בני ברק: ראש ישיבה לנושרים נמצא בביתו ללא רוח חיים

בנותיו של הרב פנחס אלימלך רונס זצ"ל חזרו מהעבודה וגילו את אביהם ללא רוח חיים. הרב רונס ייסד ישיבה מיוחדת לנוער נושר בעיר פתח תקווה: "הציל המון נפשות של נושרים" (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב רונס זצ"ל (באדיבות המצלם)

ברוך דיין האמת: בבני ברק נפטר (שני) באופן פתאומי הגאון רבי פנחס אלימלך רונס זצ"ל ראש ישיבת 'נתיב התורה' בפתח תקוה כשהוא בן 54 בפטירתו.

בנותיו שחזרו מהעבודה גילו את אביהם בביתו כשהוא ללא רוח חיים והזעיקו את כוחות ההצלה ולמרבה הצער הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

המנוח זצ"ל נולד בבני ברק בי"ט טבת תשכ"א לאביו שיבלחט"א הרב יעקב רונס ולאמו מרת יהודית שתחי'. בבחרותו למד בישיבה לצעירים רוז'ין בבני ברק ובישיבה גדולה בישיבת 'כוכב מיעקב' טשעבין שם קנה את תורתו מראשי ורבני הישיבה ונודע כתלמיד מהשורה הראשונה.

לאחר לימודיו בישיבה נישא לרעייתו שתחי' בתו של הרה"ח רבי נפתלי צבי שוורץ מקרית צאנז בנתניה.

הוא נודע כמרביץ תורה במשך שנים רבות והתפרסם כראש ישיבה בישיבת 'נתיב התורה' - ישיבה לנוער נושר שהוקמה בשנת תשנ"ד בבני ברק, עברה לראש העין ובשנים האחרונות עברה לשכונת עמישב בפתח תקוה.

תלמידיו הרבים מהעבר מציינים את התמסרותו לתלמידים הרבים בישיבה: "היו מגיעים בני נוער ממשפחות במצוקה וכאלו שכבר נשרו מהדרך את כולם הוא הציל פשוטו כמשמעו הוא לקח כל בחור ועשה מהם בני אדם".

"במסגרת הישיבה הוא פעל שהישיבה תדאג לקורסים והכשרות מקצועיות לקידום תעסוקתי של התלמידים. קורס לכתיבת ספרי תורה תפילין ומזוזות, קורס שחיטה. חלקם אף משתתפים בקורס גרפיקה ממוחשבת. במקרים מסוימים אף הישיבה הייתה דואגת לתלמידים לעבודה בחלק מהיום, כשהם נשארים במסגרת הישיבה בשאר הזמן".

פטירתו הפתאומית הכתה בהלם את תלמידיו הרבים המסרבים לעכל את הבשורה. הותיר אחריו דור ישרים מבורך שבעה ילדים שמתוכם ארבעה נשואים.

לוויתו תצא הערב מבני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר