בשורה משמחת

קומפלקס מגורי היוקרה הגדול בירושלים 'ג'רוזלם אסטייטס', מקדים את צפי סיומו

עם סיום שנת המס האחרונה מסכמים גורמי הביצוע את הסטטוס של אחת מיצירות מגורי היוקרה הגדולות והמורכבות שנבנו בעת האחרונה בירושלים. מדובר למעשה ב-13 בנייני דירות יוקרה עילית, ברמת גימור חיצונית ופנימית גבוהות ביותר כולל לובאים מלונאיים בכניסה ולובאים קומתיים הדורים עם פרטים דקורטיביים יקרים ומורכבים וכולל חניונים תת קרקעיים ברמת גימור מושלמת (נדלן)

(צילום: Assaf Pinchuk)

השלמת הקומפלקס כוללת גם את הפאסיליטיס היוקרתיים המשולבים בו, בית הכנסת 'לבנת הספיר', מרתף היין 'אודם', הלאונג' 'פטדה', טרקלין האירועים 'ברקת', מקווה הטהרה 'תרשיש' וחדרי הכושר הנפרדים 'לשם' ו'ישפה'.

בנוסף לשדרוגים הפנימיים, קומפלקס היוקרה ג'רוזלם אסטייטס כולל גם השקעה חסרת תקדים בשטח חוץ ציבורי ענק בו תוכנן ונבנה גן האמפורה המפורסם וסביבו שבילי גישה, גידור אומנותי וביתן הקונסיירג'. שלב א' של גינת האמפורה הושלם זה מכבר ונופו מרהיב לעיני המתגוררים והמבקרים.

(Assaf Pinchuk)

בחברה מזכירים את בנייני שלב א' שנבנו ואוכלסו מזה כשנתיים, הכרכוב, הכד, הדקל, הנבל והגביע. בנוסף לאלו, נבנים בנייני החצוצרות והכינור, המתקדמים ועומדים לקראת סיום הבניה.

במקביל אליהם נבנים בנייני הלולב והעוגן העומדים לקראת השלמת בניית השלד, תחילת חיפוי אבן ועבודות פנים. והבניינים הגפן, האשכול, הרימון והאתרוג המצויים בימים אלו בשלבים המוקדמים של הביצוע.

(Assaf Pinchuk)

במקביל לדירות המגורים והגינה המרכזית, הושלמה בניית סוויטות האירוח המלכותיות 'ברונז' בקומות הראשונות של הבניינים, הזוכות לביקוש גבוה.

שדרת המסחר היוקרתית והמבוקשת 'הקארדו' המצויה בשדרת הכניסה החיצונית מכיוון רח' מלכי ישראל, פעילה מסחרית מזה מספר חודשים ומציגה חווית קניות ומסחר מקורה וממוזגת המשדרגת בכמה רמות את חוויית הקניות המוכרת של רח' מלכי ישראל.

(Assaf Pinchuk)

בג'רוזלם אסטייטס מציינים בסיפוק, כי אלמנטים אלו נכנסו לתכנית הביצוע בשנת 2017 לפני כחמש וחצי שנים, כאשר כל אחד מהם לפי הלו"ז שהוקצב לו בשנות הקמת הפרויקט. כיום ניתן לומר כי מרבית שלבי הביצוע הקדימו את יעדי הלו"ז שנקבע להם עקב היעילות והמקצועיות שהפגינו כל הגורמים.

בג'רוזלם אסטייטס מדגישים כי כל חלקי הפרויקט נבנו במקביל לתהליך השיווקי שהואץ בקצב מהיר יותר מהביצוע ועומד להסתיים הרבה לפניו, כאשר נותרו דירות ספורות בלבד, גדולות במיוחד ויוקרתיות, בבניינים 6- 7. דירות שתוכננו מראש ללקוחות המעוניינים בדירות גדולות במיוחד.

(Assaf Pinchuk)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר