איציק אוחנה | 31.01.24

"TOTAL VICTORY"

עם מסר ברור: התמונה שפרסם יועצו של נתניהו

יאיר טוקר | 28.01.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

הציוץ שהקפיץ את יקי אדמקר

"אתם חבורת דבילים": מה קומם את העיתונאי החרדי? 

יאיר טוקר | 28.01.24

הקונספירציה והפארסה

גוטליב תהתה: בעלה של שקמה ברסלר היה בקשר עם סנוואר?

יאיר טוקר | 24.01.24

"אין הצדקה לכך בשידור ציבורי"

בכיר ב'דה מרקר' קיבל סכום גדול מ'התאגיד'; קרעי: "לא סביר"

יאיר טוקר | 21.01.24

"אלימות מילולית"

'הארץ' תוקף את עמית סגל - שהחליט להגיב להם בחריפות

יאיר טוקר | 19.01.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים!

הזוי: מזכיר בת"ת ניצל מחוב של מיליון שקל

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

מתקפה חריפה

"גל העלאות הזה הוא הכי ציני ודוחה": גיא לרר זועם

יאיר טוקר | 17.01.24

המסיבה ברעים

ינון מגל עורר סערה בגלל פסל הבודהה; עכשיו הוא מבהיר

יאיר טוקר | 16.01.24