חירות שלא תרצו לפספס

אז מה מיוחד בנופש פסח כשר למהדרין בשבת בוקינג? כל התשובות

שיעורי תורה, חדרים מרווחים, הופעות והפעלות לילדים, מגוון פעילויות מסביב לשעון וכמובן אוכל משובח בכשרות מהודרת - כל זה מחכה לכם במלון קרלטון נהריה לחופשת פסח כבני חורין ממש! • הקדימו להזמין (נופש)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

פסח הפך מזמן להזדמנות מיוחדת ולנופש אטרקטיבי ומרענן. בחברת 'שבת בוקינג' מפיקים עבורכם נופש פסח משתלם במיוחד.

מוטי שטרן מנכ"ל חברת התיירות שבת בוקינג מספר על ההכנות ועל החוויה הקסומה שממתינה לכל משפחה ומשפחה.

ספר למי שלא מכיר את חברת שבת בוקינג ומה הבשורה שהיא מביאה באמתחתה?

"שבת בוקינג" הינה חברה חרדית המיועדת לציבור הדתי והחרדי ומספקת אירוח בבתי מלון המהדרין ברחבי הארץ. השירות ניתן לכל דורש, החל מכל נופש זוגי באמצע השבוע או שבת זוגית, ממשיך בשבתות משפחה וגיבוש, וכלה בשבתות חתן, שבע ברכות, בר מצווה ועוד. אצלנו תמצאו את כל בתי המלון המהדרין במקום אחד ובמחירים טובים יותר מבתי המלון עצמם,, אנו עובדים עם כל הארגונים המובילים במגזר החרדי, ביניהם: עזר מציון, איחוד הצלה, בית חם, הגמ''ח המרכזי ארגון ערכים ועוד, בנוסף, בשנה האחרונה זכינו בס''ד פעם שניה ברציפות במכרז של חברת הביטוח מגדל, כספקי הנופש לעובדי המגזר הדתי חרדי בחברה".

לכל הפרטים ולהזמנת חדרים >>

"צוות החברה הינו צעיר ואנרגטי, ממוקד לצרכי הלקוח, בעלי תודעת שירות גבוהה וניסיון רב שנים בתחום התיירות בכלל ואירוח למגזר החרדי בפרט. אנו מתאימים את שירותינו לצורך האינדיבידואלי של כל לקוח, ומפיקים עבורו את הנופש האידיאלי. אנו שואבים סיפוק עצום מהיכולת להעניק לקהל לקוחותינו הנאה ונופש בראש שקט ובלב שמח".

מה מיוחד בנופש פסח הקרוב אותו אתם מפיקים?

"בחג הפסח הקרוב אנו מפיקים את נופש הפסח החרדי המשתלם ביותר. הנופש ייערך במלון קרלטון נהריה. במלון עשרות חדרים מרווחים ומשופצים המתאימים להרכבים משפחתיים שונים, לובי רחב וחדרי אוכל גדולים. האירוח כולל פנסיון מלא בחג וחצי פנסיון בחול המועד, ארוחות גורמה עשירות בכשרות מהודרת של הרב אליהו רוטנברג, כל המוצרים בכשרות העדה החרדית והבשרים בכשרות הרב לנדאו והרב רובין ,ללא שרויה וללא קטניות.

מוטי שטרן, מנכ"ל חברת שבת בוקינג (באדיבות המצלם)

עיקר הדגש אנו שמים על תוכניות והפעלות לילדים, למבוגרים ובני נוער. לשם כך שכרנו את שירותיהם של טובי האומנים מהשורה הראשונה, שיהפכו את הנופש לחוויה מענגת במיוחד. בין האומנים: עמירן דביר, אומן החושים שרון בגדדי, אהרון הקוסם אייל אורן האיש והכדור. מופע קליקרים נושא פרסים, משחק פיינטבול אתגרי ומטורף בחצר המלון לבוגרים , בריכת שחיה חצי אולימפית נפרדת ועוד תוכניות והפתעות מגוונות ומרתקות בהתאמה לכל גיל וסגנון. בנוסף, ייהנו הנופשים ממגוון הרצאות ושיעורי תורה, מאת הרב יחיאל גלוכובסקי והרב נח פלאי.

לכל הפרטים ולהזמנת חדרים >>

גם את הילדים הקטנים לא שכחנו, עם קייטנה פעילה ומשחקיה אטרקטיבית לאורך כל היום"

"את ליל הסדר יערוך בטוב טעם הרב בנימין מילצקי ותינתן אפשרות לליל סדר פרטי, באחד מהאולמות במלון.

כחלק מהשירות שלנו, אנו מציעים מבצע מיוחד: לילה שמיני מתנה לכל המזמינים שבעה לילות!"

מה המוטו שלכם בחברת שבת בוקינג?

"חשוב לנו לתת לכל לקוח את החוויה הטובה ביותר במחיר משתלם לכל המשפחה וכמובן מבלי לוותר על ערכים של כשרות צניעות והתאמה למשפחה החרדית".

ולא פחות חשוב, חיוך ויחס אישי לכל אחד ואחת !

"אני מזמין כל משפחה לחוות חג פסח כשר למהדרין, באווירה חרדית למהדרין , ומאחל כבר מהיום לכל הקוראים חג פסח כשר ושמח.!

לכל הפרטים ולהזמנת חדרים >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר