נחנך סניף לאומי למשכנתאות בכיכר השבת בירושלים

מעמד קביעת המזוזה וחנוכת הבית לסניף החדש של לאומי למשכנתאות בכיכר השבת בירושלים נערך השבוע בהשתתפות רבנים, אישי ציבור, הנהלת הבנק, ועשרות אורחים נכבדים. בקביעת המזוזה בפתח הסניף התכבד הגאון רבי אריה דביר שליט"א, ראש המכון לכלכלה על פי ההלכה. סיקור ותמונות

מעמד קביעת המזוזה וחנוכת הבית לסניף החדש של לאומי למשכנתאות בכיכר השבת בירושלים נערך השבוע בהשתתפות רבנים, אישי ציבור, הנהלת הבנק, ועשרות אורחים נכבדים. מנכ"ל הבנק, מר שוקי בורשטיין אמר באירוע כי: "במסגרת העמקת פעילותנו במגזר החרדי אנו מרחיבים את פריסת הסניפים באזורים החרדיים, וכעת אנו זוכים לחנוך את הסניף החדש בכיכר השבת, שיעניק שירות ללקוחות המגיעים לאזור זה, המהווה צומת מרכזית בחיי המסחר והכלכלה החרדית בירושלים".

בקביעת המזוזה בפתח הסניף התכבד הגאון רבי אריה דביר שליט"א, ראש המכון לכלכלה על פי ההלכה, המלווה את הבנק בסוגיות הלכתיות הנוגעות לתחום הפיננסי. לאחר מכן התכבד סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, לשאת דברי ברכה לכבוד המעמד. סגן השר בירך את לאומי למשכנתאות על פתיחת הסניף החדש במקום מרכזי ונגיש ללקוח החרדי, בו יוכל לקבל שירות מקצועי בהתאם לצרכיו ואורח חייו. הוא הדגיש כי: "זו זכות גדולה להעניק למשפחות משכנתא כדי שיוכלו להגיע לבית מגורים, וחשוב שהלקוח יקבל משכנתא המתאימה לצרכיו וליכולת ההחזר שלו. הנהלת לאומי למשכנתא בהחלט קשובה וערה לצרכי הלקוחות החרדיים, ובעז"ה ימשיכו בפעילותם הברוכה בהצלחה".

מנכ"ל לאומי למשכנתאות, מר שוקי בורשטיין הודה לכל המשתתפים שכיבדו את האירוע בנוכחותם, והצהיר כי הלקוח החרדי זוכה בלאומי למשכנתאות לתנאים ולמסלולים המתאימים ביותר עבורו. "הסניף הזה מצטרף ל-102 סניפי לאומי למשכנתאות הפרוסים בכל רחבי הארץ לשירות הלקוחות, כולל בירושלים, בני ברק, אשדוד, בית שמש, מודיעין, פתח תקווה, נתניה, חיפה ועוד. רק לפני מספר חודשים השקנו מתחם נוסף של לאומי למשכנתאות בסניף לאומי בחזון איש בבני ברק. אנחנו מגיעים אל הלקוח לא רק פיזית, במיקום שבו הוא נמצא ומסדר את ענייניו, אלא גם בהתאמת תהליך האישור של המשכנתא, בניית המסלול המתאים ביותר לצרכיו, והכי חשוב, עם הבנה שהמשכנתא צריכה לשרת את הלקוח, ולא הלקוח צריך לשרת את המשכנתא", אמר בורשטיין. בהמשך הדגיש כי המהלך של לאומי למשכנתאות במגזר החרדי ימשיך ויתרחב, כולל בבניית מוצרים ייחודיים הרלוונטיים ללקוח החרדי, פעילות שיווקית והסברתית רחבת היקף לגבי תהליך קבלת המשכנתא, והרחבת פריסת הסניפים לשירות הלקוחות החרדיים.

יצחק חסדיאל, האחראי על הפעילות במגזר החרדי בלאומי למשכנתאות, פתח בדברי תודה וברכה לבורא עולם שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, בתפילה שהסניף יזכה לשרת את הלקוחות באמונה ולהעניק את הפתרון הנכון עבורם. בהמשך סקר את הפעילות של לאומי למשכנתאות הן מול הלקוחות הפרטיים, והן בפרויקטים לבנייה אותם מלווה הבנק בהצלחה, כולל בבית שמש ובאזורים חרדיים נוספים.

בסיום האירוע בירכו רבים מהמשתתפים את הנהלת לאומי למשכנתאות על הסניף המתקדם שמציב סטנדרטים חדשים בעולם המשכנתאות החרדי. הסניף מאויש בבנקאים מקצועיים המתמחים בהענקת משכנתאות ללקוח החרדי, שיקבל במקום הלוואות לרכישת דירות חדשות וקיימות, מיחזור משכנתא, ביטוח דירה, ושירות ללקוחות לאומי למשכנתאות. שעות הפתיחה של הסניף הותאמו לצרכי הלקוחות, והוא יפעל שישה ימים בשבוע. ללאומי למשכנתאות היתר עסקא מהודר שאושר ע"י מרן הגרי"ש אלישיב שליט"א בביקור מיוחד שערכו בכירי הנהלת הבנק במעונו.

הסניף החדש מצטרף לסניף לאומי הסמוך, הממוקם ברחוב שטראוס 29, שכבר עשרות שנים מעניק לתושבי האזור מגוון רחב של שירותים בנקאיים מתקדמים, כולל שירותי ניהול חשבון עו"ש, שירותי הלוואות, אשראי והשקעות פיננסיות, וכן מתחם של לאומי למשכנתאות העומד לשירות הלקוחות. לקוחות הסניף נהנים ממגוון כלים דיגיטאליים מתקדמים להתקשרות וביצוע פעולות בנקאיות, כולל כספומט, עמדת חיש בנק להפקדת ש'קים, תשלום חשבונות וביצוע פעולות נוספות ללא תור, עמדת 'מידע לאומי' לקבלת אינפורמציה על החשבון והפקדת ש'קים אוטומטית, וכן עמדת 'לאומי קול' לקבלת מידע וביצוע פעולות בחשבון באמצעות הטלפון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר