תיעוד: הקפות שניות בפתח תקוה

מאות בני אדם השתתפו באירוע המרכזי של הקפות שניות בעיר פ"ת. ורח הכבוד במעמד המיוחד היה גאב"ד חניכי הישיבות בבני ברק, הגאון רבי מרדכי גרוס. תיעוד (יהדות, אקטואלי)

קהל רב מתושבי פתח תקוה התורניים השתתף באירוע המרכזי של הקפות שניות בעיר פ"ת, שנערכות ברוב עם בכל שנה במוצאי חג שמחת תורה בביהמ"ד 'חניכי ישיבת חברון', בשכונת 'גני הדר' בעיר.

אורח הכבוד במעמד המיוחד היה גאב"ד חניכי הישיבות בבני ברק, הגאון רבי מרדכי גרוס, שכיבד את האירוע לכבודה של תורה יחד עם רב הקהילה, ראשי ישיבות ורבני העיר. את השמחה ליוותה תזמורתו של אריק דביר והיא נמשכה עד שעה ארוכה לאחר חצות הלילה.

מטעם עירית פתח תקווה השתתפו באירוע ראש העיר מר איציק ברוורמן ונציגי ציבור נוספים.

בליל הושענא רבה התקיים כמידי שנה עד לשעת לילה מאוחרת בביהמ"ד 'חניכי ישיבת חברון' ערב לימוד מיוחד בהשתתפות קהל גדול של בני תורה מפ"ת שצבאו על ביהמ"ד והרחובות הסמוכים והשתתפו בשיעור באמצעות מסך ענק שהוצב ברחובה של עיר.

מסרו שיעורים הרבנים הגאונים: רבי יגאל רוזן - ר"י אור ישראל, רבי יוסף חברוני – ר"י חברון 'כנסת ישראל', רבי ישראל סלומון - ר"י נחלת דוד לצעירים, הרב מרדכי נויגרשל והרב שלמה לוינשטיין.

אירועי חג הסוכות נערכו השנה בסימן התחלת בנית קומת המרתף של ביהמ"ד שהחלה בחודשים האחרונים אחרי שנים רבות של המתנה ועיכובים.

גם השנה, האירועים נערכו בעזרה ובמימון של עירית פ"ת באמצעות היחידה לחינוך חרדי בראשותו של הר' מנחם שוורץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר