חדשנות, טכנולוגיה והלכה

ספיריט שבת, בר המים ש(לא) מבדיל בין קודש לחול!

מיני בר ומתקני מים באשר הם, מזה זמן רב מהווים מוצר בסיסי בכל בית. עד כה, מטעמים הלכתיים, התפשרנו על ברי מים המתאימים בשבת. מהיום אפשר לבחור בטופ (צרכנות)

בעזרת מפתחים ומעצבים תעשייתיים מבריקים, יוצר ועוצב 'ספיריט בר' בתכנון מוקפד (צילום: יח"צ)

ציבור הלקוחות בחר אחד מהשניים: או מיני בר מתקדם, אוטומטי קטן ואופנתי אשר מתאים לשימוש בימי חול בלבד כאשר לקוחות המוצר מוצאים עצמם מוציאים כספים על שישיות מים לשבת או טורחים וממלאים בקבוקי מים רבים לשבת, או מיני בר המתאים לשימוש בשבת גדול ומגושם עם ממשק משתמש מאד בסיסי ופשוט הכוללים לחצנים מכנים ואיכות מוטלת בספק, כאשר המשתמשים התאימו עצמם למגבלות כדי לקבל מענה גם לשימוש בשבת.

ספיריט בר שבת – בר המים לכתחילה

מאז שיצא בר המים הראשון לשבת, החלו לחשוב ב'הדס' המייצרת ומשווקת מתקני שבת מזה 6 שנים, כיצד ניתן לשלב את הפתרון הטכנולוגי המהודר לשבת בבר מים קומפקטי ומעוצב, כזה שכל אחת תרצה להניח על השיש כמוצר הפונקציונאלי, המתקדם והמעוצב שהופך את חווית צריכת המים בשבת וביומיום לנוחה וקלה במיוחד.

בעזרת מפתחים ומעצבים תעשייתיים מבריקים, יוצר ועוצב 'ספיריט בר' בתכנון מוקפד המשלב מצד אחד מיכל מים חמים גדול במיוחד ומצד שני שמירה על קומפקטיות של המארז אשר קטן משמעותית מברי המים המתחרים! עם אנשי הטכנולוגיה הטובים ביותר, פותח דגם חדשני במיוחד עם מסך טאצ' (העובר בלחיצת כפתור לידני ב'מצב שבת'), מזיגת מים אוטומטית ועוד. הספיריט בר מביא בשורת שימוש ידידותית מאוד גם בימות החול וגם בשבתות וחגים, במים החמים והקרים מבלי להתפשר על איכות ועל הכשרות

בעזרת תכנון פונקציונאלי, עם הרבה מאד דגש על המראה / העיצוב ( האסטטי) של הבר, הצלחנו לפתח מוצר מושלם, שמכיל מספיק מים גם בשביל השכנים... אם עד היום המכשירים הישנים הכילו 3.7 ליטר ובגודל החיצוני היו גדולים יותר, המכשיר החדש, 'ספיריט בר' שבת מביא מהפך - גם מכשיר קטן יותר, אסטתי יותר, ולא מכשיר מגושם וגדול במטבח היפה שהשקעתם וגם מכיל 4.9 ליטר (כמעט 5 ליטר) ככה זה כשלא מוכנים להתפשר לא על נראות ולא על פונקציונאליות.

גם יפה וגם אופה

'ספיריט בר שבת' עוצב ע"י מעצבים מומחים שבחרו בעיצוב חדשני ומודרני. הבר מגיע במגוון צבעים לבחירה (שמנת, שחור, לבן, כסוף, אדום וברונזה) כדי שתוכלו להתאים את נראות הבר למטבח ולסגנון הבית.

והפיצ'רים המיוחדים, חלום של כל אישה... מקום רחב במיוחד למילוי סיר באופן אוטומטי, מניחים את הסיר בגומחא העמוקה, בוחרים במצב מילוי סיר והסיר מתמלא במים רותחים, בלי הרתחה מראש, באופן ישיר ונח – מה שחוסך הרבה מאד זמן בבישולים!

תמיד רציתם להקל על העומס במטבח בשעות הבוקר, בהכנת הארוחה או לפני יציאה לטיול? בר המים ספיריט יפתיע אתכם! כשהתינוק בוכה באמצע הלילה, בלחיצה קצרצרה ניתן למלא בקבוק חם ומפנק שירגיע אותו, בשעת הבוקר הלחוצות הילדים ישמחו למלא בקבוקים באמצעות המזיגה האוטומטית ובכל פעם שתכנסו הבייתה, תתפנקו על כוס קפה רותח ומעורר ותודו לעצמכם על השדרוג המיוחד למטבח שגרם לכל המשפחה לשתות יותר בלי כל מאמץ.

חדשנות, טכנולוגיה ומה שביניהן

הפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים של 'ספיריט בר' שבת הם הרבה מעבר לחויית המשתמש הסטנדרטית שקיימת בכל בר מים 'רגיל' (ללא פונקציית שבת) שאתם מכירים, אלא משלבת בתוכה יתרונות נוספים כמו אורך חיי מכשיר ארוכים יותר בזכות פתרונות חכמים כמו הפתרון הייחודי להווצרות אבנית בתוך המערכת הפנימית באמצעות גוף חימום קרמי בנוסף לטכנולוגיה חדשנית השומרת על איכות המים ותפקוד המכשיר ללא תקלות לאורך זמן.

כשאתם רוכשים 'ספיריטבר' שבת אתם בוחרים למשפחה שלכם את הבר האיכותי ביותר, ללא פשרות כלל – גם מבחינת פונקציונאליות, נראות ועיצוב וגם מבחינת אורך חיי המכשיר ואיכות המים שאתם שותים, בשפע.

תארו לכם ערב שבת חלומי כזה...

אתם לוחצים על מצב שבת בערב שבת ועונג שבת משתרר בבית, כל אחד יכול ליהנות משתיה חמה או קרה בשפע במהלך כל השבת מבלי לחשוש שיגמר או שהמים לא יהיו חמים מספיק.

אין צורך יותר במיחם לשבת ( עם כל הסכנות שבו..) אין יותר לחץ לפני שבת למלא מיחם, להרתיח, להדליק ולהניח במקום בטוח.. לחיצה פשוטה על 'סיפירט בר שבת' חצי שעה לפני שבת תבטיח לכם מים חמים בכמות גדולה ומים קרים ללא הפסקה.

ובכל השבוע? יש לכם את הבר הכי חדשני, מעוצב וקומפקטי, בר שמנחים בגאווה על השיש ומרוצים ממנו תמיד.

ספיריטבר שבת, בר חדשני שמיוצר במיוחד עבור שומרי שבת, עם כל ההחמרות בכשרות מהודרת לשימוש בשבת בקלות ובנוחות – גם במים החמים וגם במים הקרים.

והמחיר? כל הטוב הזה במחיר מיוחד לרגל ההשקה !!! הנחה ייחודית של כ- 720 ₪ רק לרגל ההשקה ולכבוד החגים הבעל"ט, אל תתפשרו ותבטיחו למשפחה שלכם את המוצר הטוב ביותר!!!

הזמינו עוד היום!

2161*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר