כן! זה אמיתי

עולים הערב לירושלים? הקינוח במסעדת אנטריקוט החדשה על חשבון הבית

מסעדת אנטריקוט היא לא רק אוכל, היא מסעדה גדולה שמספרת את הסיפור הירושלמי, את הסיפור של אוכל ארץ ישראלי שמוכן עם המון אהבה, של מגוון טעמים בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים. ואתם מוזמנים לפנק את עצמכם בארוחה בשרית של יום חמישי (מסעדה)

מסעדת אנטריקוט (צילום: באדיבות המצלם)
אם אתם עולים הערב לירושלים, יש לנו הפתעה מתוקה בשבילכם. מסעדת אנרטיקוט החדשה מציעה לכם פינוק מיוחד, הקינוח על חשבון הבית בחינם. הקינוח חינם המתוק שיהפוך לכם את הארוחה הבשרית האיכותית למושלמת, יינתן לכל סועד במסעדה שיגיד שהוא עלה הערב במיוחד לירושלים .
במסעדת אנטריקוט החדשה תוכלו לפנק את עצמכם בארוחה בשרית איכותית ויוקרתית מסעדת הבשרים הגדולה בירושלים שמציעה לכם את התפריט הבשרי המגוון ביותר והאיכותי ביותר בכשרות המהודרת ביותר של בד"ץ העדה החרדית. החמץ של המסעדה נמכר למהדרין מן המהדרין על פי ועל ידי רבני בד"ץ העדה החרדית.
אין דבר יותר מתאים מלילה של אביב בירושלים, לארוחה בשרית של מיטב הבשרים האיכותיים, שמוגשים לכם עם תוספות משובחות בשירות מושלם, באווירה מקסימה, במסעדה רחבת ידיים. תרשו לעצמכם את הפינוק הזה ותוכלו לטעום את המנות שזכו לשבחים של השפים הטובים בישראל.
מסעדת אנטריקוט היא לא רק אוכל, היא מסעדה גדולה שמספרת את הסיפור הירושלמי, את הסיפור של אוכל ארץ ישראלי שמוכן עם המון אהבה, של מגוון טעמים בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים. ואתם מוזמנים לפנק את עצמכם בארוחה בשרית של יום חמישי.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר