מרגש:

בן ה-95 הגיע לראשונה לרשב"י בעזרת 'עזר מציון'

בעמותת עזר מציון חווים מדי יום ויום במהלך הפעילות השוטפת מאות סיפורים מיוחדים ומרגשים במפגש עם הנעזרים, אבל לסיפור מיוחד כמו של ניצול השואה שמעון אבו חצירה בן ה-95 שרק רצה להגיע לקבר שמעון בר יוחאי אף אחד לא הכין אותם (חרדים )

הביקור המרגש בציון הרשב"י (צילום: עזר מציון)

כבכל שנה, ובפעם הארבע-עשרה 'עזר מציון' יוצאת במכירה סינית ענקית ומצליחים להפתיע בפרסים מתגמלים במיוחד. וכמו בכל הגרלה עולים צצים ברשת הסיפורים המיוחדים שהתרחשו במהלך השנה, כמו זה של שמעון אבו חצירא.

שמעון אבו חצירה עלה לארץ בתחילת שנות השישים כאשר כל החברים והקהילה התחילו לעזוב את מרקש במרוקו בה התגורר, שם היה ספר מבוקש, והוא החליט שהגיע הזמן גם כן לעלות לישראל. הוא השתקע ביהוד עם שבעת ילדיו, שש בנות ובן אחד, ועסק גם שם במקצועו כספר. בשנים האחרונות, אבו חצירה, ניצול שואה, מתגורר בבית האבות עטרת רימונים מרשת ביחד בבני ברק.

לאבו חצירה היה חלום לאורך כל השנים שלא יצא לפועל והוא להגיע לקבר רבי שמעון בר יוחאי בפעם הראשונה בחייו. הוא זכה לבקר בכותל המערבי ובקברו של הבבא סאלי, אך לא זכה מעולם להיות בקברו של ר' שמעון בר יוחאי במירון. למרות גילו המבוגר, אבו חצירה רצה להספיק להגשים את המשאלה הגדולה שלו.

אנשי עמותת "עזר מציון" החליטו להירתם למשימה על מנת להגשים עבורו את המשאלה. הם רתמו לכך את מחלקת האמבולנסים של העמותה, ואבו חצירה הועלה על אמבולנס עם ציוד רפואי מתאים מלווה בבתו, באנשי עזר מציון בהובלת רכזת הפרויקט רבקי שוורצבאום ובנהג האמבולנס שלומי פורגס.

לתרומה והשתתפות בהגרלה הסינית של עזר מציון לחצו כאן >>

הגשמת החלום הינה במסגרת פרויקט "משאלת לב" של "עזר מציון" ומשרד הבריאות, ומגשים משאלות לניצולי שואה סיעודיים ו/או תשושי נפש המאושפזים במוסדות הגריאטריים ומתקשים לצאת מעבר לכותלי המוסד. עד כה הוגשמו במסגרת הפרויקט מעל 1400 משאלות לניצולי שואה ברחבי הארץ.

אבו חצירה סיפר לנוכחים על ההיסטוריה שלו והמשפחה הענפה שלו, ותיאר בהתרגשות את תחושותיו- "ממש שמח להיות פה, להניח תפילין ולהתפלל. שמחתי לפגוש את האנשים שעזרו לי לעשות את זה. אני רוצה לחזור שנה הבאה שוב פעם".

בתו של שמעון, קלודין בכר: "זכיתי להיות בפרויקט של הגשמת חלום של עזר מציון עם אבי ולחוות חוויה מהממת ומשגעת. יום נפלא ומקסים שקיבלנו בו אנרגיות מעולות. אבא שלי היה בעננים וחזרנו הביתה ממש מאושרים, אין לנו מילים להודות. אבא שלי התקשר אלי למחרת הביקור כדי שוב להגיד לי כמה הוא נהנה".

מנהלת תכנית "משאלת לב" בעמותת "עזר מציון" נעמי מזרחי: "תמיד התחושה שלנו היא שאנו מקבלים יותר מאשר נותנים. הניצוץ בעיניים של הקשישים שעברו כל כך הרבה בחיים וזוכים סוף סוף להגשים את החלום, שליווה אותם במשך שנים, הוא כל כך מרגש ומרטיט את הלב. דברים שלנו נראים הכי פשוטים בעולם הופכים מורכבים אצל אנשים מבוגרים והעובדה שיש מי שרואה אותם ומקשיב לשאיפות שלהם נותנת להם חיות מיוחדת".

רוצים להצטרף לזכויות ולסייע בפעילות העניפה ולתרום להצלת חיים? כעת כבכל שנה, בפעם הארבע-עשרה 'עזר מציון' יוצאת במכירה הסינית הענקית ומצליחים להפתיע בפרסים מתגמלים במיוחד. כספת מלאה במאה אלף דולר, מכונית יוקרתית, תשלומי משכנתא לשנה, חופשות, טיסות, מכשירי חשמל, ריהוט וצעצועים לילדים.


לתרומה והשתתפות בהגרלה הסינית של עזר מציון לחצו כאן >>

אגב, השנה זה בסימן כפול, פוווול זכויות, פוווול מתנות. אכן, כל מי שמשתתף בהגרלה הזאת זוכה! זוכה להיות בצד הנותן של 'עזר מציון', וזוכה באופציה לזכות באחד מעשרות הפרסים היוקרתיים שנתרמו למען המכירה הסינית, אבל בפנים תגלו שרבים מהפרסים מאפשרים לכם להכפיל את ההנאה, כי מישהו החליט לפנק אתכם ולפרגן לזוכה בפרס הזה – עוד בונוס שווה על הדרך. למשל, מי שיזכה בחופשה משפחתית באירופה יקבל גם 1,000 אירו לכניסה לאתרים, ומי שיזכה בפרס 'גינה מהחלומות' שכולל בריכה, גריל גז וריהוט גן, יכפיל את ההנאה כשיקבל גם תכנון והקמה לגינת החלומות הזאת. חפשו בין הפרסים את לוגו 'תכפילו את ההנאה', ותדעו שמדובר בפרס שווה במיוחד.

עדיין מתלבטים במה לבחור? לכו לעמוד הראשון של הקטלוג וחפשו שם את חבילת הכרטיסים האטרקטיבית ביותר בשבילכם.

נכנסתם? רכשתם? יופי, כבר זכיתם!

זכיתם להיות שותפים בעשרות נסיעות יומיות של חולים באמבולנסים של 'עזר מציון'. זכיתם לסייע ליהודי בן 95 כמו שמעון להגשים את מבוקשו, זכיתם להיות שותפים במאגר מח עצם מציל חיים. זכיתם להיות חלק ממעטפת תמיכה וסיוע למשפחות של חולי סרטן. זכיתם להיות שותפים גם בסנדוויץ' שמתנדבי 'עזר מציון' יחלקו הערב בחדרי המיון... זכיתם להיות חלק מארגון המסייע למאות אלפי איש בשנה! ומכל הלב אנו מאחלים לכם שתזכו גם בפרסים שאתם חולמים עליהם, ובעיקר – שתמיד תזכו להיות בצד הנותן.

לתרומה והשתתפות בהגרלה הסינית של עזר מציון לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר