מדהים:

חרדי ניו יורקי מספר מה גרם לו להחלים מהקורונה

סיפור כזה לא שומעים כל יום: יוסי מאיורצ'יק, הוא יהודי חרדי תושב ניו יורק, שחלה בקורונה, אושפז בבית החולים במצב קשה, ואט אט משהו גרם לו להחלים (עדכוני קורונה, מקודם)

הניו יורקי מתוך מיטת חוליו (צילום: יח"צ)

בסרטון נרגש אותו הוא מפרסם מחדרו בבית החולים, מספר מאיורצ'יק את סיפורו יוצא הדופן, וחושף מה הביא לשיפור משמעותי במצבו: "הייתי מאושפז במצב קשה כבר עשרה ימים. אחרי כמה ימים קשים של אשפוז בבית החולים, המצב רק הלך והחמיר. עשו צילום X-RAY של הריאות ואמרו שהמצב מאוד חמור!"

"חבר שלי, שלום סיימון, שאל אותי אם הוא יכול לקנות לי ולמשפחתי אותיות בספר התורה שכותבים להצלת העם ולעצירת המגפה. אמרתי לו שכמובן. ממש עשרים דקות אחר כך, הרופא נכנס ואמר לי שהמספרים התחילו לרדת והמצב התחיל להשתפר. וברוך ה' שבוע עבר ומאז הכל רק משתפר. זה הכוח של האות", מספר מאיורצ'יק בהתרגשות.

מאיורצ'יק מוסיף ואומר כי קניית אות נוספת בספר התורה, הביאה לשיפור אף במצבו של חברו: "יש לי פה חבר בחדר, יהודי חסיד קרלין, וקניתי לו אות והוא ממש התרגש, וסוף סוף גם הוא הצליח להניח תפילין ומצבו משתפר. ישר כוח לכל המארגנים של ספר התורה הזה. בעיניי ראיתי איך שזה עובד ומביא ישועות. מי ייתן ואף אחד לא יצטרך את זה, אבל עד אז - אנא תשתתפו בזה!"

להשתתפות בקניית אות בספרי התורה וסיוע למניעת התפשטות המגיפה, לחצו כאן >>> או חייגו *6708

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר