למען הילדים המיוחדים

נשיא המדינה אירח את משלחת 'עלה' כהוקרה על 40 שנות פעילות הרשת

בראש המשלחת עמדו מייסד ומנכ"ל רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין, נשיא 'עלה' רו"ח ראובן שיף, חברי נשיאות 'עלה', וילדי ונערי עלה • "אתם מוכיחים כל יום שכל אדם נברא בצלם, ומעשי החסד צריכים להנחות אותנו כבני אדם" אמר הנשיא הרצוג (חרדים)

ילדי 'עלה' בפגישה עם נשיא המדינה (צילום: באדיבות המצלם)

מפגש מיוחד התקיים השבוע בין משלחת ילדי ונערי רשת 'עלה' לילדים ואנשים עם מוגבלויות לבין נשיא המדינה יצחק הרצוג.

הילדים והנערים הגיעו יחד עם חברי נשיאות והנהלת רשת 'עלה' לבית הנשיא בירושלים, למפגש מיוחד עם נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו.

בראש המשלחת עמדו מייסד ומנכ"ל רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין, נשיא 'עלה' רו"ח ראובן שיף, חברי נשיאות 'עלה', מנהל אשכול 'עלה מוריה' הרב שמעון רבינוביץ', נציגות הצוות המקצועי, החינוכי והרפואי, והמתנדבות.

ראשי ומנהלי רשת 'עלה' במפגש עם נשיא המדינה (באדיבות המצלם)

נשיא המדינה אשר לו היכרות רבת שנים עם העשייה המרגשת של רשת 'עלה', בירך את ילדי 'עלה' והנהלת הרשת לרגל ציון 40 שנה לפעילות הרשת, ושילב בדבריו על חשיבות העשייה החיונית של רשת 'עלה' למען האוכלוסייה עם המוגבלויות בישראל: "אתם מוכיחים כל יום שכל אדם נברא בצלם, ומעשי החסד צריכים להנחות אותנו כבני אדם", אמר הנשיא הרצוג.

בשם רשת 'עלה' נשאו דברים מייסד ומנכ"ל הרשת הרב יהודה מרמורשטיין ונשיא 'עלה' רו"ח ראובן שיף שהודו בדבריהם גם לנשיא המדינה ורעייתו על פועלם למען הילדים המיוחדים ועל האירוח החם כהוקרה לארבעים שנות הפעילות. בסיום הדברים העניקו ראשי הארגון לנשיא ורעייתו את 'אות עלה', כהוקרה על השותפות רבת השנים למען רשת 'עלה' והילדים המיוחדים.

ילדי 'עלה' בפגישה עם נשיא המדינה (באדיבות המצלם)

'עלה' - הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, מעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים ברמה הגבוהה ביותר למאות ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בכל רמות התפקוד, ומאפשרת לחניכים להגיע להישגים מרשימים ומלאי משמעות, בזכות ההון האנושי של עלה, מסירותם ואמונתם של הצוותים המקצועיים, המתנדבים וההורים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר