מסלולים חדשים בסלולר, מה הכי משתלם?

פתיחת שוק הסלולר לתחרות הטיבה רבות עם הצרכנים.הרשתות הווירטואליות החדשות ובראשם רמי לוי תקשורת שעמדה בראש המהפכה הסלולרית הנוכחית, כבר החלו בפעילות והורידו באופן חד את המחירים למשתמשים הקלים. חברות הסלולר הוותיקות מציעות מסלולים מתחרים, מה הכי משתלם? תחליטו אתם, הנתונים לפניכם

שושי מילר | כיכר השבת |
לוגו (צילום: עיבוד כיכר השבת)

פתיחת שוק הסלולר לתחרות הטיבה רבות עם הצרכנים. לאחרונה החלו חברות הסלולר החדשות שקבלו רישיונות בהליכים אחרונים להפעלת הרשתות שלהם.


הרשתות הווירטואליות החדשות ובראשם רמי לוי תקשורת שעמדה בראש המהפכה הסלולרית הנוכחית, כבר החלו בפעילות והורידו באופן חד את המחירים למשתמשים הקלים.


אם נקעה נפשכם מחברות הסלולר הוותיקות, מחשבונות לא קריאים ומחיובים מוזרים בחשבונית כדאי לכם לנסות את החברות החדשות, או את המסלולים החדשים. מדור צרכנות נבונה עושה לכם סדר בים ההצעות הסלולריות החדשות, וסוקר לפניכם את האפשרויות.

משתמשים קלים:

מסלולי הסלולר החדשים מיטיבים בעיקר עם המשתמשים הקלים, התוכניות של המפעילות הווירטואליות הן קלות, פשוטות וזולות מאוד יחסית לחברות הוותיקות. היתרון החשוב ביותר במסלולים החדשים של החברות הווירטואליות (בניגוד למסלולים החדשים של החברות הוותיקות) הוא שהן הוציאו את העוקץ מחבילות המכונות "בנקי דקות", בצורת בנקי הדקות שיווקו חברות הסלולר חבילות שלא מתאימות ללקוח, וכך או שלא היה הלקוח מנצל את החבילה עד תום ומשלם לחינם, או שהיה חורג ומשלם מחירים גבוהים במיוחד.
סקרנו מסלול בסיסי ללא גלישה אינטרנטית – 100 דקות + 50 הודעות טקסט. כמובן שעל פי הנתונים שהבאנו תוכלו לחשב כמה יעלה לכם לפי השימוש האישי שלכם.

רמי לוי

רמי לוי תקשורת היא החברה הסלולרית הראשונה שהחלה בפעילות כמפעילה וירטואלית. המהפכה שנוצרה לאחר ההשקה גרמה לכל חברות התקשורת האחרות להציע מסלולים מתחרים, בינתיים ללא הצלחה.
מסלול: מסלול השקה, מסוג לא דיברת לא שילמת. תשלום חודשי: 15 ₪. מחירים: דקת שיחה 20 אג'. הודעה 15 אג'. כל MB גלישה 15 אג'. חשבון סופי למסלול 43 ₪.

סלקום

מסלול: חבילת פיקס בשבילך 110, החבילה בנויה כבנק דקות בתשלום חודשי של 130 ₪, כאשר בתוכה כלולות כ-110 דקות ו- 100 הודעות. באם עברתם את החבילה תשלמו 69 אג' לדקת שיחה 69 אג' להודעה וmb גלישה יעלה לכם כ – 10 אג'. חשבון סופי למסלול: 130 ₪.

שימו לב כי מדובר במסלול מסוג חבילת דקות, אם לא ניצלתם את החבילה – הפסדתם, ואם עברתם את החבילה שילמתם ביוקר.

פלא-פון

מסלול: Smart Small בנק דקות. תשלום חודשי - 129 ₪, בתוכו כלולים 150 דק', 150 הודעות ו-100 MB גלישה. באם עברתם את החבילה תשלמו - 59 אג' לשיחה או להודעה, ו-12 ל- MB גלישה. חשבון סופי למסלול: 129 ₪.

פרטנר

מסלול: פיקס, מסוג - לא דיברת לא שילמת. מחירים: דקת שיחה - 39 אג', הודעה – 59 אג', MB גלישה – 1.5 ₪. תשלום חודשי – 49 ₪. חשבון סופי למסלול: 118 ₪.

הום סלולר

מסלול: Basic בשיטת - לא דיברת לא שילמת. מחירים: דקת שיחה 19 אג'. הודעה 15 אג'. MB גלישה 12 אג'. תשלום חודשי קבוע 18 ₪. חשבון סופי למסלול: 45 ₪.

משתמשים ממוצעים

גם במסלולים הממוצעים, לאלו הצריכים גלישה סלולרית לצרכי עבודה וכדו' המסלולים החדשים זולים בהרבה. לגבי משתמשים כבדים עדיין אין בשורה של ממש במסלולים החדשים, יתכן שבהמשך הדרך יוצעו מסלולים כאלו גם למשתמשים כבדים, נמשיך לעקוב.


המסלול הממוצע שסקרנו הוא: 300 דקות שיחה +120 הודעות + 260 מגה גלישה (הגלישה הממוצעת בשוק).
רוב המסלולים המתוארים לעייל קיימים גם למשתמשים ממוצעים לכן להלן יפורטו המחירים ללא פירוט העלויות השונות.

רמי לוי: סוג: מסלול השקה. חשבון: 132₪.

סלקום: סוג: פיקס בשבילך 300. חשבון: 226 ₪ (בנק דקות*).

פרטנר: סוג: אורנג' קליר 450. חשבון: 179 ₪ (בנק דקות*).

פלא-פון: סוג: Smart Medium. חשבון: 189 ₪ (בנק דקות*).


* במקום שצוינו המילים "בנק דקות" הכוונה שתצטרכו לקנות חבילה הכוללת מספר מסוים של דקות, הודעות וגלישה. לכן יתכן שהמחירים המצוינים במסלולים מסוג בנק דקות אינם דווקא עבור 300 דקות (בד"כ מעט יותר), כוונתנו היא שאדם ששימושו הממוצע הוא 300 דקות יהיה חייב לקנות חבילה מסוג זה (אגב זהו אחד העוקצים בחבילות מסוג זה, שמשתמשים "קלים" או ממוצעים קונים חבילות "כבדות", לכן חשוב שתוודאו מהו ממוצע השיחות, ההודעות והגלישה שלכם).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר