ההזדמנות שלך!

סכום מינימלי, הצלחה מקסימלית: השיטה של 'צור השקעות נדל"ן'

כך מרוויחים משקיעי 'צור' מהיציבות הבלתי מעורערת של הנדל"ן בישראל, מהאפשרות הייחודית לחלוק ברווחי היזמים הגדולים בענף, ואפילו מהעלייה המטאורית של הריביות במשק. סקירת שוק הנדל"ן הנוכחי מזווית אחרת, ששווה לך כסף ומייצרת לך הזדמנות להצטרף למשקיעים ב'שיטת צור' (השקעות)

אילוסטרציה (צילום: באדיבות המצלם)

שוק הנדל"ן הישראלי הוא מאז ומתמיד אחד מאפיקי ההשקעות ה'חמים' ביותר בארץ. לאורך השנים נהנו המשקיעים בו מעליית ערך משמעותית של נכסיהם, וכן מדפנסיביות - עמידות של מחירי הדירות ביחס לתנודות בבורסות. לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ב-12 החודשים שהסתיימו בנובמבר 2022 (ואלה הנתונים המעודכנים ביותר שישנם), זינקו מחירי הדירות בארץ בלא פחות מ-18.8%. זאת בשעה שהבורסות בישראל וברחבי העולם ירדו בשיעור אחוזים דו-ספרתי.

בשנה וחצי האחרונות, עם היציאה ההדרגתית ממשבר הקורונה והמחסור בנפט ובעקבותיו בסחורות רבות אחרות בעקבות המצב באוקראינה, חווינו כולנו על בשרנו עליות מחירים ניכרות בשלל מוצרים. במגמה להוריד את היקף עליות המחירים פצח בנק ישראל, גוף בבעלות המדינה האחראי על ייצוב הכלכלה הישראלית, בגל העלאות ריבית - משיעור של כ-0.1% לפני כשנה וחצי ועד לכ-3.75% נכון לכתיבת הכתבה. פעולות אלו הביאו גם לעליית הריבית על ההלוואות.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? הקליקו >> או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם:

הדבר יצר סיטואציה מעניינת בענף הנדל"ן. יזמי הנדל"ן, הבונים בהיקפים גדולים וזקוקים תדיר להלוואות, מתמודדים עם צמצום האשראי ועם ריביות גבוהות מצד הבנקים ומבקשים פתרונות מימון נוספים. כך הפכו שיתופי פעולה בין יזמים ומשקיעים לפופולריים ורווחיים מתמיד, לשני הצדדים. אפיקי השקעה מתוחכמים, דוגמת מתן הלוואה ליזם או השקעה במימון ההון ההתחלתי עבורו תמורת חלק ברווח היזמי, נושאים פוטנציאל לא מבוטל לתשואות מרשימות.

שיטת צור - הפתרון לצמיחת ההון

או במילים אחרות, למה השקעה ב'שיטת צור' היא ההזדמנות שלך?

אם יש לך החל מ-100,000 ש"ח זמינים, משתלם לך לשמוע על השיטה של 'צור'. בית השקעות הנדל"ן צור (לשעבר 'Estate') הוקם על בסיס הנתונים וההזדמנויות שחשפנו לעיל אודות שוק הנדל"ן, ששום משבר עד כה לא שבר אותו. שוק המספק תשואה שוטפת ויציבה למשקיעים הודות לעליות ערך משמעותיות. צור שם לו למטרה להנגיש השקעות נדל"ן חכמות, שעד כה היו מחוץ להישג ידך בשל הצורך בהון התחלתי גבוה, בידע עסקי ונדל"ני ובקשרים עם יזמים, או במילים אחרות – ההשקעה ב'שיטת צור', תפורה למידותיך.

תמורת סכום סביר, מצטרפים לקוחות צור להשקעות נדל"ן ישראליות גדולות וחולקים ישירות ברווחי היזמים. מדובר בהשקעות במגוון פרויקטים, מסחר ומגורים, בעלי צפי הצלחה מבטיח במיוחד, ביניהם מיזמי פינוי-בינוי, תמ"א ועוד. כולם באיזורי ביקוש גבוה, מצויים בשלבי תכנון מתקדמים ואף בשלבי בנייה, ומעניקים בטוחות משמעותיות. נדגיש כי הנכסים ממוקמים בישראל וניתן לחוות פיזית, בכל רגע נתון, את שלבי התקדמותם. לא מעבר לים, במדינה זרה עם מערכת חוקים בלתי מוכרת.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? הקליקו כאן ונחזור אליכם בהקדם >>

בראש קבוצת צור עומד מר מאיר מלול, כלכלן בהכשרתו המוביל השקעות נדל"ן מזה שנים רבות, ובעל הבנה עמוקה בשטח הודות לניסיונו הניהולי בשוק הנדל"ן. בזכות איגוד של מספר משקיעים רב, מחזיקה צור בהון המאפשר לה לממן את מיטב יזמי ומיזמי הנדל"ן. הצוות המלווה של צור כולל מהנדסים, יועצים משפטיים ופיננסיים ורואי חשבון בולטים, היוצרים מעטפת מיטבית של יכולות מו"מ מול היזמים, השגת תנאים אידיאליים למשקיעים, מזעור סיכונים ופעילות מתמדת להגדלת רווחי ההשקעה.

אם קראת את הכתבה והגעת עד לכאן, נשאר לך רק לממש את ההזדמנות הכלכלית הבאה שלך אליה נחשפת ממש ברגעים אלה.

נותר לך רק לצלצל ל'צור': 9845* או ללחוץ ממש כאן ולשמוע הכל על השיטה המצליחה >>

- אין בנכתב תחליף לייעוץ השקעות -

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר