כיכר השבת

"התקשורת מועלת בתפקידה"

נתניהו נגד בנט: "הזנב, עם שישה מנדטים, הפך לראש"

אחרי העברת התקציב במליאה בקריאה ראשונה, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תקף ומנה את מה שלטענתו מהווה "שלושת מחדלי הענק" של הממשלה החדשה. צפו (חדשות)

57
שלומי מלוביצקי | כיכר השבת | כ"ה באלול | 02.09.21
נתניהו נאום מיציע המבודדים (צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90)

יו"ר האפוזיציה בנימין נתניהו נאם היום (חמישי) מיציע המבודדים בכנסת ותקף בחריפות את התנהלות המשלה החדשה בראשותו של נפתלי בנט.

נתניהו דיבר במסגרת נאומו כנגד תקציב המדינה שאושר היום במליאה בקריאה ראשונה ברוב של 59 חברי כנסת: "התקציב שהובא היום הוא תקציב גרוע. יש בו גזירות והעלאות מיסים, בניגוד גמור להבטחות שלכם", אמר. "פגעתם בחקלאים, בשכבות החלשות, בפריפריה, ובמעמד הביניים. נתתם סכומי עתק למנסור עבאס ולמחמוד עבאס, כי אתם תלויים ב-53 מיליארד השקלים שהבטחתם לרע״מ".

נתניהו הוסיף לתקוף ומנה את מה שלטענתו מהווה "שלושת המחדלים הגדולים" של הממשלה: "מעבר לתקציב, הספקתם בזמן קצר להביא עוד 3 מחדלי ענק", טען.

"המחדל הראשון - הקורונה", אמר. "רק לפני כמה חודשים העברנו לכם את המדינה במצב הטוב ביותר בעולם. תוך חודשיים בלבד הבאתם אותנו למקום הגרוע ביותר בעולם - כמעט 11,000 מאומתים ביום. זה קרה משום שהתעלמתם מהקריאה שלי להביא מיד את החיסון השלישי לישראל והתעכבתם 6 שבועות מיותרים".

"אנחנו הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה כי הבאנו לישראל את החיסון הראשון והשני לפני כולם. אתם התעכבתי ובאוזלת היד שלכם אתם מדברים היום על ״להכיל את המתים״ וממשיכים בהתקהלויות ענק, כאילו לא קורה דבר".

נתניהו התייחס אל מה שלטענתו הוא המחדל השני הגדול של הממשלה: "המחדל השני - איראן", אמר. "הדבר היחיד שיצא מהפגישה עם הנשיא ביידן, הוא התחייבות של בנט לכך שישראל לא תצא פומבית נגד הסכם הגרעין עם איראן. במשך שנים סירבתי לתת התחייבות כזאת, כפי שסירבתי להתחייב למדיניות ״אין הפתעות״, שלפיד נתן מיד עם הקמת הממשלה.

"הסכם הגרעין עם איראן מסכן את עצם קיומנו, ולכן פעלתי נגדו בכל מקום ובכל דרך. אלמלא עשינו זאת הן במישור המדיני והן במישור המבצעי - לאיראן היה מזמן ארסנל של נשק גרעיני. ואתם, תוך שמונה שבועות, כבלתם את ידינו גם מדינית וגם מבצעית".

"המחדל השלישי: הפלסטינים", טען. "נחמן שי חשף את האמת כשאמר שכדי להרוויח שקט בשביל הצילום בבית הלבן, בנט לא הגיב על הרג הלוחם שלנו, בראל שמואלי ז״ל. אני שוב שולח מכאן תנחומים עמוקים למשפחתו. ולא רק שבנט לא הגיב, הוא גם העביר חצי מיליארד שקלים לאבו-מאזן. אתם נותנים לפלסטינים מתנות חינם ומחזירים אותם לסדר היום העולמי. בעוד שאנחנו עקפנו את הפלסטינים והבאנו ארבעה הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערב, בלי לתת להם אף מתנה".

נתניהו סיכם ותקף גם את התקשורת: "זאת לא ממשלת ריפוי - זאת ממשלת רפיון, ממשלת המחדלים. והכל בחיבוק תקשורתי ענק", תקף.

"אתם זוכרים את הימים בממשלה שלנו שכל מהדורת חדשות הייתה נפתחת בכותרת ״מחדל״, על זוטי-זוטות? אבל על המחדלים העצומים שלכם התקשורת מועלת בתפקידה ושותקת. התקשורת משרתת את השלטון והשלטון משרת את התקשורת".

לסיום אמר: "ערב ראש השנה ולקראת סוכות, ברור שהתקשורת היא השופר של הממשלה, ובנט הוא האתרוג של התקשורת. בראש השנה אנו נוהגים לבקש: ״שנהיה לראש ולא לזנב״. עכשיו זה בדיוק הפוך: הזנב, עם שישה מנדטים, הפך לראש".

"בימים הללו אין איחול מתאים יותר מאשר ״תכלה שנה וקללותיה״. בעזרת השם, בשנה הבאה עלינו לטובה - ״תחל שנה וברכותיה״".

תוכן שאסור לפספס
57 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
40
6 מנדטים ו6 אסירים שהולכים הביתה .אין כמו בנט
אילוז08.09.21
39
סיכם במיומנות את המחדלים ;נקווה שלא יספיקו להרוס את המדינה ;לפיד עצלן; יהיה גם לו קשה מאוד לקבל את ראשות הממשלה גם הוא רשג'ד בצופים ולא יעמוד בלחץ של להיות ראש חלופי לבנט שכבר מתמוטט,,, אתם עוד תתחננו שביבי יחזור ;זו המידה שלו של הנעלים הגדולות האלה:היה ברור שאנחנו צריכים לחיות לפני אחרית הימים תחת
בן י03.09.21
38
כל מילה אמת לאמיתה!!!! משגע שהתקשורת שותקת והולכת עם הממשלה הזאת יד ביד למה על ממשלת ביבי היה להם הרבה מה להגיד ופתאום הם שותקים??!! יהי רצון שה' ירחם עלינו ועוד בתחילת השנה החדשה הממשלה טיפול !!
ללא שם02.09.21

הצגת כל התגובות

37
בנט מארבעת המינים הוא משול ללא טעם וללא ריח לא האתרוג המפיק טעם הוא לא זה ולא זה
מלחזיה02.09.21
36
ביבי קח את שרה וצאו לחופש אתם עייפים .תנו בבקשה לממשלת השינוי לשקם את החורבן שהשרתם. ולעשות למען המדינה
אריה02.09.21
35
ביבי עוד יחזור כמו גדול בנט, שקד וסער ילכו הביתה בבושת פנים!!!
מישהו02.09.21
34
ביביהו תמשיך לנבוח... חה חה חה
שמעון02.09.21
33
ממששת המנדטים..נפלתי חרבנת..נפלתי בנטטה אין אחרת
יעקב02.09.21
32
וואאהה על כולם אתם מתלוננים. בתגובות על בנט כולם נגדו, בתגובות על ביבי כולם נגדו - תחליטו!!! מה הסיפור?? גדלוו
שירה10.09.21
31
ביבי גם אתה צריך להתפלל בראש השנה כי שום דבר לא מובן מעליו
משיח03.09.21
30
ביבי בכיין גדול. לך הביתה ותעזוב אותנו בשקט יא כישלון. הפסדת? תפרוש
ללא שם02.09.21
29
אני מתה על החבר'ה שכותבים לראש הממשלה פה בתגובות (כאילו שהוא באמת מסתכל על זה חחח🤣🤣)
נעמה02.09.21
28
כנראה אכל הרבה ראש של דג בראש השנה שעברה וכוון שנהיה לראש ולא לזנב
מנחם02.09.21
27
את מי זה מענין? למה מביאים בשלמות את דבריו? מי מאמין לו היום אחרי שהבטיח לחרדים כי לא תקום ממשלה חלופית?
אלי02.09.21
עובדה שקראת!!!אם לא איך אתה יודע שהביאו את דבריו בשלמות???😜😜😜
משה03.09.21
את כל מי שעוד לא איבד תיקווה, ויודע שביבי או מישהו טוב כמוהו יחזור לשלטון במקום האומללים שיושבים כיום.
אריק02.09.21
התגובה שלך היא תגובה של פסיכי
לא מבין 03.09.21
התרגלת שהתשקורת מאתרגת הפלוץ שלכם בנט האנטישמי שניחם משפחת הערבי אלחרומי ומדלג על החייל שלנו בראל הי''ד. עם ישראל חי ובנט ימח שמו. אמן בנט הערפד הערבי צמא דם. בנטטים שתמותו אמן שנה רעה מכוערת ומייסרת לכם אמןןןןןןן
שנה רעה לבנט03.09.21
26
1. רוב הישראלים כבר מחוסנים, אבל זן הדלתא חזק יותר. אם נתניהו היה במקומו, היינו בדיוק באותו מצב. 2. הפגישה של בנט עם נשיא ארה"ב הייתה מצויינת, והנשיא התחייב שלאירן לא יהיה נשק גרעיני. אם נתניהו היה במקומו, הפגישה הייתה צוננת ולא נעימה. התחייבות לארה"ב היא חסרת משמעות (ישראל לעולם לא תתקוף מבלי שתוד
חנן. ב.02.09.21
אתה חיי בישראל? אתה בנט? באיזה סרט אתה חיי מטומטם רק השבוע מת לנו חייל ועל זה נתנו להם מתנות על איזה כל בלון תוקפים? תחזזור למציאות אני לא אכפת לי ביבי בנט ולא אף אחד אבל כולם שמוקים גם במקרים הנדירים כשתוקפים בעזה זה דיונות הבטיחו להוריד ראשי חמאס על כל בלון גם איפה זה? בקיצור לא עושים כלום נותנים
david02.09.21
לא היו מלא נפטרים, רק החודש נפטרו כ500 אנשים!! בגלל ממשלה רופסת ומשרד ביוב שלא יודעים להחליט..
אני02.09.21
וגם בנט לא מתיש אותנו עם סגרים ובידודים וסגירת כיתות לימוד כמו שהיה אצל ביבי.
משה02.09.21
ממש לא נכון. מאוד קל להתעלם מהמציאות ולתקוע הראש בחול כמו בת יענה.
משה02.09.21
בטח .... כל מה שכתבת שטויות ...
חסוי02.09.21
לעניות דעתי את זה בנט כתב בעצמו.
אברום02.09.21
'רוב הישראלים כבר מחוסנים' - בינתיים נדבקו תחת ממשלת השינוי והביזוי בחודשיים וחצי בלבד כרבע מיליון ישראלים וכשבע מאות בני אדם מתו במגיפה. 'הנשיא התחייב שלאירן לא יהיה נשק גרעיני' - כמו שהוא 'התחייב' לאפגנים האומללים ומכר אותם לרוצחים הטליבאנים תוך הפקרת כמויות נשק אדירות לידיהם לשימוש חופשי של משטר
שקרים מזוהמים03.09.21
25
תקציב לעבאס למחבלים למי לניצולי שואה ילדים רעבים? ממשלת הגובים שלכם בנט לפיד
צבי02.09.21
בתקופת ביבי (וגפני וליצמן) זה היה שונה? העבירו מזוודות עם דולרים לעזה וניצולי שואה הלכו רעבים.
מר בחור02.09.21
24
חזק וברוך
גיא02.09.21
23
לפיד ובנט יהרסו את המדינה
רוני02.09.21
22
השנה נתפלל בתפילת ראש השנה כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ
דוד02.09.21
אני התפללתי שנה שעברה על כך וזה הצליח
י02.09.21
כל שנה אנו מתפללים כך, עד שימלוך עלינו משיח בן דוד
מאיר03.09.21
21
ח"כ ביבי...תחשוב על מה שאמרת אם בנט עם 6 מנדטים הצליח ליזרוק אותך עם 35 מנדטים .. רק בשביל זה מגיע לו להיות ראש הממשלה..תחשוב על זה..וההיפך לא מגיע לך משתי סיבות האחת ביזבזת את כל 35 המנדטים ולא הצלחת להקים ממשלה..זה סימן שאתה לא מספיק חכם..וסיבה שניה..יש לך כתבי אישום כל זמן שהם קיימים אי אפשר להיו
ללא שם07.05.22
20
המחדל הענק הוא שנתניהו עוד מטרטר כמו קומפרסור
ללא שם02.09.21
19
אתה נתניהו הרסת את חיי הזוגות הצעירים 12 שנים מחירי הדירות הוכפלו !!! או שאינך יודע או שאינך יכול ,בכל מקרה גרמת נזקים להורים שמחתנים ילדים ועוד נזקים ע-צ-ו-מ-י-ם . אז לך למעשיהו שם תחוש כמו שגרים זוגות צעירים אומללים בגללך !!
חזירות02.09.21
18
אין על ביבייייייייייייייייייייי בעולם תיראו שבעז"ה הוא יחזור בגדול!!
אני02.09.21
17
חברים יקרים עם כל האהבה למגזר ולמסורת ישראל והתוה"ק אי אפשר להתעלם מהאמת אילו ביבי היה ראה"מ היינו כבר בעוד סגר ואל לשכוח שהתפשטות המחלה הוא תוצר של אפקט שלילי של החיסונים אחרי שפג תוקפם וא"כ אין מנוס מהתפשטות חוזרת אפי' אם ביבי היה ראה"מ ,דבר נוסף שהמכה הקשה לחקלאות החלה בשיטה כלכלית של יבוא פירות
שמעון 02.09.21
לידיעתך. ראש ממשלת ישראל, מר ביבי נתניהו, הביא את החיסונים הראשון בעולם. יצאנו ראשונים מהקורונה. ובגלל האידיוט בנט וקלקול שורת הקשרים עם מר בורלא...הדרדרנו במורד המדרגות עד כדי 30 מתים ביום! בנט הוא הדוגמא הקלאסית לעבד כי ימלוך. ואתה אדוני...תפסיק לשגע לנו את השכל באתר. כולנו תומכי ביבי. אתה מיותר
אסתר03.09.21
16
נפתלי בנט אתה בושה לעם היהודי
אופיר02.09.21
15
אחלה!!!!!!!!!!!!!!!!! אי על ביבי!!!!!!!!!! 👍👍👍👍�
ש"ס02.09.21
14
שום כבוד לא מגיע לכם ממשלה של שקרים בושה לה.
שלום02.09.21
13
ממתינים לך שתצבור כוחות ותחזור לעם שאוהב אותך. אדוני ראש הממשלה, רואים להם... לתשקורת לפרקליטות ולאלה שטוענים וטענו שהם אנשי ימין! האיש בעל 6 המנדטים והאיש שחבר של אנשי הפרקליטות יפלו בצורה כואבת. אלה שישבו בבית בבחירות האחרונות ירוצו הפעם לקלפי. גם בליכוד יש אנשים לא ראויים, אתם אנחנו נדחוק החוצה ב
עופר02.09.21
12
זאת ממשלת תחלואה ומתים. זאת ממשלת אסון לאומי ומכירת חיסול של מדינת ישראל!
ליאור02.09.21
11
בנט וממשלתו צרה צרורה למדינה. מה עוד צריך לקרות בכדי שהסיוט הזה יגמר? ממש קרקס
עדן02.09.21
10
ראש עם עשרים ותשעה חתלתולים לא יכול למשול. אדם שהרס את הליכוד כשסירס את חבריו, השאיר את המדינה בבור חובות עצום, הכיל טילים, בלוני נפץ ואש, הרס חיי רבבות תושבי העוטף, הפקיר את המדינה לחובשי המגבעות, הקיף עצמו האומרים הן , גידל משפחה הזויה, מה כי ילין, או מה כי יילל. מעניין מדוע טמנת את פרוטוקולי ועדו
ללא שם03.09.21
9
תחזור מחכים ילה שבנט יעוף
rcs02.09.21
ממשלת זדון. מחור-בנט למחמוד עבאס נותנים מליארד, וכדי לכסות זאת פוגעים בחלשים מעלים את מחיר החשמל ועוד. בנט הבטחת ימין ופנית שמאלה רחוק..... אין יושר.... חזור לביתך ועזוב את הראשות הממשלה.
חיפה03.09.21
8
האיש חזר מחופשת פאר בהוואי על חשבון הברון כדי להתלונן על הניתוק של הממשלה ? בא להתלונן על העברת תקציב אחרי שמנע העברת תקציב 3 שנים ברציפות ? על מה הוא מלין ? הגמל ממש לא רואה את דבשתו באופן קיצוני. לא פלא שהוא שם על הפודיום בודד ומוקף זכוכיות.
אלי04.09.21
7
בעזרת השם נתפלל לרחמים מה בורא יתברך שבנט יפול בבור שחפר לך
זאב02.09.21
6
בנט לא ראש ממשלה שלי
ללא שם03.09.21
5
זו לא ממשלה בכלל הם הקימו מועצת יודנראט אנשים ששמו את ביטחוננו בידי מנסור עבאס ואחמד טיבי
אהוד02.09.21
4
לממשלה הקיימת יהיה כמו קורח וחבריו. עוד נראה ניסים בקרוב .
יח03.09.21
3
"...שומר פיו ולשונו..." אל תשכח שבבחירות הבאות, גם אם שוב תהיה ראש המפלגה הגדולה ביותר, תזדקק לכל מפלגות/סיעות הימין. כן, גם לימינה שבלעדיהם אין סיכוי להקים גוש ימין בלתי תלוי. לפיכך, חשוב קדימה לעתיד. אם כעת תשרוף את הגשרים תקבל אותם במצב כמו ישראל ביתנו וכך השמאל שוב בשילטון. ראה הוזהרת.
ג'קלין כריסטופר03.09.21
2
אנחנו כחרדים סבלנו גם בשביבי היה בממשלה זה נבלה זה טריפה אז שילכו שניהם לעזאזל עם חוט זהורית ויכפרו על עמ'י
ללא שם04.09.21
1
יאלה תחזור כבר
ללא שם03.09.21
אולי גם יעניין אותך
כיכר בכנסת

העיתונאי הוותיק: "להשלים עם זה שחרדים לא מתגייסים!"

דניאל הרץ | 31.03.24
ש

למה מחכים?

מנכ"ל 'עלה' בדיון בכנסת על היעדר המיגון למוסדות החנ"מ

כיכר בשיתוף עלה | מקודם
ש

תאגיד כ"א לבנייה בכנסת

דרישה להתחשבות בתשלומי האגרות של עובדים זרים בבניה

כיכר בשיתוף כ"א לבניה | מקודם
ש

בתוך 4 שעות בלבד:

המערך הטכנולוגי לחמ"ל הכנסת הוקם בהתנדבות מלאה

כיכר בשיתוף קמא טק | מקודם
ש

מחדל חמור

מבנים רבים של החינוך המיוחד כלל אינם ממגונים

כיכר בשיתוף עלה | מקודם
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

"החשבון הזה ייסגר"

המשפחה מציעה מיליון דולר למביא מידע על המחבלים

יאיר טוקר | 06.11.23

אפליה בשירות המדינה

הדו"ח חושף: תעסוקת חרדים בשירות המדינה - נחסמת

יהודה גל | 13.07.23

צפו בנאום היו"ר

לראשונה מימונה בכנסת; מאבטחים סילקו מפגין נגד הרפורמה

יוני גבאי | 12.04.23

89 תמכו

אושר בקריאה ראשונה: שלילת אזרחות למחבלים מורשעים

יוני גבאי | 30.01.23
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

היום שאחרי

דרעי לא מתכוון להתפטר | הדרך החוקית בה הוא יוכל לחזור

יוני גבאי | 19.01.23

סקר סודי

מכה לפוטין גם ברוסיה: רוב הציבור מתנגד להמשך המלחמה

ציקי ברנדוין | 05.12.22

צפו בתיעוד ממוסקבה

פוטין גוסס? נפגש עם אמהות מתחזות והתנשף בכבדות

ציקי ברנדוין | 27.11.22

פעם חמישית ב-3.5 שנים

בטקס חגיגי במליאה: הכנסת החדשה הושבעה - הניצול החרדי ממומבאי קרא תהלים

יוני גבאי | 15.11.22
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

מאחורי הקלעים

הפרישה של ח"כ קארה היא עניין של זמן?

קובי אטינגר | 06.04.22

מזים את השמועות

גנץ: "רוצים בקיום הממשלה; נשמר אותה"

כיכר השבת | 06.04.22

"יש עריק נוסף"

נחשף: הפגישה הלילית של סילמן ונתניהו

קובי אטינגר | 06.04.22

יכבד את הרוטציה?

התפקיד שבנט יקבל אחרי שלפיד יהיה רה"מ

יוני גבאי | 04.04.22
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

"מסרב להיפגש איתי"

בנט נזכר לתמוך בשקד: "המתווה - בתיאום"

רפאל כהן | 20.03.22

"אות קלון לממשלה"

עבאס יהיה יו"ר הכנסת וממלא מקום הנשיא

יוני גבאי | 20.03.22

"פגע בכבוד הכנסת"

העימות בפרסה: 'מיקי לוי נהג שלא בסמכות'

יוני גבאי | 16.03.22