נפרסים בכל הארץ

בטקס מרגש נחנך גן תקשורת חדש של רשת 'שתילים' בבית שמש

במעמד המרגש נכחו מנכ"ל רשת 'שתילים' הרב ישראל רייסנר, ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך, מנכ"ל ש"ס ח"כ הרב חיים ביטון, המשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח, סגן ראש העיר הרב ישעיהו מנחם ארנרייך, בכירי העירייה והצוותים המקצועיים של רשת 'שתילים' (חינוך)

טקס חנוכת הגן וקביעת מזוזה לגן החדש של ארגון 'שתילים' (צילום: באדיבות המצלם)

במעמד מרגש נחנך השבוע גן תקשורת חדש של רשת 'שתילים' בעיר בית שמש. באירוע חנוכת הגן וטקס קביעת המזוזה, השתתפו מנכ"ל רשת 'שתילים' הרב ישראל רייסנר, ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך, מנכ"ל ש"ס ח"כ הרב חיים ביטון, המשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח, סגן ראש העיר הרב ישעיהו מנחם ארנרייך, ראש מינהל החינוך בעיריית ב"ש הגב' שרי דרור, מנהלת המחלקה לחינוך מיוחד הגב' אסתי מזור, עוזר סגן רה"ע יחיאל גבריאלוב.

לאחר קביעת המזוזה וגזירת הסרט בהשתתפות אנשי המקצוע של רשת 'שתילים', נשא מנכ"ל הרשת הרב ישראל רייסנר. ציין בדברי פתיחה כי פתיחת הגן החדש בבית שמש מהווה סנונית ראשונה להמשך ההתפתחות של 'שתילים' בעיר.

טקס חנוכת הגן וקביעת מזוזה לגן החדש של ארגון 'שתילים' (באדיבות המצלם)

הרב רייסנר ציין כי כיום רשת 'שתילים' פרוסה בכל הארץ עם כ-3000 ילדים, כאשר קרוב לאלף מתוכם הם בעלי נכות קשה. כמו כן ביקש להודות לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על ההירתמות לפתיחתו של הגן, כאשר כחודש ימים לאחר הפגישה הראשונה בעיריית בית שמש, העירייה סיימה את היערכותה כולל אישורים, צוות מקצועי וכו'.

ח"כ הרב חיים ביטון שהשתתף בטקס אמר בדבריו: "כמי שמגיע מתחום החינוך ומכירי את מוסדות החינוך היטב, אני עומד נפעם אל מול ההצלחה של רשת שתילים. בזכות המנכ"ל הנמרץ הרב ישראל רייסנר שידע לקדם ולזרז את ההליכים כדי לפתוח עוד גן ילדים כאשר תוך פרק זמן קצר גוייס צוות חרדי, מקצועי ואין לי אלא לברך את הצוות שיראה ברכה בעמלו ויצליח במעשי ידיו".

טקס חנוכת הגן וקביעת מזוזה לגן החדש של ארגון 'שתילים' (באדיבות המצלם)

לאחמ"כ כובדה לשאת דברים ראש העיר ד"ר עליזה בלוך שאמרה בדבריה כי "חנוכת גן ילדים לילדי חינוך מיוחד זה לא אירוע פוליטי. זו מסגרת קטנה עם מעט ילדים 'בחצר האחורית', כאשר במקומות אחרים אף אחד לא מתגאה בילדים הללו, אנחנו מתגאים בכך ואני גאה להגיד שבארבע השנים האחרונות, הכפלנו פי חמישה את ישיבות ועדות ההשמה למסגרות המיוחדות. תפקידנו לשמש כקול לילדים הללו, ולכן תקציב החינוך המיוחד בעיריית בית שמש לא פרופורציונאלי לשאר התקציבים. השכונה הזו, שכונה ד, היא השכונה הכי גדולה בישראל, כאשר לפי הצפי תוך שנתיים יהיה בה 100,000 תושבים. אין בשכונה עדיין מוסדות לימוד גדולים אבל ב"ה שיש כאן מוסד לילדים המיוחדים. זה משפיע על עתידה של השכונה, זה קובע איך תיראה השכונה בעוד עשרים שנה. אנחנו כאן כדי לאפשר לכם להקים את הגן המיוחד הזה מתוך שיתוף פעולה פורה להמשך הדרך, אבל העבודה האמיתית נעשית ע"י הרשת ועל ידי הצוות המקצועי".

טקס חנוכת הגן וקביעת מזוזה לגן החדש של ארגון 'שתילים' (באדיבות המצלם)

בסיום דבריה עלה לשאת דברי ברכה סגן ראש העיר הרב ישעיהו מנחם ארנרייך, שאמר בדבריו כי "זו זכות גדולה לעמוד כאן בחנוכת הגן המיוחד של רשת שתילים. יש הרבה משמעויות לשתיל זה, שהוא השתיל הראשון בבית שמש, ואנחנו מודים להקב"ה על הזכות להיות חלק בהקמתו של שתיל זה, ואנחנו בטוחים שיהיו פה עוד הרבה מאוד שתילים".

הרב ארנרייך ציין עוד כי בבית שמש נפתחו השנה מעל 60 כיתות חינוך מיוחד חדשות, תקדים שאין לו אח ורע באף עיר בארץ. "לראות את ההתייחסות של שתילים לכל 'שתיל', זו הסיבה להצלחה הגדולה. אני יודע כמה אנרגיה צריך בשביל להקים גן, וכאשר מגיעה לעיר בית שמש רשת כה גדולה כמו שתילים ופותחים גן חדש, אין לי אלא לאחל לכם שזה יהיה כאין וכאפס להתפתחות הגדולה של הרשת בעיר בית שמש".

טקס חנוכת הגן וקביעת מזוזה לגן החדש של ארגון 'שתילים' (באדיבות המצלם)

אחרון הדוברים בטקס המרגש, המשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח אמר בדברי ברכתו כי הוא מברך על כך שרשת שתילים הייתה הראשונה להגיע לשכונה החדשה שזה עתה אוכלסה ותוך חודשיים ייסדו גן חדש במרכז השכונה ודבר זה הוא הערך המוסף לשכונה ולעיר.

טקס חנוכת הגן וקביעת מזוזה לגן החדש של ארגון 'שתילים' (באדיבות המצלם)
טקס חנוכת הגן וקביעת מזוזה לגן החדש של ארגון 'שתילים' (באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר